popsuty prędkościomierz

Informacje i porady specyficzne dla silników V6

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

andronik
Członek Honorowy MKP
Posty: 398
Rejestracja: 2008-07-08, 10:29
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Black Metal
Kontakt:

Post autor: andronik » 2010-02-02, 12:54

caniggia pisze:100% nie ma tam zadnego przebiegu
Niestety przebieg jest w zegarze - jest taka opcja, że można zamówić zegary Premium u dealera Forda w USA, trzeba mu wtedy podać aktualny stan licznika i przychodzi on z takim wskazaniem jak podaliśmy.


Pozdrawiam,
Tomek

[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]

paytoplay
Forumowicz
Posty: 404
Rejestracja: 2009-05-04, 00:08
Silnik: V6 3.7
Kolor: Sterling Grey
Kontakt:

Post autor: paytoplay » 2010-02-02, 19:56

kupiłem zamontowałem i wszystko śmiga fajnie pięknie :)

co do wtyczek od kabli to tą kostkę podpinam pod panel z trzema guzikami i działa - czyli planowo udało się :)

teraz mam taki problem bo to jest od jakiejś wersji lepszej niż moja i przy startowaniu jak mi sprawdza system to nie mam ABS i mówi żebym sprawdził brake system.
do tego pali mi się kontrolka poślizgu ( nie wiem czy to ma coś wspólnego z tym absem), kontrolka hamulca ( tak jakbym ręczny miał zaciągnięty) i kontrolka ABS.

Oprócz tego mówi mi żebym sprawdził ciśnienie w oponach, ale ja raczej tam czujników nei mam i teraz pytanie co zrobić? czy jest jakiś sposób mało inwazyjny i cywilizowany zeby to zlikwidować? czy tak już będzie bo to nie są zegary od mojego :/?

ewentualnie mogę wydłubać diody od tych kontrolek z ABS i hamulca i poślizgu to pozbędę się przynajmniej dyskoteki w trakcie jazdy :)


Bart

Awatar użytkownika
horse
Forumowicz
Posty: 636
Rejestracja: 2009-02-09, 22:43
Model: Mustang Convertible
Silnik: V6 4.0
Kolor: Torch Red
Kontakt:

Post autor: horse » 2010-02-02, 23:49

diody wyskubiesz ale komunikat zostanie na komputerz. mialem tak samo w Vovlo, ze bylo do sprzedania to nie chcialo mi sie grzebac wiec wywalilem same diodki a wyswietlacz pokazywal dalej swoje :zdegustowany:


Jam jest Wujek Staszek Mistrz Ciętej Riposty!!! :D

andronik
Członek Honorowy MKP
Posty: 398
Rejestracja: 2008-07-08, 10:29
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Black Metal
Kontakt:

Post autor: andronik » 2010-02-03, 10:01

paytoplay pisze:Oprócz tego mówi mi żebym sprawdził ciśnienie w oponach, ale ja raczej tam czujników nei mam i teraz pytanie co zrobić? czy jest jakiś sposób mało inwazyjny i cywilizowany zeby to zlikwidować? czy tak już będzie bo to nie są zegary od mojego ?

ewentualnie mogę wydłubać diody od tych kontrolek z ABS i hamulca i poślizgu to pozbędę się przynajmniej dyskoteki w trakcie jazdy
Hym, trza by było sprawdzić, czy samych czujników ciśnienia nie możesz dołożyć do felg. Z pozostałami lampkami tak jak mówisz - demotaż diód, chyba jedyna opcja :kwasny:


Pozdrawiam,
Tomek

[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]

paytoplay
Forumowicz
Posty: 404
Rejestracja: 2009-05-04, 00:08
Silnik: V6 3.7
Kolor: Sterling Grey
Kontakt:

Post autor: paytoplay » 2010-02-03, 11:11

pozatykałem te komórki w obudowie od ABS plastelina żeby mi światło nie prześwitywało - mimo wszystko szkoda niszczyć.... Wrzucę potem fote rozebranego starego prędkościomierza - może się do czegoś komuś przyda. W sumie dużo się od tego z zegarami nie rożni...

jak ktoś ma opcje żeby sobie wymienić to ustrojstwo to polecam bo w końcu wiem ile mi pali itd :]
a poza tym fajnie wygglada :)


Bart

paytoplay
Forumowicz
Posty: 404
Rejestracja: 2009-05-04, 00:08
Silnik: V6 3.7
Kolor: Sterling Grey
Kontakt:

Post autor: paytoplay » 2010-02-06, 12:49

wrzucam te fotki , może komuś się do czegoś przydadzą, np do wymiany diod na inny kolor - widziałem takie zestawy na ebay.com po 19$ ze można wydłubać stare diody i wstawić różowe, niebieskie, albo jakieś inne czego tylko dusza zapragnie :]

dodam, że przy rozbieraniu tego dziadostwa najgorzej jest ze wskazówkami, trzeba naprawdę uważać zęby ich nie połamać, a wsadzone są tak, że trudno jest to zdjąć
Załączniki
zegary2.JPG
tablica z tylu.JPG


Bart

Awatar użytkownika
celibad
Członek Honorowy MKP
Posty: 1232
Rejestracja: 2008-08-26, 09:21
Model: GT 2015
Silnik: V8 5.0
Kolor: yellow triple
Kontakt:

Post autor: celibad » 2010-02-06, 12:56

widelcem sie je ściąga
:P


"najlepszym lekiem na wszystkie problemy jest zwykła woda. dwie krople na szklankę wódki i wszystko przechodzi jak ręką odjął"

Jak mam czas to leże i odpoczywam, a jak nie mam czasu to tylko leże.

ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-02-06, 12:57

NAPISZ PROSZE - CZY SCIAGALES NA SILE WSKAZOWKI . cHODZI O TO ZE SA TARCZE W WERSJI kANADYJSKIEJ W km.
Szkoda bo mozna by bylo zrobic skan i mielibysmy w Polsce tarcze w Km



paytoplay
Forumowicz
Posty: 404
Rejestracja: 2009-05-04, 00:08
Silnik: V6 3.7
Kolor: Sterling Grey
Kontakt:

Post autor: paytoplay » 2010-02-06, 13:27

jakoś bardzo na siłę nie ściągałem tych wskazówek - one są nasadzane na igiełki i po prostu trzeba bardzo uważac, żeby przy zsuwaniu tego nie zgiąc, albo nie złamac samej wskazówki.
Sam cyferblat jest przyklejony, ale tak, że bez problemu można by go odkleić, więc podmiana na wersje w KM nie powinna być trudna.

Zeskanowanie tego i przerobienie na KM w jakimś programie wektorowym też nie powinna być problemem. Jedynie co to trzeba by się zastanowić, w jaki sposób to potem wydrukować i gdzie - i czy to się w ogóle by opłacało?
I np, czy warto jest robić całą tarczę czy wystarczyłoby zrobić tylko nakładkę na to kółko z prędkością - ale chyba jak już robić to porządnie i po prostu całą tarczę.

Widziałem u Olafa te zegary w wersji kanadyjskiej i wyglądają bardzo fajnie. Na eBay są rożne wersje, z różnymi czcionkami, i to może wyglądać już gorzej. Oryginalne cyferki są najfajniejsze

Wracając do tematu - mogę spróbować zrobić skan tego mojego, tylko że u mnie jest 7 tys obrotów i max 120 mph - więc do GT to za mało, a do GT500 to już w ogóle :)


Bart

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-02-06, 23:01

paytoplay, jezeli zeskanujesz to podam ci firme i zrobia ci tarcze w Km - do niektorych bedzie pasowala - dzieki za info - juz wiem jak mamy w tych zegarach. Dzieki



paytoplay
Forumowicz
Posty: 404
Rejestracja: 2009-05-04, 00:08
Silnik: V6 3.7
Kolor: Sterling Grey
Kontakt:

Post autor: paytoplay » 2010-02-07, 10:11

ale wystarczy że zeskanuje i im wyśle a oni mi zamienią cyferki i wydrukują to?


Bart

paytoplay
Forumowicz
Posty: 404
Rejestracja: 2009-05-04, 00:08
Silnik: V6 3.7
Kolor: Sterling Grey
Kontakt:

Post autor: paytoplay » 2010-02-09, 17:07

dziś bylem w firmie która robi różne cuda z plexi, zapytałem jak to by miało wyglądać i czy zrobiliby mi coś takiego, powiedzieli że na luzie, tylko mam im dać projekt wektorowy i mi wydrukują - więc po prostu jak będę miał chwilę to spróbuję coś takiego wydłubac...


Bart

ODPOWIEDZ

Wróć do „4.0 V6 2005 - 2010”