żółte kontrolki

Informacje i porady specyficzne dla silników V6

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
ewelina
Młodszy Forumowicz
Posty: 71
Rejestracja: 2008-10-06, 12:47
Silnik: V6 4.0
Kolor: Legend Lime
Kontakt:

żółte kontrolki

Post autor: ewelina » 2009-08-13, 09:03

Nie wiem co sie dzieje, ale wczoraj jechalam po prostej drodze nawet dośc wolno ok 70-80 i zaczeła świecić sie pomaranczowa kontrolka (klucz naprawczy) i do tego kontrolka od silnika. W momencie zapalenia kontrolek samochód tak jakby zadławiło/taka jakby krótka blokada i po chwili jechał dalej normlanie. po zatrzymaniu sie i ponownym uruchomieniu auta zgasła kontrolka klucza, silnik sie świeci nadal.
Co to moze byc??
:(


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=1f4f5cf87a94d199][img]http://images37.fotosik.pl/146/1f4f5cf87a94d199m.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Re: żółte kontrolki

Post autor: AluStar » 2009-08-13, 09:15

ewelina pisze:Nie wiem co sie dzieje, ale wczoraj jechalam po prostej drodze nawet dośc wolno ok 70-80 i zaczeła świecić sie pomaranczowa kontrolka (klucz naprawczy) i do tego kontrolka od silnika. W momencie zapalenia kontrolek samochód tak jakby zadławiło/taka jakby krótka blokada i po chwili jechał dalej normlanie. po zatrzymaniu sie i ponownym uruchomieniu auta zgasła kontrolka klucza, silnik sie świeci nadal.
Co to moze byc??
:(
Ewelinko musisz podjechac na komputer.



Awatar użytkownika
ewelina
Młodszy Forumowicz
Posty: 71
Rejestracja: 2008-10-06, 12:47
Silnik: V6 4.0
Kolor: Legend Lime
Kontakt:

Post autor: ewelina » 2009-08-13, 09:26

wiem , wiem dzisiaj pojade do elektryka, tylko ze jak kiedys juz tak mialam to wykrywało jakies problemy z katalizatorem, katalizatory kupiłam założone sa i byl spokój do wczoraj ;/ tylko wtedy tez ten klucz sie nie zaswiecał


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=1f4f5cf87a94d199][img]http://images37.fotosik.pl/146/1f4f5cf87a94d199m.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-08-13, 09:33

ewelina pisze:wiem , wiem dzisiaj pojade do elektryka, tylko ze jak kiedys juz tak mialam to wykrywało jakies problemy z katalizatorem, katalizatory kupiłam założone sa i byl spokój do wczoraj ;/ tylko wtedy tez ten klucz sie nie zaswiecał
jak bys miala problem to ostatnio bylem w sk-sku - tam kupili czesciowo podemnie kompa tylko do forda - wykrywa wszystko i cenowa sa nie drodzy. Ale to jak bys miala problem ..



alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Lokalizacja:: Koło
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2009-08-13, 10:23

Skaner powinien bez problemu to rozszyfrować
Obrazek


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

Awatar użytkownika
horse
Forumowicz
Posty: 636
Rejestracja: 2009-02-09, 22:43
Model: Mustang Convertible
Silnik: V6 4.0
Kolor: Torch Red
Kontakt:

Post autor: horse » 2009-08-13, 12:52

jaki sie zadlawil to moze byc rowniez przeplywomierz albo sonda lambda
ale tak jak wczesniej chlopaki powiedzieli podlacz pod komputeri wszytsko powinno sie wyjasnic :)


Jam jest Wujek Staszek Mistrz Ciętej Riposty!!! :D

Awatar użytkownika
horse
Forumowicz
Posty: 636
Rejestracja: 2009-02-09, 22:43
Model: Mustang Convertible
Silnik: V6 4.0
Kolor: Torch Red
Kontakt:

Post autor: horse » 2009-08-13, 18:05

to zawsze mozna odlaczyc pendriva :rotfl: :rotfl: :rotfl: lub jakies inne madre wynalazki haha


Jam jest Wujek Staszek Mistrz Ciętej Riposty!!! :D

Awatar użytkownika
ewelina
Młodszy Forumowicz
Posty: 71
Rejestracja: 2008-10-06, 12:47
Silnik: V6 4.0
Kolor: Legend Lime
Kontakt:

Post autor: ewelina » 2009-08-13, 20:14

Panowie ja rozumiem, że macie okazje sie posmiac bo dziewczyna ( a jak to wiadomo my na motoryzacji sie nie znamy ) napisała coś na forum, ale nie przesadzajmy !!
co do wypowiedzi horse to wlasnie zastanwiam sie nad tym czy to nie bedzie sonda bo jak zakladalam katalizatory to nie bylo jakiejs trzeciej ??? i jest zaslepiona cy cos..... nie wiem dokladnie ktorejs nie bylo .


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=1f4f5cf87a94d199][img]http://images37.fotosik.pl/146/1f4f5cf87a94d199m.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2450
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2009-08-13, 21:35

jeżeli nadal swieci to najpościej podjechać do tego warsztatu co alustar sprawdzić kod błędu wrzucisz go na forum ,a lizzard ma ogromnego manuala to coś tam z niego wygrzebie



Awatar użytkownika
ewelina
Młodszy Forumowicz
Posty: 71
Rejestracja: 2008-10-06, 12:47
Silnik: V6 4.0
Kolor: Legend Lime
Kontakt:

Post autor: ewelina » 2009-08-13, 21:48

jutro o 11 jestem umowiona


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=1f4f5cf87a94d199][img]http://images37.fotosik.pl/146/1f4f5cf87a94d199m.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
horse
Forumowicz
Posty: 636
Rejestracja: 2009-02-09, 22:43
Model: Mustang Convertible
Silnik: V6 4.0
Kolor: Torch Red
Kontakt:

Post autor: horse » 2009-08-14, 07:37

... i poszedl pod pantofla :rotfl: :rotfl: :rotfl: :padam:


Jam jest Wujek Staszek Mistrz Ciętej Riposty!!! :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „4.0 V6 2005 - 2010”