GEM Module HELP !!
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
- tomaho
- Forumowicz
- Posty: 256
- Rejestracja: 2009-07-06, 20:54
- Model: Bullitt 2019
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Highland Green
- Lokalizacja:: Poznań
- Stajnia: Stajnia Wielkopolska
- Kontakt:
GEM Module HELP !!
czesc,
nie chciałem tego robić ale założyć temat w tej sprawie musze ponieważ potrzebuje pomocy w odnalezieniu jak w temacie GEM Module- skrót od Generic Electronic Module do mojego konika V6.
Myślałem, że wystarczy zamówić fuse box- ale to tylko pusta puszka- dowiedziałem sie od ford-dealer-parts, że taki własnie moduł ( po naszemu komputer) musze kupić.
i tu zwracam sie wszelako pojętą pomoc ponieważ nie moge go nigdzie znaleźć...czekam jeszcze na odpowiedz od Ford Company...
Bede wdzieczny za każdą informację...ponieważ serce mi sie kraje widząc moje biadactwo wciaż we warsztacie od tygodnia...
pozdro
t.
nie chciałem tego robić ale założyć temat w tej sprawie musze ponieważ potrzebuje pomocy w odnalezieniu jak w temacie GEM Module- skrót od Generic Electronic Module do mojego konika V6.
Myślałem, że wystarczy zamówić fuse box- ale to tylko pusta puszka- dowiedziałem sie od ford-dealer-parts, że taki własnie moduł ( po naszemu komputer) musze kupić.
i tu zwracam sie wszelako pojętą pomoc ponieważ nie moge go nigdzie znaleźć...czekam jeszcze na odpowiedz od Ford Company...
Bede wdzieczny za każdą informację...ponieważ serce mi sie kraje widząc moje biadactwo wciaż we warsztacie od tygodnia...
pozdro
t.
w życiu jak w pozycji od tyłu...najważniejsze jest abyś był własnie z tyłu...
- horse
- Forumowicz
- Posty: 636
- Rejestracja: 2009-02-09, 22:43
- Model: Mustang Convertible
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Torch Red
- Kontakt:
sprobuj poszukac na allegro jak ktos ma np mustanga na czesci tylko ze tu znow jest jakies ryzyko ale i kasa mniejsza bo jak sie orientowalem swego czasu za 500 PLN juz mozna kupic.
a jeszcze konretnie napisz co sie dokladnie stalo z calym modulem ze musisz go zmienic??
a jeszcze konretnie napisz co sie dokladnie stalo z calym modulem ze musisz go zmienic??
Jam jest Wujek Staszek Mistrz Ciętej Riposty!!! :D
- tomaho
- Forumowicz
- Posty: 256
- Rejestracja: 2009-07-06, 20:54
- Model: Bullitt 2019
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Highland Green
- Lokalizacja:: Poznań
- Stajnia: Stajnia Wielkopolska
- Kontakt:
horse, tak jak mowisz szukalismy tego modulu i sie znalazl w Slubicach...pod granica....no i wczoraj sie tam wybralem....bo koles mowi ze ma...no i moze potargujemy sie do 550zl....cos jeszcze mnie tknęło zeby upewnić sie co do jego asortymentu....i bedac 10km od Slubic koles mowi ze chlopaki znalezli ten komputer ale jest jakis skorodowany...zalany...i takiego mi nie sprzeda bo bedzie mial zwrot....pieknie co...to sobie poszusowałem...
A wszystko przez amatorska przeróbke tylnych swiatel z wykorzystaniem v-leds dwukolorowych....w warsztacie specjalizujacym sie w amcarach o nazwie USA CARS SERVICE- pisalem juz o tym. Prosto mowic srodkowy tylny stop dostal o 200% wiekszej mocy niz powinien poniewaz do jego lini koles podpial pozostale stopy z zarówek---oczywiscie wszystko na przekazniku
Wczoraj rozmawialem z gosciem z Ford Dealer Parts- i na 99% potrzebuje Antitheft Module Coupe- tak ta czesc sie u nich nazywa....no i trzeba bedzie ją reflashowac...
Podobno na forum pisaliscie ze to sie nazywa SJB....nie wiem....wczesniej jeszcze uslyszalem o GEM Module na stronie forda....czyli Generic Electronic Module...
wiec jest ciekawie....a konik wciaż w zagrodzie
t.
A wszystko przez amatorska przeróbke tylnych swiatel z wykorzystaniem v-leds dwukolorowych....w warsztacie specjalizujacym sie w amcarach o nazwie USA CARS SERVICE- pisalem juz o tym. Prosto mowic srodkowy tylny stop dostal o 200% wiekszej mocy niz powinien poniewaz do jego lini koles podpial pozostale stopy z zarówek---oczywiscie wszystko na przekazniku

Wczoraj rozmawialem z gosciem z Ford Dealer Parts- i na 99% potrzebuje Antitheft Module Coupe- tak ta czesc sie u nich nazywa....no i trzeba bedzie ją reflashowac...
Podobno na forum pisaliscie ze to sie nazywa SJB....nie wiem....wczesniej jeszcze uslyszalem o GEM Module na stronie forda....czyli Generic Electronic Module...
wiec jest ciekawie....a konik wciaż w zagrodzie

t.

w życiu jak w pozycji od tyłu...najważniejsze jest abyś był własnie z tyłu...
- horse
- Forumowicz
- Posty: 636
- Rejestracja: 2009-02-09, 22:43
- Model: Mustang Convertible
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Torch Red
- Kontakt:
ja mialem prawie ten sam problem juz mi sie zaczal palic komputer najpierw mi zaczely sie swiecic non stop swiatla stop kierunek zaczal szybko migac i gdyby nie szybka reakcja to bym mial ten sam problem. wiec przerobilem spowrotem na oryginaly tak jak powinno byc kosztowalo mnie to 500 PLN ale terazn nic sie nie dzieje 
tomaho z poznania do slubic nie jest na szczescie daleko ja tewz kupowalem od tych chlopakow ze slubic chodnice i wentylator po spotkaniu z zajacem, ale u mnie nie bylo zadnych problemow.

tomaho z poznania do slubic nie jest na szczescie daleko ja tewz kupowalem od tych chlopakow ze slubic chodnice i wentylator po spotkaniu z zajacem, ale u mnie nie bylo zadnych problemow.
Jam jest Wujek Staszek Mistrz Ciętej Riposty!!! :D
- Hans
- Forumowicz
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
- Model: 500
- Kolor: Black
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Mi za SJB zaśpiewano 750$, więc na pewno bardziej się to opłaca. Szczęśliwie mam problem zażegnany i się tym za bardzo nie przejmuję, no ale przydałoby się wymienić na nówkę sztukę. Jest patent na przerobienie płyty tak, żeby się nie przepaliła, tylko trzeba mieć odrobinę wiedzy, a nie byc panem Ziutkiem, co od 20 lat naprawia pralkę.
.::
my other ride is your mom
::.


-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
plyty nie trzeba nic przerabiac, odpowiednio trzeba przerobic instalacje majac pojecie co ile obciaza na jakim kablu, a tam gdzie za duze obciazenie wychodzi sterowac przkaznikiem, ot cala sztuka, przerobilem juz 2 stangi i smigaja bez problemu, wszystko musi byc z glowa.Hans pisze:Mi za SJB zaśpiewano 750$, więc na pewno bardziej się to opłaca. Szczęśliwie mam problem zażegnany i się tym za bardzo nie przejmuję, no ale przydałoby się wymienić na nówkę sztukę. Jest patent na przerobienie płyty tak, żeby się nie przepaliła, tylko trzeba mieć odrobinę wiedzy, a nie byc panem Ziutkiem, co od 20 lat naprawia pralkę.
przerobka swiatel bez mozliwosci spalenia SJB, no chyba ze jakis debil kompletny bedzie to robil:
viewtopic.php?p=23467&sid=615f21e93864a20ddcc44df5d632bf14#23467
- Hans
- Forumowicz
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
- Model: 500
- Kolor: Black
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Wiem, ale to zależy, jak bardzo była przysmażona.caniggia pisze:plyty nie trzeba nic przerabiac, odpowiednio trzeba przerobic instalacje majac pojecie co ile obciaza na jakim kablu, a tam gdzie za duze obciazenie wychodzi sterowac przkaznikiem, ot cala sztuka, przerobilem juz 2 stangi i smigaja bez problemu, wszystko musi byc z glowa.Hans pisze:Mi za SJB zaśpiewano 750$, więc na pewno bardziej się to opłaca. Szczęśliwie mam problem zażegnany i się tym za bardzo nie przejmuję, no ale przydałoby się wymienić na nówkę sztukę. Jest patent na przerobienie płyty tak, żeby się nie przepaliła, tylko trzeba mieć odrobinę wiedzy, a nie byc panem Ziutkiem, co od 20 lat naprawia pralkę.
przerobka swiatel bez mozliwosci spalenia SJB, no chyba ze jakis debil kompletny bedzie to robil:
viewtopic.php?p=23467&sid=615f21e93864a20ddcc44df5d632bf14#23467

caniggia, a masz możliwość załatwienia takiej nowej części?
.::
my other ride is your mom
::.

