kilka pytan

Informacje i porady specyficzne dla silników V6

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: kilka pytan

Post autor: caniggia » 2011-06-20, 00:51

XerofaN pisze:
no troche sie boje tej historii. mam na ten cel 60k i w tym powinno sie wszystko zmiescic razem z OC. co mniej wiecej da sie za to kupic? jak patrzylem to jakies 2006 rocznik chyba 4.0 V6 tyle ze przewaga automatow chyba jest.

http://www.mustangklub.pl/forum/viewtop ... =85&t=2444" onclick="window.open(this.href);return false;

ewentualnie mogę sprzedać, ma wszystko co byś chciał, a nawet więcej:) z tego powodu taniej niż 60k nie oddam:)

wszystko opisane w temacie w galerii.

dla przykładu zużycie dzisiaj w trasie opole-głubczyce-opole to 8.9 LPG przy jeździe zgodnie ze znakami.



Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Re: kilka pytan

Post autor: pudel » 2011-06-20, 08:53

caniggia pisze:
XerofaN pisze:
no troche sie boje tej historii. mam na ten cel 60k i w tym powinno sie wszystko zmiescic razem z OC. co mniej wiecej da sie za to kupic? jak patrzylem to jakies 2006 rocznik chyba 4.0 V6 tyle ze przewaga automatow chyba jest.

http://www.mustangklub.pl/forum/viewtop ... =85&t=2444" onclick="window.open(this.href);return false;

ewentualnie mogę sprzedać, ma wszystko co byś chciał, a nawet więcej:) z tego powodu taniej niż 60k nie oddam:)

wszystko opisane w temacie w galerii.

dla przykładu zużycie dzisiaj w trasie opole-głubczyce-opole to 8.9 LPG przy jeździe zgodnie ze znakami.
Mialem okazje jechac ta V6 i jak by nie powiedzial to myslal bym do dzis ze to V8 ma konkretne głupi przez zmiane przelozenia w tylnym moscie nie wiedzialem ze to az tyle daje! A sportowy filtr powietrza plus zmieniony uklad wydechowy brzmi rasowo... jestem ciekaw jak autko sie sprawuje po zmianie walu na aluminiowy? Ogólnie mogé powiedziec ze samochod zajebisty sam sie nad nim zastanawialem ale mialem juz V6 wiec chcialem cos mocniejszego ale na pierwszego mustanga mysle ze bylby dobry!


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: kilka pytan

Post autor: caniggia » 2011-06-20, 09:18

wału nie zmieniałem póki co, bo nie mam tras żeby się bujnąć więcej jak 180, także trudno powiedzieć jaki byłby efekt, żonka jeździ na co dzień,
jej wystarcza.



GT 94
Młodszy Forumowicz
Posty: 38
Rejestracja: 2011-06-12, 19:12

Re: kilka pytan

Post autor: GT 94 » 2011-06-20, 17:27

.
Ostatnio zmieniony 2011-06-21, 18:35 przez GT 94, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Re: kilka pytan

Post autor: pudel » 2011-06-20, 17:37

GT 94 pisze:
XerofaN pisze: mam na ten cel 60k i w tym powinno sie wszystko zmiescic razem z OC.
Celuj w samochod za 50 k,zostaw te 10 k na naprawy i nieprzewidziane wydatki.
Oczywiście musisz liczyć się z wymianą oleju i filtrów i paru dupereli ale 10k to trochę dużo zawsze możesz znaleźć coś fajniejszego za 55k albo zhandlować coś z 60k... ;)


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

Awatar użytkownika
mrjackson
Forumowicz
Posty: 322
Rejestracja: 2010-03-26, 17:42
Model: GT 05 +Kompressor
Silnik: V8 4.6
Kolor: Tungsten grey + Carbon
Kontakt:

Re: kilka pytan

Post autor: mrjackson » 2011-06-20, 21:36

Cannigia chyba postratałeś myśli, że za 60 k.. co tak tanio?
Moim zdaniem nie ma lepiej doinwestowanej V6 (no może jeszcze celibada :P )
Jezdziłem tym mustangiem i jest naprawdę szybki i mocno doinwestowany, tak jak pisze pudel.

Jakby ktoś chciał zrobić auto na taki stan jak ma cannigia to trzeba kupić auto za 55 k i dołożyć do tego jeszcze 25 k na części plus robociznę..



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: kilka pytan

Post autor: caniggia » 2011-06-20, 23:04

pudel pisze: Oczywiście musisz liczyć się z wymianą oleju i filtrów i paru dupereli ale 10k to trochę dużo zawsze możesz znaleźć coś fajniejszego za 55k albo zhandlować coś z 60k... ;)
to jak się kupuje z nieznanego źródła, u mnie wszystko zanotowane, każda wymiana, każdy litr płynu/oleju.
tak z rzeczy które wymieniałem a w galerii nie ma, to łożysko oporowe sprzęgła, piasty przód, łożyska mostu tył, wszystkie uszczelniacze - nie żeby zepsute, ale po co 2x robić, a zmieniałem przełożenia, więc jedna robota.



ODPOWIEDZ

Wróć do „4.0 V6 2005 - 2010”