Supercharger do V6
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
-
- Forumowicz
- Posty: 594
- Rejestracja: 2011-06-16, 15:56
- Model: Pony
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Tungsten Gray
Re: Supercharger do V6
no opcja ciekawa na pewno ale chyba nadal cenowo bardziej sie oplaca poprostu zmienic V6 na GT, moze tu wyjdzie ciut taniej ale z GT lepsze perspektywy na przyszlosc
co 7.5 bo nie skumalem? wyczytales ile do V6 KM wskakuje?
co 7.5 bo nie skumalem? wyczytales ile do V6 KM wskakuje?
- Tom.Tom
- Forumowicz
- Posty: 1309
- Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
- Model: X-CHARGED
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: bordo + czarny mat
- Lokalizacja:: Trójmiasto
- Stajnia: Stajnia Pomorze
Re: Supercharger do V6
nie nie, chodzi o to jaką moc (i moment) wytrzyma stockowy most w V6.
A czy taniej wyjdzie GT - no nie wiem... koszt tego turbo ze sprowadzeniem to pewno koło 2tyś USD, nie wiem ile może montaż kosztować, ale zakładam, że całość wyjdzie poniżej 10tyś (czy się mylę?). I teraz pojawia się pytanie, czy za swoje V6 + 10tyś kupisz GT, które będzie wyraźnie lepsze. Ja jeżeli miałbym wymieniać moje V6 na GT s197 to musiało by być zdecydowanie młodsze, z mniejszym przebiegiem (<30tyś), z jasnym środkiem, białe albo czarne i jeszcze najlepiej cabrio. Jakoś nie widzę go w cenie mojego V6 + 10tyś
A czy taniej wyjdzie GT - no nie wiem... koszt tego turbo ze sprowadzeniem to pewno koło 2tyś USD, nie wiem ile może montaż kosztować, ale zakładam, że całość wyjdzie poniżej 10tyś (czy się mylę?). I teraz pojawia się pytanie, czy za swoje V6 + 10tyś kupisz GT, które będzie wyraźnie lepsze. Ja jeżeli miałbym wymieniać moje V6 na GT s197 to musiało by być zdecydowanie młodsze, z mniejszym przebiegiem (<30tyś), z jasnym środkiem, białe albo czarne i jeszcze najlepiej cabrio. Jakoś nie widzę go w cenie mojego V6 + 10tyś


:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691
- bart.knop
- Forumowicz
- Posty: 289
- Rejestracja: 2010-07-03, 23:33
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Windveil Blue
Re: Supercharger do V6
tomek - ja jestem zwykle mniej optymistyczny i liczylbym na 15tys. diabel tkwi w szczegolach a te zwykle kosztuja kilka $$$
co do wnetrza to zawsze mozesz sobie obszyc fotele i co tam sobie wymyslisz - masz wtedy auto pod siebie
co do wnetrza to zawsze mozesz sobie obszyc fotele i co tam sobie wymyslisz - masz wtedy auto pod siebie

- Tom.Tom
- Forumowicz
- Posty: 1309
- Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
- Model: X-CHARGED
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: bordo + czarny mat
- Lokalizacja:: Trójmiasto
- Stajnia: Stajnia Pomorze
Re: Supercharger do V6
no tak, ale jak doliczę do nowego samochodu koszty modyfikacji typu wymiana tapicerki, to też podnosi ogólną cenę...
Caniggia, czy ty się orientujesz na temat ceny montażu tego turbo? Czy iść z tym do najbliższej firmy tuningowej, która wykonuje i montuje takie rzeczy w innych samochodach i zapytać o wycenę?
Caniggia, czy ty się orientujesz na temat ceny montażu tego turbo? Czy iść z tym do najbliższej firmy tuningowej, która wykonuje i montuje takie rzeczy w innych samochodach i zapytać o wycenę?

:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Supercharger do V6
Myślę ze ok 3k za montaż to ok cena bez niespodzianek, a te zakładam że na pewno będą, więc pewnie pod 4k + tuning.
To przy zachowaniu rozsądku w wycenie oczywiście, bo bardziej skomplikowane niż montaż kompresora, a za montaż tego liczą sobie 5k+.
Wymaga na pewno custom tuningu, więc jeżeli tuning przez us z sct to plus sct 370+ 100 dol program + 200-300 dol strojenie, czyli ok 2700 (ok 3k można zapłacić w pl w jednej z firm za wgranie w zasadzie bez strojenia albo z dopasowaniem afr czy zapłonu nie licząc samego sct, albo tyle samo za mizerne próby strojenia bez sct na ich własnym wynalazku w drugiej firmie), jak mój programator zadziała to na pewno taniej, tym bardziej gdy np komuś już stroiłem.
Na pewno nie szukałbym montażu w pierwszej lepszej firmie tuningowej, bo jednak wiele zagadnień wymaga znajomości specyfiki konia, jeżeli będą błędy montażowe, to będzie kłopot ze strojeniem,
Czyli max to
2000$
+195$ maf
+150$ wytryski
Czyli ok 8k sprzęt, więc finalnie max 13-14k, jak z moim strojeniem to jeszcze trochę taniej i zależy jak montaż wejdzie, może i w 12k, co i tak daje mega cenę sporo poniżej 1/2 ceny którą ludzie płacą za kompresor z montażem.
Także kolega wyżej podając 15k dużo się nie pomylił biorąc pod uwagę max.
Jak ktoś ma np zmieniony dolot, to sprzedając cześć kasy odzyska.
Przy tej cenie opłacalność zmiany na gt zaczyna być dyskusyjna jeżeli ktoś patrzy na ekonomię jazdy, na moc, a nie zależy mu konkretnie na v8 i szacunkowo moc jak w gt mu wystarcza bez możliwości dalszej rozbudowy.
Trzeba dodać ze zmiana na gt powoduje ponownie chęci dalszej rozbudowy, pomimo, ze moc niby wystarcza, więc koszty ponownie zaczynają rosnąć, co mogę powiedzieć z autopsji.
To przy zachowaniu rozsądku w wycenie oczywiście, bo bardziej skomplikowane niż montaż kompresora, a za montaż tego liczą sobie 5k+.
Wymaga na pewno custom tuningu, więc jeżeli tuning przez us z sct to plus sct 370+ 100 dol program + 200-300 dol strojenie, czyli ok 2700 (ok 3k można zapłacić w pl w jednej z firm za wgranie w zasadzie bez strojenia albo z dopasowaniem afr czy zapłonu nie licząc samego sct, albo tyle samo za mizerne próby strojenia bez sct na ich własnym wynalazku w drugiej firmie), jak mój programator zadziała to na pewno taniej, tym bardziej gdy np komuś już stroiłem.
Na pewno nie szukałbym montażu w pierwszej lepszej firmie tuningowej, bo jednak wiele zagadnień wymaga znajomości specyfiki konia, jeżeli będą błędy montażowe, to będzie kłopot ze strojeniem,
Czyli max to
2000$
+195$ maf
+150$ wytryski
Czyli ok 8k sprzęt, więc finalnie max 13-14k, jak z moim strojeniem to jeszcze trochę taniej i zależy jak montaż wejdzie, może i w 12k, co i tak daje mega cenę sporo poniżej 1/2 ceny którą ludzie płacą za kompresor z montażem.
Także kolega wyżej podając 15k dużo się nie pomylił biorąc pod uwagę max.
Jak ktoś ma np zmieniony dolot, to sprzedając cześć kasy odzyska.
Przy tej cenie opłacalność zmiany na gt zaczyna być dyskusyjna jeżeli ktoś patrzy na ekonomię jazdy, na moc, a nie zależy mu konkretnie na v8 i szacunkowo moc jak w gt mu wystarcza bez możliwości dalszej rozbudowy.
Trzeba dodać ze zmiana na gt powoduje ponownie chęci dalszej rozbudowy, pomimo, ze moc niby wystarcza, więc koszty ponownie zaczynają rosnąć, co mogę powiedzieć z autopsji.
-
- Forumowicz
- Posty: 594
- Rejestracja: 2011-06-16, 15:56
- Model: Pony
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Tungsten Gray
Re: Supercharger do V6
tom.tom nie wiem jak wyobrazasz sobie przesylke do PL za 150 $ skoro w usa przesylka do 99$
a stawialbym ze bardzo prawdopodobne ze ci jeszcze dowala clo + vat, nie wiem jak z akcyza to jest cena x 1.3.
takze na pewno bardziej 15k niz 10k pln, co jak pisalem wyjdzie troszke taniej niz GT. takze co kto woli
\
na pewno jest taki plus ze bedziesz mial blow offa i fajny tsssss przy zmianie biegow

takze na pewno bardziej 15k niz 10k pln, co jak pisalem wyjdzie troszke taniej niz GT. takze co kto woli

na pewno jest taki plus ze bedziesz mial blow offa i fajny tsssss przy zmianie biegow

-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Supercharger do V6
Morską nie wyjdzie więcej.XerofaN pisze:tom.tom nie wiem jak wyobrazasz sobie przesylke do PL za 150 $ skoro w usa przesylka do 99$![]()
- Tom.Tom
- Forumowicz
- Posty: 1309
- Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
- Model: X-CHARGED
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: bordo + czarny mat
- Lokalizacja:: Trójmiasto
- Stajnia: Stajnia Pomorze
Re: Supercharger do V6
Xero - cło i podatek to dla mnie luzik, bo ja mam samochód na firmę, więc wszystko ładuję w koszty.
Pytanie - zakładam, że automat nie robi tutaj żadnego problemu?
Pytanie - zakładam, że automat nie robi tutaj żadnego problemu?

:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Supercharger do V6
Poczytaj w us, zwiększenie mocy Zawsze ma jakiś wpływ na napęd.tom.tom pisze:
Pytanie - zakładam, że automat nie robi tutaj żadnego problemu?
Ale myślę że spokojnie, bo to taką skrzynia jak w gt z małymi modyfikacjami.
- Tom.Tom
- Forumowicz
- Posty: 1309
- Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
- Model: X-CHARGED
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: bordo + czarny mat
- Lokalizacja:: Trójmiasto
- Stajnia: Stajnia Pomorze
Re: Supercharger do V6
no dobra, w tym roku nie, ale poczekajmy do przyszłego - może przy okazji będzie więcej osób np. w Stanach, które to zamontują i będą jakieś opinie, bo nie wiem, czy chcę eksperymentować na sobie... 


:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Supercharger do V6
Żaden to eksperyment. Ostatnio robiliśmy lepszy, bo od zera, audi 1.8 b2 300 koni, a możliwości się jeszcze nie skończyły.
Większość ludzi się martwi o silnik jeżeli chodzi o tuning mustanga, więc aby trochę uświadomić, silnik kosztuje grosze przy inwestycji, bo aż całe 10 proc przy np kompresorze z instalacją za 30k, w tym przypadku aż 20 proc.
Większość ludzi się martwi o silnik jeżeli chodzi o tuning mustanga, więc aby trochę uświadomić, silnik kosztuje grosze przy inwestycji, bo aż całe 10 proc przy np kompresorze z instalacją za 30k, w tym przypadku aż 20 proc.
- Tom.Tom
- Forumowicz
- Posty: 1309
- Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
- Model: X-CHARGED
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: bordo + czarny mat
- Lokalizacja:: Trójmiasto
- Stajnia: Stajnia Pomorze
Re: Supercharger do V6
Tu znalazłem fajną relację kolesia, który montował zestaw od nich, tylko do V8:
http://www.allfordmustangs.com/forums/2 ... ter87.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.allfordmustangs.com/forums/2 ... ter87.html" onclick="window.open(this.href);return false;

:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691
-
- Forumowicz
- Posty: 594
- Rejestracja: 2011-06-16, 15:56
- Model: Pony
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Tungsten Gray
Re: Supercharger do V6
moim zdaniem tomtom to ty kup sobie ta V8 bo ciagle kombinujesz z kazdej strony i wszystko zmieniasz a jakbys kupil GT to bys mial wiekszosc rzeczy w stocku
wydech, hamulce, moc i co tam jeszcze
a przy GT dalej bedziesz mogl kombinowac i poprawiac tyle ze na jeszcze lepiej.


- bart.knop
- Forumowicz
- Posty: 289
- Rejestracja: 2010-07-03, 23:33
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Windveil Blue
Re: Supercharger do V6
kupno gotowca to nie jest wyjscie, bo tak to kazy mialby GT 5milionow SSSSSSS i cholera wie co jeszcze
racyja?????
racyja?????
- adasko74
- Forumowicz
- Posty: 859
- Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: sonic blue
Re: Supercharger do V6
kazdy grzebie i kombinuje czy to V6 czy V8...i pozniej wychodza 'dziwne'kwoty...bart.knop pisze:kupno gotowca to nie jest wyjscie, bo tak to kazy mialby GT 5milionow SSSSSSS i cholera wie co jeszcze
racyja?????



tylko znika przyjemnosc grzebaniami modernizowania,choc jak bym mial strzelbe to tez bym zmienial fabryke..TEMAT MORZE
