Jak chcesz spróbować sam podiagnozować, to kup sobie jakiś skaner ODBII (ELM....) i program do niego, który pokaże ci odczyty z komputera. Dzięki temu będziesz mógł np. sprawdzić sobie odczyt temperatury powietrza dolotowego i porównać go ze stanem faktycznym, albo zalogować sobie parametry pracy zimnego i ciepłego silnika i porównać, czy coś nie wariuje...
Tak jak lamina pisał - sprawdzałeś MAF w dolocie - może trzeba go przeczyścić...? Tylko uważaj, bo to delikatne ustrojstwo jest.
Spadek mocy po rozgrzaniu silnika
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
- Tom.Tom
- Forumowicz
- Posty: 1309
- Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
- Model: X-CHARGED
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: bordo + czarny mat
- Lokalizacja:: Trójmiasto
- Stajnia: Stajnia Pomorze
Re: Spadek mocy po rozgrzaniu silnika

:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691
- Mariusz PonyV6
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 79
- Rejestracja: 2013-02-04, 20:19
- Model: 2008 Pony V6
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Dark Candy Apple Red
Re: Spadek mocy po rozgrzaniu silnika
Zamykam ten wątek bo temat rozwiązany. Okazało się , że to jednak przepływomierz. Przełożyłem MAFa na próbę z GTka i cud - inne auto !!!!
natychmias kupiłem nowy przepływomierz firmy Hitachi i jest pięknie. No, ale będzie się tym cieszył nowy właściciel bo autko jest wystawione do sprzedaży 


