Nie są, żadnych VATów, ceł itp. nie płacisz, sama przesyłka.pudel pisze:Znalazłem ten sam zestaw w UK za coś ok 500 funtów tylko pytanie czy przesyłki wewnątrz EU też są opodatkowane?
Wydech
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 54
- Rejestracja: 2009-04-29, 21:18
- Model: 2005
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: mineral grey
pudel pisze:Obrazek
750 euro to chyba trochę za dużo co nie? czy raczej z podatkiem wyjdzie mnie to tyle samo??
750 EUR = okolo 3150
w cenniku producenta
http://www.magnaflow.com/02product/disp ... mber=15717
675 USD - co po dodaniu podatku i cła będzie mniej ale czy aż tyle?
decydujący będzie koszt przesyłki
oczywiście zdarzają się okazje na e-bay ale tego nie biorę pod uwagę ze względu na niewielkie ryzyko niedoręczenia paczki
JTNG
-------------
www.jtng.pl , www.bmcairfilters.pl , www.h-r.com.pl , www.ragazzon.pl , www.kwpolska.pl
-------------
www.jtng.pl , www.bmcairfilters.pl , www.h-r.com.pl , www.ragazzon.pl , www.kwpolska.pl
- pudel
- Forumowicz
- Posty: 1406
- Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
- Model: 2002 V6,2007 V8
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Szary metalik & Torch red
- Kontakt:
jasne że mogę
http://www.voorend.nl/forsale/forsale.htm
jak coś to tu w NL i w Belgi jest parę sklepów z częściami i samochodami
a odnośnie wydechu znalazłem jeden z Anglii za niecałe 600euro i to nówka z przesyłką
http://www.voorend.nl/forsale/forsale.htm
jak coś to tu w NL i w Belgi jest parę sklepów z częściami i samochodami
a odnośnie wydechu znalazłem jeden z Anglii za niecałe 600euro i to nówka z przesyłką

GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....
-
- Forumowicz
- Posty: 404
- Rejestracja: 2009-05-04, 00:08
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Sterling Grey
- Kontakt:
nie znalazłem nigdzie ale wrzucałeś może gdzieś to brzemienie, bo ja też ostatnio zachorowałem na dwie rury jak zobaczyłem, jak to wygląda w GT... Raz że wizualnie nadaje to jakoś "charakteru" a dwa, że brzmienie jest nieporównywalne...tomaho pisze:Jesli chodzi o dzwiek to bez porownania z jedna rurka...ten samochod powinien stockowo miec zainstalowany podwojny...dzwiek prawie jak GT no i przyspieszajac czujesz jak ten spalinki ciesza sie majac wieksza powierzchnie przeplywu!!!
Chetnie bym posluchal jak brzmi "przeszczep"

Robiliśmy u Olafa w GT kierunkowskazy przez prawie 2 dni i w sumie tak sie przyzwyczailem to widoku dwóch rur, że teraz jak przyjechał mój, to rzeczywiście tak polonezowato wyglada z takim pustym zderzakiem

Tak na marginesie czy wiecie może, czy do przedniego zderzaka do GT da sie bez problemu wsadzić grill od v6 ? Bo na odwrót to podobno problem lekki jest...
A te zderzaki od GT dużo fajniejsze sa, bo wygladaja na dużo niższe niż w V6 i maja na dole cos w rodzaju spoilera przedluzajacego boczna linie progów... Generalnei sa ladniejsze
![Kwadratowy :]](./images/smilies/splash.gif)
Ostatnio zmieniony 2009-12-27, 09:20 przez paytoplay, łącznie zmieniany 2 razy.
Bart
- pudel
- Forumowicz
- Posty: 1406
- Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
- Model: 2002 V6,2007 V8
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Szary metalik & Torch red
- Kontakt:
jtng pisze:mógłbyś podać adres strony albo nazwe firmy?
właśnie jeszcze znalazłem w NL jedną stronkę z paroma częściami ale w naprawdę przyzwoitych cenach...
http://www.mustangcenteralmere.nl/beste ... orraad.htm
GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....
-
- Forumowicz
- Posty: 404
- Rejestracja: 2009-05-04, 00:08
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Sterling Grey
- Kontakt:
kupiłem już tylni zderzak od GT ( zabrałem się do tego od d... strony - wiem
- ale okazja była ), teraz planuje wymianę wydechu. Tylko, że się w ogóle na tym nie znam. Chciałem założyć tłumiki od GT i mam parę pytań co do tego:
1) czy przebędzie mi mocy
czy po prostu będzie fajnie wyglądać
?
2) czy muszę zrobić jakiegoś X-pipe albo H-pipe ( i co jest lepsze ? ) i czy to mi dorobią u tłumikarza, czy muszę kupować?
3) czy mam wyjmować katalizator, czy dokupić drugi
- podobno bez katalizatora tez jest większa moc trochę ?
4) czy zna ktoś jakiegoś dobrego speca z okolic Warszawy, który by mi to dobrze zrobił?
z góry dzięki za odp.
pozdr.

1) czy przebędzie mi mocy
![Kwadratowy :]](./images/smilies/splash.gif)

2) czy muszę zrobić jakiegoś X-pipe albo H-pipe ( i co jest lepsze ? ) i czy to mi dorobią u tłumikarza, czy muszę kupować?
3) czy mam wyjmować katalizator, czy dokupić drugi

4) czy zna ktoś jakiegoś dobrego speca z okolic Warszawy, który by mi to dobrze zrobił?
z góry dzięki za odp.
pozdr.
Ostatnio zmieniony 2010-01-20, 11:48 przez paytoplay, łącznie zmieniany 1 raz.
Bart
-
- Forumowicz
- Posty: 814
- Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
- Model: 2007
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
- Kontakt:
p2p, nie mam jeszcze założonego niestety
leżą mi szpeja w pokoju ciągle
mam kupione 2 tłumiki od GT i h-pipe od GT, będę zakładał pewnie na wiosnę. Rur raczej nie będę kupował tylko dorobię, to nie jest jakis problem. A z tego co czytałem na forach usa - zmianę w mocy też czuć, nie tylko dźwięk.


CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%
