Throttle body spacer

Informacje i porady specyficzne dla silników V6

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

Awatar użytkownika
YoDa
Forumowicz
Posty: 964
Rejestracja: 2011-02-02, 10:43
Model: V6 3,7 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: Performance White
Kontakt:

Re: Throttle body spacer

Post autor: YoDa » 2011-06-07, 07:47

Pierwszy dzień był zapoznawczy z tym ustrojstwem ,ale wczoraj zrobiłemk ze 100km po miescie i mogę potwierdzieć że zmiana pozytywna , jest więcej mocy !! muszę tylko umówić się ze znajomym z Unitronic w Piasecznie na hamowni i wybadać ile. Chek Engine się NIE pali więc żadnych zmian z tej strony nie trzeba robić.


Pozdrawiam
Yoda

Obrazek

Awatar użytkownika
sławekw
Forumowicz
Posty: 809
Rejestracja: 2010-04-19, 21:19
Kontakt:

Re: Throttle body spacer

Post autor: sławekw » 2011-06-07, 09:16

jestem ciekaw co dokładnie to maleństwo robi. Tak jak mi mówiłeś na MD, widziałem i słyszałem to rozumiem, że działa to w ten sposób, że napędza powietrze dolotowe, mieszanka paliwowo-powietrzna jest lepiej wymieszana i wpada do komory silnika z większą prędkością, czy tak??


Nic na siłę, wszystko młotkiem :D i wyklepie się coś takiego:
Obrazek

Awatar użytkownika
YoDa
Forumowicz
Posty: 964
Rejestracja: 2011-02-02, 10:43
Model: V6 3,7 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: Performance White
Kontakt:

Re: Throttle body spacer

Post autor: YoDa » 2011-06-09, 07:33

Sławeczku , dobrze piszesz , to mniej więcej coś tak wygląda z tym że prędkośc powietrza się nie zmienia tylko jest zawirowane. Ale trochę działa jak mini turbina bo powyżej 3000obrotów dostaje kopa lekkiego.
Aha, z tym spalaniem to trochę bajka, ja zanotowałem wzrost około 1,5l na 100km.


Pozdrawiam
Yoda

Obrazek

Awatar użytkownika
sławekw
Forumowicz
Posty: 809
Rejestracja: 2010-04-19, 21:19
Kontakt:

Re: Throttle body spacer

Post autor: sławekw » 2011-06-09, 11:02

YoDa pisze:(...)Ale trochę działa jak mini turbina bo powyżej 3000obrotów dostaje kopa lekkiego.
Aha, z tym spalaniem to trochę bajka, ja zanotowałem wzrost około 1,5l na 100km
A więc musi wtłaczać więcej mieszanki do komory, czyli musi nadawać nieznacznie większą prędkość.


już widzę jak to działa :super: doznałem olśnienia :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:


Nic na siłę, wszystko młotkiem :D i wyklepie się coś takiego:
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „4.0 V6 2005 - 2010”