GEM Module HELP !!

Informacje i porady specyficzne dla silników V6

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
tomaho
Forumowicz
Posty: 256
Rejestracja: 2009-07-06, 20:54
Model: Bullitt 2019
Silnik: V8 5.0
Kolor: Highland Green
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska
Kontakt:

GEM Module HELP !!

Post autor: tomaho » 2009-08-31, 23:38

czesc,

nie chciałem tego robić ale założyć temat w tej sprawie musze ponieważ potrzebuje pomocy w odnalezieniu jak w temacie GEM Module- skrót od Generic Electronic Module do mojego konika V6.
Myślałem, że wystarczy zamówić fuse box- ale to tylko pusta puszka- dowiedziałem sie od ford-dealer-parts, że taki własnie moduł ( po naszemu komputer) musze kupić.

i tu zwracam sie wszelako pojętą pomoc ponieważ nie moge go nigdzie znaleźć...czekam jeszcze na odpowiedz od Ford Company...

Bede wdzieczny za każdą informację...ponieważ serce mi sie kraje widząc moje biadactwo wciaż we warsztacie od tygodnia...

pozdro
t.


w życiu jak w pozycji od tyłu...najważniejsze jest abyś był własnie z tyłu...

Awatar użytkownika
horse
Forumowicz
Posty: 636
Rejestracja: 2009-02-09, 22:43
Model: Mustang Convertible
Silnik: V6 4.0
Kolor: Torch Red
Kontakt:

Post autor: horse » 2009-09-01, 00:07

sprobuj poszukac na allegro jak ktos ma np mustanga na czesci tylko ze tu znow jest jakies ryzyko ale i kasa mniejsza bo jak sie orientowalem swego czasu za 500 PLN juz mozna kupic.
a jeszcze konretnie napisz co sie dokladnie stalo z calym modulem ze musisz go zmienic??


Jam jest Wujek Staszek Mistrz Ciętej Riposty!!! :D

Awatar użytkownika
celibad
Członek Honorowy MKP
Posty: 1232
Rejestracja: 2008-08-26, 09:21
Model: GT 2015
Silnik: V8 5.0
Kolor: yellow triple
Kontakt:

Post autor: celibad » 2009-09-01, 07:06

Zadzwoń do Roberta , reklama powołaj się na forum


"najlepszym lekiem na wszystkie problemy jest zwykła woda. dwie krople na szklankę wódki i wszystko przechodzi jak ręką odjął"

Jak mam czas to leże i odpoczywam, a jak nie mam czasu to tylko leże.

ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
tomaho
Forumowicz
Posty: 256
Rejestracja: 2009-07-06, 20:54
Model: Bullitt 2019
Silnik: V8 5.0
Kolor: Highland Green
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska
Kontakt:

Post autor: tomaho » 2009-09-01, 08:10

horse, tak jak mowisz szukalismy tego modulu i sie znalazl w Slubicach...pod granica....no i wczoraj sie tam wybralem....bo koles mowi ze ma...no i moze potargujemy sie do 550zl....cos jeszcze mnie tknęło zeby upewnić sie co do jego asortymentu....i bedac 10km od Slubic koles mowi ze chlopaki znalezli ten komputer ale jest jakis skorodowany...zalany...i takiego mi nie sprzeda bo bedzie mial zwrot....pieknie co...to sobie poszusowałem...

A wszystko przez amatorska przeróbke tylnych swiatel z wykorzystaniem v-leds dwukolorowych....w warsztacie specjalizujacym sie w amcarach o nazwie USA CARS SERVICE- pisalem juz o tym. Prosto mowic srodkowy tylny stop dostal o 200% wiekszej mocy niz powinien poniewaz do jego lini koles podpial pozostale stopy z zarówek---oczywiscie wszystko na przekazniku ;(

Wczoraj rozmawialem z gosciem z Ford Dealer Parts- i na 99% potrzebuje Antitheft Module Coupe- tak ta czesc sie u nich nazywa....no i trzeba bedzie ją reflashowac...
Podobno na forum pisaliscie ze to sie nazywa SJB....nie wiem....wczesniej jeszcze uslyszalem o GEM Module na stronie forda....czyli Generic Electronic Module...

wiec jest ciekawie....a konik wciaż w zagrodzie :/
t. :zalamany:


w życiu jak w pozycji od tyłu...najważniejsze jest abyś był własnie z tyłu...

Awatar użytkownika
horse
Forumowicz
Posty: 636
Rejestracja: 2009-02-09, 22:43
Model: Mustang Convertible
Silnik: V6 4.0
Kolor: Torch Red
Kontakt:

Post autor: horse » 2009-09-01, 08:40

ja mialem prawie ten sam problem juz mi sie zaczal palic komputer najpierw mi zaczely sie swiecic non stop swiatla stop kierunek zaczal szybko migac i gdyby nie szybka reakcja to bym mial ten sam problem. wiec przerobilem spowrotem na oryginaly tak jak powinno byc kosztowalo mnie to 500 PLN ale terazn nic sie nie dzieje :)
tomaho z poznania do slubic nie jest na szczescie daleko ja tewz kupowalem od tych chlopakow ze slubic chodnice i wentylator po spotkaniu z zajacem, ale u mnie nie bylo zadnych problemow.


Jam jest Wujek Staszek Mistrz Ciętej Riposty!!! :D

Awatar użytkownika
Hans
Forumowicz
Posty: 1028
Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
Model: 500
Kolor: Black
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Hans » 2009-09-01, 08:52

tomaho, polecam Ci mojego elektryka - viewtopic.php?p=7679#7679 - tylko czy będzie Ci się chciało jechać taki kawął drogi? :) A jakie są konkretnie objawy u Ciebie?


.:: :evil: my other ride is your mom :evil: ::.

Awatar użytkownika
horse
Forumowicz
Posty: 636
Rejestracja: 2009-02-09, 22:43
Model: Mustang Convertible
Silnik: V6 4.0
Kolor: Torch Red
Kontakt:

Post autor: horse » 2009-09-01, 10:05

Alfa wlasnie doszedlem do takiego samego wniosku jak zabiora dowod to i go oddadza .


Jam jest Wujek Staszek Mistrz Ciętej Riposty!!! :D

Awatar użytkownika
Hans
Forumowicz
Posty: 1028
Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
Model: 500
Kolor: Black
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Hans » 2009-09-01, 10:06

Mi za SJB zaśpiewano 750$, więc na pewno bardziej się to opłaca. Szczęśliwie mam problem zażegnany i się tym za bardzo nie przejmuję, no ale przydałoby się wymienić na nówkę sztukę. Jest patent na przerobienie płyty tak, żeby się nie przepaliła, tylko trzeba mieć odrobinę wiedzy, a nie byc panem Ziutkiem, co od 20 lat naprawia pralkę.


.:: :evil: my other ride is your mom :evil: ::.

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2009-09-02, 15:22

SJB nowe w salonie 220$ +wysylki.

najlepiej podaj mi z obudowy pn dla pewnosci.



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2009-09-02, 15:29

Hans pisze:Mi za SJB zaśpiewano 750$, więc na pewno bardziej się to opłaca. Szczęśliwie mam problem zażegnany i się tym za bardzo nie przejmuję, no ale przydałoby się wymienić na nówkę sztukę. Jest patent na przerobienie płyty tak, żeby się nie przepaliła, tylko trzeba mieć odrobinę wiedzy, a nie byc panem Ziutkiem, co od 20 lat naprawia pralkę.
plyty nie trzeba nic przerabiac, odpowiednio trzeba przerobic instalacje majac pojecie co ile obciaza na jakim kablu, a tam gdzie za duze obciazenie wychodzi sterowac przkaznikiem, ot cala sztuka, przerobilem juz 2 stangi i smigaja bez problemu, wszystko musi byc z glowa.

przerobka swiatel bez mozliwosci spalenia SJB, no chyba ze jakis debil kompletny bedzie to robil:

viewtopic.php?p=23467&sid=615f21e93864a20ddcc44df5d632bf14#23467



Awatar użytkownika
Hans
Forumowicz
Posty: 1028
Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
Model: 500
Kolor: Black
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Hans » 2009-09-02, 16:13

caniggia pisze:
Hans pisze:Mi za SJB zaśpiewano 750$, więc na pewno bardziej się to opłaca. Szczęśliwie mam problem zażegnany i się tym za bardzo nie przejmuję, no ale przydałoby się wymienić na nówkę sztukę. Jest patent na przerobienie płyty tak, żeby się nie przepaliła, tylko trzeba mieć odrobinę wiedzy, a nie byc panem Ziutkiem, co od 20 lat naprawia pralkę.
plyty nie trzeba nic przerabiac, odpowiednio trzeba przerobic instalacje majac pojecie co ile obciaza na jakim kablu, a tam gdzie za duze obciazenie wychodzi sterowac przkaznikiem, ot cala sztuka, przerobilem juz 2 stangi i smigaja bez problemu, wszystko musi byc z glowa.

przerobka swiatel bez mozliwosci spalenia SJB, no chyba ze jakis debil kompletny bedzie to robil:

viewtopic.php?p=23467&sid=615f21e93864a20ddcc44df5d632bf14#23467
Wiem, ale to zależy, jak bardzo była przysmażona. :) U mnie w siusiak elementów zostało wymienionych, stąd taki a nie inny mój wpis. Jeśli płyta była nietknięta i wszystko działało wcześniej na fabrycznej konfiguracji, to rzeczywiście potrzeba jedynie fachowego przerobienia samej instalacji.

caniggia, a masz możliwość załatwienia takiej nowej części?


.:: :evil: my other ride is your mom :evil: ::.

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2009-09-02, 18:59

bez problemu, biore czesci z Nowego Yorku z autoryzowanege salonu, tam gdzie moj byl serwisowany, ceny daja super, ,kontakt z gosciem mam dobry. gdzies w innym temacie podawalem kontakt, ale cos chyba post wygasl bo juz nie ma.

jak cos to pisz na priv.



ODPOWIEDZ

Wróć do „4.0 V6 2005 - 2010”