Zmiana uszczelki pod głowicą ?

Informacje i porady specyficzne dla silników V6

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Riccardo
Posty: 2
Rejestracja: 2016-05-12, 15:17
Model: BOY RACE
Silnik: V6 4.0
Kolor: metalik

Zmiana uszczelki pod głowicą ?

Post autor: Riccardo » 2016-05-12, 15:51

Mam problem z silnikiem, prawdopodobnie trzeba zmienić uszczelkę pod głowicą. Termostat się zepsuł, rozwaliło obudowę, dym spod maski, centrum Krk, nie było się gdzie zatrzymać, musiałem trochę podjechać. Został wymieniony termostat z obudową, niestety teraz mam problem z wyrzucaniem wody. Ktoś coś doradzi ?



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Zmiana uszczelki pod głowicą ?

Post autor: caniggia » 2016-05-31, 10:58

Może być, że system jest zapowietrzony. Wody powinno być na zimnym około 1.5cm poniżej poziomu min, w nich często wyrzuca przez korek bez powodu i to jest na to lekarstwo.



Awatar użytkownika
Rezor
Forumowicz
Posty: 1628
Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
Model: SN95 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Niebieski

Re: Zmiana uszczelki pod głowicą ?

Post autor: Rezor » 2016-05-31, 11:20

W większości sklepów motoryzacyjnych są takie odczynniki do wykrywania spalin w układzie. Odpalasz samochód, odkręcasz zbiorniczek wyrównawczy, przykładasz i testujesz. Będziesz wiedział czy to uszczelka. W przeciwnym razie tak jak pisze caniggia: powietrze się nagrzewa i ucieka


Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać

ODPOWIEDZ

Wróć do „4.0 V6 2005 - 2010”