Supercharger do V6

Informacje i porady specyficzne dla silników V6

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Magic
Forumowicz
Posty: 863
Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
Model: RTR 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: BLACK
Lokalizacja:: Oleśnica
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Kontakt:

Re: Supercharger do V6

Post autor: Magic » 2012-06-21, 18:46

ja powiem tak jako największy kombinator przy aucie to jest czy chcesz mieć to auto na lata czy masz kase i będziesz zmieniał prędzej czy później, na pewno dodając moc musisz zainwestować w hamulce i szperę ta ostatnia możliwe że przy moim stylu jazdy dostaje w kość ale w mostach 7,5 jest słaba.

tak jak ja niema kasy na nowszego to można powoli inwestować ale z tym też uważać bo ja sporo pozmieniałem i teraz muszę ciągnąć pewne strawy by miało to ręce i nogi a ogulnie im dalej grzebie to zaczynam coraz mniej być zadowolony z efektów i nie jedno bym zmienił z powrotem na serię.


Obrazek

Macc
Forumowicz
Posty: 573
Rejestracja: 2009-07-26, 15:09
Model: Były V6 i GT S 197
Silnik: V8 4.6
Kolor: Namiętny

Re: Supercharger do V6

Post autor: Macc » 2012-06-21, 20:11

Moi drodzy a mi 8 sekund do 100km/h wystarczy, fajny wydech i klimat auta. Nie dajmy się zwariować :)



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Supercharger do V6

Post autor: caniggia » 2012-06-21, 21:33

A mój robił ok 6.5:)



Macc
Forumowicz
Posty: 573
Rejestracja: 2009-07-26, 15:09
Model: Były V6 i GT S 197
Silnik: V8 4.6
Kolor: Namiętny

Re: Supercharger do V6

Post autor: Macc » 2012-06-21, 21:51

Nie dając się zwariować skorzystam z Twoich wskazówek Pawle.. ;) wiesz o co chodzi he he



Awatar użytkownika
Tom.Tom
Forumowicz
Posty: 1309
Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
Model: X-CHARGED
Silnik: V6 4.0
Kolor: bordo + czarny mat
Lokalizacja:: Trójmiasto
Stajnia: Stajnia Pomorze

Re: Supercharger do V6

Post autor: Tom.Tom » 2012-06-21, 22:46

a ze mną dzisiaj stanęła jakaś audica A8 4x4 na światłach, było mokro - on śmignął a ja zostałem na światłach i skrzynia mi już tam prawie 2 wrzucała ;) Nie na deszczowe dni startowanie ze świateł...

Ja muszę teraz pomierzyć swoje czasy znowu po przestrojeniu skrzyni przez Pawła.

Pewnie macie rację - nawet się już zacząłem zastanawiać czy robić dalej wszystko co zaplanowałem, czy nie - skoro planuję zmieniać...

No nic - bez ciśnienia - jedna z rzeczy, która mnie wkurza, to jak ludzie zaczepiają i pytają - "co tam pod maską - V8, 5 litrów?" a ja na to że V6 a oni "aaa-ha" i już w oczach trochę przygasają im ogniki... a mnie gul skacze :zdegustowany:

Jak sobie nakleję emblematy od Stacha (jak mi je w końcu wyśle ;) ) i zrobię podwójny wydech, to najwyżej będę ściemniał że to GT - choć tak wewnętrznie mnie takie coś mierzi... :)


Obrazek

:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Supercharger do V6

Post autor: caniggia » 2012-06-21, 23:22

A mnie dziwi jak ktoś się wstydzi tego co ma. zawsze się znajdzie jakiś dupek którego boli ze na v6 go nie stać i głupek zrobi haha.



Awatar użytkownika
Tom.Tom
Forumowicz
Posty: 1309
Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
Model: X-CHARGED
Silnik: V6 4.0
Kolor: bordo + czarny mat
Lokalizacja:: Trójmiasto
Stajnia: Stajnia Pomorze

Re: Supercharger do V6

Post autor: Tom.Tom » 2012-06-21, 23:27

no nie aż tak, że wstydzi, ale sam też chciałbym mieć V8 ;)

ale to jest ok - przynajmniej mam motywację do dalszego rozwoju w tej kwestii - w końcu to marzenia nas napędzają :hyhy:


Obrazek

:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691

skydriver
Młodszy Forumowicz
Posty: 89
Rejestracja: 2009-11-17, 19:44
Model: Camaro SS
Silnik: inny V8
Kolor: orange inferno
Kontakt:

Re: Supercharger do V6

Post autor: skydriver » 2012-06-23, 09:23

haha tom.tom miewam podobne sytuacje jak Ty, ale laikowi mozna powiedziec ze jest 300 koni i dupe cieszy ;p wczoraj w nocy specjalnie chcialem sprawdzic ile moj staś potrzebuje do 100-tki, wyszlo 7,3 przy najlepszej probie, ale wiadomo ze reczne mierzenie stoperem zbyt dokladne nie jest, choc zauwaze ze jakies 2 lata temu udalo mi sie tą sama metaoda zrobic 6,9 sek.... moze kwestia nalanego obecnie paliwa z auchan, wleje nastepnym razem jakeigos shella v-power i sprawdze :)
Dodam ze tez chce zmienic u siebie wydech na podwojny ale w 200tys miescie (Gliwicach) nawet najlepsze machery od tlumikow sie za to niebardzo chca brac :( , wiec chyba skonczy sie pomysl na zrobieniu jakiegos podwojnego wylotu z tlumika i wyprofilowaniu zderzaka.
BTW - dzieki za rady Panowie, do Caniggi bede dzwonil :)



Awatar użytkownika
tomaho
Forumowicz
Posty: 256
Rejestracja: 2009-07-06, 20:54
Model: Bullitt 2019
Silnik: V8 5.0
Kolor: Highland Green
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska
Kontakt:

Re: Supercharger do V6

Post autor: tomaho » 2012-06-23, 16:24

panowie w V6-stkach ;)
podwójny wydech to podstawa przy naszych modelach...bierzcie stockowy od GT i przekładajcie...bedzie GIT.
Dokupcie sobie programator- wystarczy Superchips aby poczuć różnicę...i również sprawdzać swoje czasy na 1/4 mili i więcej...
moim modelem robiłem według wskazań programatora 6,4s do setki, tylko przy zmienionym wydechu, normalna 95-tka oraz najwyższy program ustawiony w Superchipsie przy zwiększeniu odcinania obrotów do 6400 a nie stockowo 5800. Przy takich ustawieniach i dobrej pracy sprzęgło/gaz, zaczynam wyprzedzać tą samą wersje V6-stki wyposażoną w automat. Wiem, bo ścigaliśmy się na Bednarach i było to ewidentnie widać i czuć. Nie zmieniłem dolotu- stockowy został. Opony 235/R17 na wszystkich 4-ech kółkach. Ahhh....te wspomnienia ;)


w życiu jak w pozycji od tyłu...najważniejsze jest abyś był własnie z tyłu...

Awatar użytkownika
Tom.Tom
Forumowicz
Posty: 1309
Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
Model: X-CHARGED
Silnik: V6 4.0
Kolor: bordo + czarny mat
Lokalizacja:: Trójmiasto
Stajnia: Stajnia Pomorze

Re: Supercharger do V6

Post autor: Tom.Tom » 2012-06-23, 18:53

sky, ja ostatnio wycenialem w serwisie tuningujacym robiacym wydechy i doloty zrobienie swojego z nierdzewki ale z kolanek bo nie maja tam odpowiedniej gietarki. Robota 1200, material 800 - razem 2tysie brutto na fakture. Przymierzalem sie tez do gotowego zestawu ze Stanow: Pypes sfm65 - stoja po 350usd. Jezeli bede clil, to powiedzmy (350 + 50 transport albo i wiecej bo to wielkie i ciezkie) * 4% * 23% = 512usd co daje przy obecnym kursie ebayowym tez kolo 2000 brutto, wiec chyba zdecyduje sie robic lokalnie...

Tlumiki mam dwa stockowe z GT, zderzak tylny tez od GT.


Obrazek

:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691

skydriver
Młodszy Forumowicz
Posty: 89
Rejestracja: 2009-11-17, 19:44
Model: Camaro SS
Silnik: inny V8
Kolor: orange inferno
Kontakt:

Re: Supercharger do V6

Post autor: skydriver » 2012-06-23, 19:31

ja chyba bede musial cisnac kolesia w jedynym serwisie z miescie z gietarka zeby jednak sie zdecydowal na robote, a jak nie wyjda pertraktacje, to moze ktos zna kogos na terenie gornego slaska kto sie tym zajmuje?



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Supercharger do V6

Post autor: caniggia » 2012-07-14, 21:49

On3performance zaczęli robić zestawy do modeli 2005, są budżetowe i to chyba najlepsza opcja do v6. To jest coś podobnego co zainstalował swiadeka do swojego gt jako boostbrothers kopia turbonetics typu remote turbo, choć rozwiązanie po zdjęciach się trochę różni.

http://www.ebay.com/itm/On-3-Performanc ... 29&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;

Do tego wtryski, maf.


Może się okazać ze boost pump jest nie potrzebne, bo pompa w v6 jest jak w gt, da radę spokojnie bo w gt daje radę 400 koni.

Połowa taniej i bardziej ekono do jazdy niż na kompresorze, więcej mocy przy tym samym doładowaniu vs kompresor.
Ostatnio zmieniony 2012-07-15, 23:47 przez caniggia, łącznie zmieniany 3 razy.



Macc
Forumowicz
Posty: 573
Rejestracja: 2009-07-26, 15:09
Model: Były V6 i GT S 197
Silnik: V8 4.6
Kolor: Namiętny

Re: Supercharger do V6

Post autor: Macc » 2012-07-14, 22:28

Pisze się



Awatar użytkownika
Tom.Tom
Forumowicz
Posty: 1309
Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
Model: X-CHARGED
Silnik: V6 4.0
Kolor: bordo + czarny mat
Lokalizacja:: Trójmiasto
Stajnia: Stajnia Pomorze

Re: Supercharger do V6

Post autor: Tom.Tom » 2012-07-16, 11:20

Uuuuu - fajna sprawa, ale chyba przy takim doładowaniu warto faktycznie wstawić most od GT - czyż nie?

Macc - jak jesteś zdecydowany i możesz już kupować, to kupuj i instaluj - zobaczymy jak to lata ;) Ja pewno dopiero na przyszły sezon.


Obrazek

:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Supercharger do V6

Post autor: caniggia » 2012-07-16, 11:46

Piszą ze 350 rwhp daje radę 7.5 więc niekoniecznie.



ODPOWIEDZ

Wróć do „4.0 V6 2005 - 2010”