Wydech

Informacje i porady specyficzne dla silników V6

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
paytoplay
Forumowicz
Posty: 404
Rejestracja: 2009-05-04, 00:08
Silnik: V6 3.7
Kolor: Sterling Grey
Kontakt:

Post autor: paytoplay » 2010-02-23, 16:57

brzmią fajnie ale jak tam Twoje wrażenia po zmianie? I jak to 4 tłumiki :zdziwko: ?

P.S fajne radio :)


Bart

Awatar użytkownika
frog
Młodszy Forumowicz
Posty: 17
Rejestracja: 2009-10-07, 15:06
Model: 2007
Silnik: V6 3.8
Kolor: Silver
Kontakt:

Post autor: frog » 2010-02-24, 01:50

paytoplay pisze:brzmią fajnie ale jak tam Twoje wrażenia po zmianie? I jak to 4 tłumiki :zdziwko: ?

P.S fajne radio :)

2 tłumiki przed x-pipem i 2 pod koniec.
Wrażenia super. Jedyna wada to zbyt głośny mocny basowy pogłos na wolnych obrotach w środku samochodu. Wszytko się trzęsie i troszkę głowa boli... ale za to za autem jest grubo:)


... im szybciej jadę Tym widzę wyraźniej!

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-02-24, 02:46

to sie nazywa exhaust drone:)



Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2010-03-07, 20:23

Witam mam mało profesjonalne pytanie ale nie potrafię sobie poradzić jak nazywa się ten fragment układu wydechowego w którym łączą się w mojej V6 oba kolektory i dalej już idzie jedna rura do końca???

Czy to nie czasem ten Y PIPE??


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2010-03-07, 22:45

:wstyd: już znalazłem jest to:

Catalytic Converter


Zastanawiam się co zrobić ponieważ ta część kosztuje ok 600 $ do tego to zwykły Y może lepiej wstawić X i od razu zestaw od GT założyć ale czy zestaw od GT będzie pasował i czy ten X będzie lepszy efekt dawał??


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-03-07, 23:00

catalytic converter to sa katalizatory, co akurat w std mozna powiedziec ze jest to Y pipe z katalizatorami. normalnie Y pipe to jest polaczenie dwoch rurek za katalizatorami w jedna.
to co ty znalazles to poprostu caly komplet z katami.



Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2010-03-07, 23:07

caniggia pisze:catalytic converter to sa katalizatory, co akurat w std mozna powiedziec ze jest to Y pipe z katalizatorami. normalnie Y pipe to jest polaczenie dwoch rurek za katalizatorami w jedna.
to co ty znalazles to poprostu caly komplet z katami.
Ale nie potrafię znaleźć tego połączenia osobno tylko w komplecie z katalizatorami


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-03-08, 00:04




Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2010-03-08, 07:11

dzięki wielkie i to w dodatku magnaflow :D ja przejrzałem wczoraj prę stron ale nie znalazłem.
Jeszcze jedno pytanko ten Y jest wymienialny cz trzeba stary jutro uciąć i nowy przyspawać?


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-03-08, 09:08

ciac i spawac, sprawdz czy to ta srednica co potrzebujesz, bo linka tak podalem dla zobrazowania.



BININ
Młodszy Forumowicz
Posty: 29
Rejestracja: 2010-06-30, 18:13
Model: 2007 cabrio
Silnik: V6 3.8
Kolor: niebieski

Post autor: BININ » 2010-08-09, 21:38

Mam pytanie a raczej potrzeboje rady. Mam konika z 2007 4.0 v6, przy czym wizualnie zmienilem go na GT tak wiec mam dwie spore dziury w tylnym zderzaku :D i zastanawiam sie jaki wydech mu zalozyc zeby fajnie gral i zapelnil puste miejsca :P . A tak konkretnie to chodzi mi o to zeby samochod fajnie (bulgotal) przy czym zeby nie byl zaglosny. Tak wiec jak by ktos mial jakies propozycje to chetnie poslucham.PS. w sumie to jeszcze mozecie mi podrzucic gdzie moge dostac taki ewentualny wydech. Dzieki i pozdro



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-08-09, 21:45

v6 nie bedzie nigdy fajnie bulgotal, a najlepszy dzwiek udalo mi sie wydobyc na wyprutym oryginalnym tlumiku, czyli cos jak oryginal z GT. tak wiec kup dół z GT używany i bedziesz mial jak GT...



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-08-09, 21:46

dostac najlepiej w usa, bo u nas za takeoff rycza po 2k.



BININ
Młodszy Forumowicz
Posty: 29
Rejestracja: 2010-06-30, 18:13
Model: 2007 cabrio
Silnik: V6 3.8
Kolor: niebieski

Post autor: BININ » 2010-08-30, 11:28

Co myslicie o tym wydechu do 4.0 v6, bo zamierzam go zamontowac-oto link:
http://www.americanmuscle.com/pypes-200 ... tback.html



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-08-30, 11:32

BININ, super. Zawsze koncowe tlumiki mozesz zmieniac takze



ODPOWIEDZ

Wróć do „4.0 V6 2005 - 2010”