Wydech

Informacje i porady specyficzne dla silników V6

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
andronik
Członek Honorowy MKP
Posty: 398
Rejestracja: 2008-07-08, 10:29
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Black Metal
Kontakt:

Post autor: andronik » 2009-11-29, 14:56

pudel pisze:Znalazłem ten sam zestaw w UK za coś ok 500 funtów tylko pytanie czy przesyłki wewnątrz EU też są opodatkowane?
Nie są, żadnych VATów, ceł itp. nie płacisz, sama przesyłka.



jtng
Młodszy Forumowicz
Posty: 54
Rejestracja: 2009-04-29, 21:18
Model: 2005
Silnik: V6 3.8
Kolor: mineral grey

Post autor: jtng » 2009-12-22, 16:58

pudel pisze:Byłem dzisiaj w największym w europie sklepie z częściami do mustanga .... ?
A co to za sklep? mają jakąś stronę?


JTNG
-------------
www.jtng.pl , www.bmcairfilters.pl , www.h-r.com.pl , www.ragazzon.pl , www.kwpolska.pl

Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2009-12-23, 18:59

mają stronkę ale bez sklepu online mają jakieś 20 mustangów na stanie w tym dwa bodajże 700 konne...


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

jtng
Młodszy Forumowicz
Posty: 54
Rejestracja: 2009-04-29, 21:18
Model: 2005
Silnik: V6 3.8
Kolor: mineral grey

Post autor: jtng » 2009-12-23, 20:16

mógłbyś podać adres strony albo nazwe firmy?


JTNG
-------------
www.jtng.pl , www.bmcairfilters.pl , www.h-r.com.pl , www.ragazzon.pl , www.kwpolska.pl

jtng
Młodszy Forumowicz
Posty: 54
Rejestracja: 2009-04-29, 21:18
Model: 2005
Silnik: V6 3.8
Kolor: mineral grey

Post autor: jtng » 2009-12-23, 20:26

pudel pisze:Obrazek

750 euro to chyba trochę za dużo co nie? czy raczej z podatkiem wyjdzie mnie to tyle samo??

750 EUR = okolo 3150

w cenniku producenta

http://www.magnaflow.com/02product/disp ... mber=15717

675 USD - co po dodaniu podatku i cła będzie mniej ale czy aż tyle?

decydujący będzie koszt przesyłki

oczywiście zdarzają się okazje na e-bay ale tego nie biorę pod uwagę ze względu na niewielkie ryzyko niedoręczenia paczki


JTNG
-------------
www.jtng.pl , www.bmcairfilters.pl , www.h-r.com.pl , www.ragazzon.pl , www.kwpolska.pl

Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2009-12-25, 14:50

jasne że mogę

http://www.voorend.nl/forsale/forsale.htm

jak coś to tu w NL i w Belgi jest parę sklepów z częściami i samochodami


a odnośnie wydechu znalazłem jeden z Anglii za niecałe 600euro i to nówka z przesyłką :D


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

paytoplay
Forumowicz
Posty: 404
Rejestracja: 2009-05-04, 00:08
Silnik: V6 3.7
Kolor: Sterling Grey
Kontakt:

Post autor: paytoplay » 2009-12-27, 03:18

tomaho pisze:Jesli chodzi o dzwiek to bez porownania z jedna rurka...ten samochod powinien stockowo miec zainstalowany podwojny...dzwiek prawie jak GT no i przyspieszajac czujesz jak ten spalinki ciesza sie majac wieksza powierzchnie przeplywu :rotfl: !!!
nie znalazłem nigdzie ale wrzucałeś może gdzieś to brzemienie, bo ja też ostatnio zachorowałem na dwie rury jak zobaczyłem, jak to wygląda w GT... Raz że wizualnie nadaje to jakoś "charakteru" a dwa, że brzmienie jest nieporównywalne...
Chetnie bym posluchal jak brzmi "przeszczep" :)

Robiliśmy u Olafa w GT kierunkowskazy przez prawie 2 dni i w sumie tak sie przyzwyczailem to widoku dwóch rur, że teraz jak przyjechał mój, to rzeczywiście tak polonezowato wyglada z takim pustym zderzakiem :/

Tak na marginesie czy wiecie może, czy do przedniego zderzaka do GT da sie bez problemu wsadzić grill od v6 ? Bo na odwrót to podobno problem lekki jest...
A te zderzaki od GT dużo fajniejsze sa, bo wygladaja na dużo niższe niż w V6 i maja na dole cos w rodzaju spoilera przedluzajacego boczna linie progów... Generalnei sa ladniejsze :]
Ostatnio zmieniony 2009-12-27, 09:20 przez paytoplay, łącznie zmieniany 2 razy.


Bart

paytoplay
Forumowicz
Posty: 404
Rejestracja: 2009-05-04, 00:08
Silnik: V6 3.7
Kolor: Sterling Grey
Kontakt:

Post autor: paytoplay » 2009-12-27, 12:28

heh, szkoda, trzeba będzie coś wykombinować :)


Bart

Awatar użytkownika
Hans
Forumowicz
Posty: 1028
Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
Model: 500
Kolor: Black
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Hans » 2009-12-27, 17:41

celibad pisze:niestety nie pasuje gril od V6 do V8 i odwrotnie :)
... ale są modele wyglądające jak te montowane w GT, a jednak zrobione tak, że bez żadnego zbędnego dłubania zamontujesz w V6. :) Grill, zderzaki, nawet wydech typu GT... Wszystko jest dostępne dla V6.


.:: :evil: my other ride is your mom :evil: ::.

Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2009-12-27, 22:51

jtng pisze:mógłbyś podać adres strony albo nazwe firmy?

właśnie jeszcze znalazłem w NL jedną stronkę z paroma częściami ale w naprawdę przyzwoitych cenach...

http://www.mustangcenteralmere.nl/beste ... orraad.htm


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

paytoplay
Forumowicz
Posty: 404
Rejestracja: 2009-05-04, 00:08
Silnik: V6 3.7
Kolor: Sterling Grey
Kontakt:

Post autor: paytoplay » 2010-01-20, 11:31

kupiłem już tylni zderzak od GT ( zabrałem się do tego od d... strony - wiem :) - ale okazja była ), teraz planuje wymianę wydechu. Tylko, że się w ogóle na tym nie znam. Chciałem założyć tłumiki od GT i mam parę pytań co do tego:
1) czy przebędzie mi mocy :] czy po prostu będzie fajnie wyglądać :D ?
2) czy muszę zrobić jakiegoś X-pipe albo H-pipe ( i co jest lepsze ? ) i czy to mi dorobią u tłumikarza, czy muszę kupować?
3) czy mam wyjmować katalizator, czy dokupić drugi :/ - podobno bez katalizatora tez jest większa moc trochę ?
4) czy zna ktoś jakiegoś dobrego speca z okolic Warszawy, który by mi to dobrze zrobił?
z góry dzięki za odp.

pozdr.
Ostatnio zmieniony 2010-01-20, 11:48 przez paytoplay, łącznie zmieniany 1 raz.


Bart

kaes
Forumowicz
Posty: 814
Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
Model: 2007
Silnik: V6 4.0
Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
Kontakt:

Post autor: kaes » 2010-01-20, 11:37

ja mam tłumiki od GT i H-Pipe od GT. H-pipe powinien ci dać fajniejszy dźwięk, ale x-pipe chyba daje troche więcej mocy. tak mi się wydaje.


CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

Obrazek

paytoplay
Forumowicz
Posty: 404
Rejestracja: 2009-05-04, 00:08
Silnik: V6 3.7
Kolor: Sterling Grey
Kontakt:

Post autor: paytoplay » 2010-01-20, 11:51

kaes, ale kupowałeś jakieś gotowe rury, czy dorabiali Ci to w jakimś zakładzie ?
Wywaliłeś katalizator, czy wsadziłeś drugi? No i generalnie jak wrażenia, poza akustycznymi - czy w porównaniu do seryjnego wydechu z v6 na tym h-pipe czuc jakąś zmianę pod pedałem ?


Bart

kaes
Forumowicz
Posty: 814
Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
Model: 2007
Silnik: V6 4.0
Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
Kontakt:

Post autor: kaes » 2010-01-20, 11:58

p2p, nie mam jeszcze założonego niestety :) leżą mi szpeja w pokoju ciągle ;) mam kupione 2 tłumiki od GT i h-pipe od GT, będę zakładał pewnie na wiosnę. Rur raczej nie będę kupował tylko dorobię, to nie jest jakis problem. A z tego co czytałem na forach usa - zmianę w mocy też czuć, nie tylko dźwięk.


CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

Obrazek

paytoplay
Forumowicz
Posty: 404
Rejestracja: 2009-05-04, 00:08
Silnik: V6 3.7
Kolor: Sterling Grey
Kontakt:

Post autor: paytoplay » 2010-01-20, 12:06

no to klawo, ja też pewnie dopiero na wiosnę pewnie będę się za to brał. dzieki za info.
pozdr.


Bart

ODPOWIEDZ

Wróć do „4.0 V6 2005 - 2010”