Supercharger do V6
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
- Magic
- Forumowicz
- Posty: 863
- Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
- Model: RTR 2012
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: BLACK
- Lokalizacja:: Oleśnica
- Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
- Kontakt:
Re: Supercharger do V6
ja powiem tak jako największy kombinator przy aucie to jest czy chcesz mieć to auto na lata czy masz kase i będziesz zmieniał prędzej czy później, na pewno dodając moc musisz zainwestować w hamulce i szperę ta ostatnia możliwe że przy moim stylu jazdy dostaje w kość ale w mostach 7,5 jest słaba.
tak jak ja niema kasy na nowszego to można powoli inwestować ale z tym też uważać bo ja sporo pozmieniałem i teraz muszę ciągnąć pewne strawy by miało to ręce i nogi a ogulnie im dalej grzebie to zaczynam coraz mniej być zadowolony z efektów i nie jedno bym zmienił z powrotem na serię.
tak jak ja niema kasy na nowszego to można powoli inwestować ale z tym też uważać bo ja sporo pozmieniałem i teraz muszę ciągnąć pewne strawy by miało to ręce i nogi a ogulnie im dalej grzebie to zaczynam coraz mniej być zadowolony z efektów i nie jedno bym zmienił z powrotem na serię.

-
- Forumowicz
- Posty: 573
- Rejestracja: 2009-07-26, 15:09
- Model: Były V6 i GT S 197
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Namiętny
Re: Supercharger do V6
Moi drodzy a mi 8 sekund do 100km/h wystarczy, fajny wydech i klimat auta. Nie dajmy się zwariować 

-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
-
- Forumowicz
- Posty: 573
- Rejestracja: 2009-07-26, 15:09
- Model: Były V6 i GT S 197
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Namiętny
Re: Supercharger do V6
Nie dając się zwariować skorzystam z Twoich wskazówek Pawle..
wiesz o co chodzi he he

- Tom.Tom
- Forumowicz
- Posty: 1309
- Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
- Model: X-CHARGED
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: bordo + czarny mat
- Lokalizacja:: Trójmiasto
- Stajnia: Stajnia Pomorze
Re: Supercharger do V6
a ze mną dzisiaj stanęła jakaś audica A8 4x4 na światłach, było mokro - on śmignął a ja zostałem na światłach i skrzynia mi już tam prawie 2 wrzucała
Nie na deszczowe dni startowanie ze świateł...
Ja muszę teraz pomierzyć swoje czasy znowu po przestrojeniu skrzyni przez Pawła.
Pewnie macie rację - nawet się już zacząłem zastanawiać czy robić dalej wszystko co zaplanowałem, czy nie - skoro planuję zmieniać...
No nic - bez ciśnienia - jedna z rzeczy, która mnie wkurza, to jak ludzie zaczepiają i pytają - "co tam pod maską - V8, 5 litrów?" a ja na to że V6 a oni "aaa-ha" i już w oczach trochę przygasają im ogniki... a mnie gul skacze
Jak sobie nakleję emblematy od Stacha (jak mi je w końcu wyśle
) i zrobię podwójny wydech, to najwyżej będę ściemniał że to GT - choć tak wewnętrznie mnie takie coś mierzi... 

Ja muszę teraz pomierzyć swoje czasy znowu po przestrojeniu skrzyni przez Pawła.
Pewnie macie rację - nawet się już zacząłem zastanawiać czy robić dalej wszystko co zaplanowałem, czy nie - skoro planuję zmieniać...
No nic - bez ciśnienia - jedna z rzeczy, która mnie wkurza, to jak ludzie zaczepiają i pytają - "co tam pod maską - V8, 5 litrów?" a ja na to że V6 a oni "aaa-ha" i już w oczach trochę przygasają im ogniki... a mnie gul skacze

Jak sobie nakleję emblematy od Stacha (jak mi je w końcu wyśle



:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Supercharger do V6
A mnie dziwi jak ktoś się wstydzi tego co ma. zawsze się znajdzie jakiś dupek którego boli ze na v6 go nie stać i głupek zrobi haha.
- Tom.Tom
- Forumowicz
- Posty: 1309
- Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
- Model: X-CHARGED
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: bordo + czarny mat
- Lokalizacja:: Trójmiasto
- Stajnia: Stajnia Pomorze
Re: Supercharger do V6
no nie aż tak, że wstydzi, ale sam też chciałbym mieć V8
ale to jest ok - przynajmniej mam motywację do dalszego rozwoju w tej kwestii - w końcu to marzenia nas napędzają

ale to jest ok - przynajmniej mam motywację do dalszego rozwoju w tej kwestii - w końcu to marzenia nas napędzają


:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 89
- Rejestracja: 2009-11-17, 19:44
- Model: Camaro SS
- Silnik: inny V8
- Kolor: orange inferno
- Kontakt:
Re: Supercharger do V6
haha tom.tom miewam podobne sytuacje jak Ty, ale laikowi mozna powiedziec ze jest 300 koni i dupe cieszy ;p wczoraj w nocy specjalnie chcialem sprawdzic ile moj staś potrzebuje do 100-tki, wyszlo 7,3 przy najlepszej probie, ale wiadomo ze reczne mierzenie stoperem zbyt dokladne nie jest, choc zauwaze ze jakies 2 lata temu udalo mi sie tą sama metaoda zrobic 6,9 sek.... moze kwestia nalanego obecnie paliwa z auchan, wleje nastepnym razem jakeigos shella v-power i sprawdze 
Dodam ze tez chce zmienic u siebie wydech na podwojny ale w 200tys miescie (Gliwicach) nawet najlepsze machery od tlumikow sie za to niebardzo chca brac
, wiec chyba skonczy sie pomysl na zrobieniu jakiegos podwojnego wylotu z tlumika i wyprofilowaniu zderzaka.
BTW - dzieki za rady Panowie, do Caniggi bede dzwonil

Dodam ze tez chce zmienic u siebie wydech na podwojny ale w 200tys miescie (Gliwicach) nawet najlepsze machery od tlumikow sie za to niebardzo chca brac

BTW - dzieki za rady Panowie, do Caniggi bede dzwonil

- tomaho
- Forumowicz
- Posty: 256
- Rejestracja: 2009-07-06, 20:54
- Model: Bullitt 2019
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Highland Green
- Lokalizacja:: Poznań
- Stajnia: Stajnia Wielkopolska
- Kontakt:
Re: Supercharger do V6
panowie w V6-stkach 
podwójny wydech to podstawa przy naszych modelach...bierzcie stockowy od GT i przekładajcie...bedzie GIT.
Dokupcie sobie programator- wystarczy Superchips aby poczuć różnicę...i również sprawdzać swoje czasy na 1/4 mili i więcej...
moim modelem robiłem według wskazań programatora 6,4s do setki, tylko przy zmienionym wydechu, normalna 95-tka oraz najwyższy program ustawiony w Superchipsie przy zwiększeniu odcinania obrotów do 6400 a nie stockowo 5800. Przy takich ustawieniach i dobrej pracy sprzęgło/gaz, zaczynam wyprzedzać tą samą wersje V6-stki wyposażoną w automat. Wiem, bo ścigaliśmy się na Bednarach i było to ewidentnie widać i czuć. Nie zmieniłem dolotu- stockowy został. Opony 235/R17 na wszystkich 4-ech kółkach. Ahhh....te wspomnienia

podwójny wydech to podstawa przy naszych modelach...bierzcie stockowy od GT i przekładajcie...bedzie GIT.
Dokupcie sobie programator- wystarczy Superchips aby poczuć różnicę...i również sprawdzać swoje czasy na 1/4 mili i więcej...
moim modelem robiłem według wskazań programatora 6,4s do setki, tylko przy zmienionym wydechu, normalna 95-tka oraz najwyższy program ustawiony w Superchipsie przy zwiększeniu odcinania obrotów do 6400 a nie stockowo 5800. Przy takich ustawieniach i dobrej pracy sprzęgło/gaz, zaczynam wyprzedzać tą samą wersje V6-stki wyposażoną w automat. Wiem, bo ścigaliśmy się na Bednarach i było to ewidentnie widać i czuć. Nie zmieniłem dolotu- stockowy został. Opony 235/R17 na wszystkich 4-ech kółkach. Ahhh....te wspomnienia

w życiu jak w pozycji od tyłu...najważniejsze jest abyś był własnie z tyłu...
- Tom.Tom
- Forumowicz
- Posty: 1309
- Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
- Model: X-CHARGED
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: bordo + czarny mat
- Lokalizacja:: Trójmiasto
- Stajnia: Stajnia Pomorze
Re: Supercharger do V6
sky, ja ostatnio wycenialem w serwisie tuningujacym robiacym wydechy i doloty zrobienie swojego z nierdzewki ale z kolanek bo nie maja tam odpowiedniej gietarki. Robota 1200, material 800 - razem 2tysie brutto na fakture. Przymierzalem sie tez do gotowego zestawu ze Stanow: Pypes sfm65 - stoja po 350usd. Jezeli bede clil, to powiedzmy (350 + 50 transport albo i wiecej bo to wielkie i ciezkie) * 4% * 23% = 512usd co daje przy obecnym kursie ebayowym tez kolo 2000 brutto, wiec chyba zdecyduje sie robic lokalnie...
Tlumiki mam dwa stockowe z GT, zderzak tylny tez od GT.
Tlumiki mam dwa stockowe z GT, zderzak tylny tez od GT.

:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 89
- Rejestracja: 2009-11-17, 19:44
- Model: Camaro SS
- Silnik: inny V8
- Kolor: orange inferno
- Kontakt:
Re: Supercharger do V6
ja chyba bede musial cisnac kolesia w jedynym serwisie z miescie z gietarka zeby jednak sie zdecydowal na robote, a jak nie wyjda pertraktacje, to moze ktos zna kogos na terenie gornego slaska kto sie tym zajmuje?
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Supercharger do V6
On3performance zaczęli robić zestawy do modeli 2005, są budżetowe i to chyba najlepsza opcja do v6. To jest coś podobnego co zainstalował swiadeka do swojego gt jako boostbrothers kopia turbonetics typu remote turbo, choć rozwiązanie po zdjęciach się trochę różni.
http://www.ebay.com/itm/On-3-Performanc ... 29&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;
Do tego wtryski, maf.
Może się okazać ze boost pump jest nie potrzebne, bo pompa w v6 jest jak w gt, da radę spokojnie bo w gt daje radę 400 koni.
Połowa taniej i bardziej ekono do jazdy niż na kompresorze, więcej mocy przy tym samym doładowaniu vs kompresor.
http://www.ebay.com/itm/On-3-Performanc ... 29&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;
Do tego wtryski, maf.
Może się okazać ze boost pump jest nie potrzebne, bo pompa w v6 jest jak w gt, da radę spokojnie bo w gt daje radę 400 koni.
Połowa taniej i bardziej ekono do jazdy niż na kompresorze, więcej mocy przy tym samym doładowaniu vs kompresor.
Ostatnio zmieniony 2012-07-15, 23:47 przez caniggia, łącznie zmieniany 3 razy.
- Tom.Tom
- Forumowicz
- Posty: 1309
- Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
- Model: X-CHARGED
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: bordo + czarny mat
- Lokalizacja:: Trójmiasto
- Stajnia: Stajnia Pomorze
Re: Supercharger do V6
Uuuuu - fajna sprawa, ale chyba przy takim doładowaniu warto faktycznie wstawić most od GT - czyż nie?
Macc - jak jesteś zdecydowany i możesz już kupować, to kupuj i instaluj - zobaczymy jak to lata
Ja pewno dopiero na przyszły sezon.
Macc - jak jesteś zdecydowany i możesz już kupować, to kupuj i instaluj - zobaczymy jak to lata


:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver