Tuning mustanga 2007

Informacje i porady specyficzne dla silników V6

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
michaeltwardowski
Posty: 3
Rejestracja: 2012-01-29, 16:17
Model: Match I
Silnik: V6 4.0
Kolor: zolty

Tuning mustanga 2007

Post autor: michaeltwardowski » 2012-01-29, 16:33

witam,Panowie jestem tu nowy wiec sorry bo byc moze powtarzam czyjs watek.inetesuje mnie tuning do mojego Mustanga.Na razie chce zmienic mu przod i dodac wiecej koni.Jesli ktos juz to robil prosilbym o jakies porady,namiary itd.nawet moze byc pare fotek ,zebym wiedzial dokladnie jak go porzerobic.Pozdrawiam.



rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: Tuning mustanga 2007

Post autor: rick » 2012-01-29, 17:20

do zmiany przodu można sprawdzić tutaj
https://www.cervinis.com/Default.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

do tuningu kontakt alustar, w klubie



Awatar użytkownika
Bielek
Forumowicz
Posty: 1573
Rejestracja: 2009-09-05, 14:59
Model: Mustang 1965 conv
Kolor: niebieski
Kontakt:

Re: Tuning mustanga 2007

Post autor: Bielek » 2012-01-29, 17:33

a tutaj znajdziesz opis auta alustara:) viewtopic.php?f=85&t=155


[url=http://myrencontres.com]rencontre agricole[/url]

Awatar użytkownika
adasko74
Forumowicz
Posty: 859
Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: sonic blue

Re: Tuning mustanga 2007

Post autor: adasko74 » 2012-01-29, 17:49

tu masz ciekawy temat jak mozna zwiekszyc moc bez kompresora viewtopic.php?f=14&t=2120

duze doswiadczenie ma w tym temacie kolega Red Hornet

viewtopic.php?f=85&t=1846



rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: Tuning mustanga 2007

Post autor: rick » 2012-01-30, 02:35

Rozmawiałem z Red Hornet, I Myślę, że on będzie używał supercharger następnym razem :|



Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Re: Tuning mustanga 2007

Post autor: RedHornet » 2012-01-30, 11:09

rick pisze:Rozmawiałem z Red Hornet, I Myślę, że on będzie używał supercharger następnym razem :|
Tak trochę rozmawialiśmy 3 lata modyfikacji wolnossącego silnika i wykorzystanie praktycznie wszystkich dostępnych opcji daje trochę doświadczenia. Wyciąganie koni z wolnossącego silnika to ciężki temat. Gdybym teraz miał jeszcze raz zaczynać od początku modyfikacje mocy od razu bym brał kompresor śrubowy czyli KB, Saleen lub Roush i ustawił go na bezpieczne 5-6psi co by dało około 435-450koni. Do tego porządne zawieszenie, hamulce i dla 100% bezpieczeństwa podwójna pompa paliwa z GT500. Reszta to modyfikacje wizualne więcej nie trzeba.
Tyle w tym temacie.
Jeżeli nie masz budżetu na kompresor to zainwestuj tylko w dobry programator SCT i ładnie brzmiący wydech.


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

michaeltwardowski
Posty: 3
Rejestracja: 2012-01-29, 16:17
Model: Match I
Silnik: V6 4.0
Kolor: zolty

Re: Tuning mustanga 2007

Post autor: michaeltwardowski » 2012-01-31, 01:07

RED Hornet.Pocztek twojej wypowiedzi jest interesujacy aczkolowiek skomplikowany.Koszt tego przedsiwziecia na ile mozna szacowac -oczywiscie bez zzmian wizualnych.Interesuje mnie pierwsza opcja (zapewne duzo drozsza) i ta druga.Dzieki za info i czekam rowniez na dalsze info,pozdrawiam



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Re: Tuning mustanga 2007

Post autor: Koral » 2012-01-31, 12:17

michaeltwardowski pisze:Koszt tego przedsiwziecia na ile mozna szacowac
podpowiem ze ceny i opisy sa dostepne w internecie :) ponizej kilka kompresorow (i ceny tez ):
http://www.brenspeed.com/05-08-mustang- ... dders.html" onclick="window.open(this.href);return false;
np : http://www.brenspeed.com/05-08-mustang- ... aleen.html" onclick="window.open(this.href);return false;
czy : http://www.brenspeed.com/05-08-mustang- ... roush.html" onclick="window.open(this.href);return false;

albo http://www.stage3motorsports.com/catego ... argr_kits/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.procharger.com/2010_mustang.shtml" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vortechsuperchargers.com/product.php?p=94" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.whipplesuperchargers.com/pro ... rodID=1208" onclick="window.open(this.href);return false;

nie oczekuj od nas ze na zyczenei kazdego bedziemy setny raz opisywac swoje modyfikacje wraz z kosztami, wystarczy odrobina checi i jesli nawet nie google to u nas na forum mozna znalesc opisy modyfikacji, Redhorneta tez ,wystarczy wejsc w jego profil i posty search.php?author_id=23&sr=posts" onclick="window.open(this.href);return false; , w przeciwienstwie do moich nie jest ich duzo, same konkretne wypowiedzi, wiec nie mussiz dlugo szukac zeby znalesc odpowiedzi..

jesli czytanei Cie meczy to jest tez opcja wyszukaj i wtedy pokazuje Ci tylko posty ktore odnosza sie do zadanego zwrotu/tematu search.php" onclick="window.open(this.href);return false; :)

bardzeij pomoc Ci nie potrafie, na forum znajdziesz wszystko, koszty, polecane serwisy itp itd

pozdrawiam :)
Koral


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Tuning mustanga 2007

Post autor: caniggia » 2012-02-06, 16:11

Koral, dałeś chłopakowi listę do v8, a on założył temat w dziale v6, zakładam, że ma v6.
Do v6 niestety nie ma zbyt dużego wyboru i gra nie warta świeczki. Cenowo v6+kompresor=GT, jeżeli chodzi o moc to takie samo równanie.

Ale jeżeli chce kolega coś stuningować, to polecam zamiast SCT strojenie indywidualne, może być z kompresorem jak chce:
viewtopic.php?f=34&t=4042" onclick="window.open(this.href);return false;
Ostatnio zmieniony 2012-02-08, 17:20 przez caniggia, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Re: Tuning mustanga 2007

Post autor: Koral » 2012-02-08, 14:09

rzeczywiscie nei spojrzalem ze w dziale V6.. oczywiscie mozna ja tez wzmocnic, przyklad repliki KR Mirmala,chodzila na rowni z GT

na torze natomiast bardziej sie licza umiejetnosci co potwierdzaja wyniki Horsa ktory swoim stockowym V6 w cabrio zrobil wszystkie GT ;)

oczywiscie V6 z kompresorem moze chodzic jak GT, ale GT z kompresorem bedzie chodzilo jeszcsze lepiej i bedzie to V8.. jesli inwestowac w doladowanie to mysle ze V8


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „4.0 V6 2005 - 2010”