Kontrolka niezakręconego korka wlewu paliwa

Informacje i porady specyficzne dla silników V6

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
Rocky
Młodszy Forumowicz
Posty: 25
Rejestracja: 2008-12-04, 01:20
Model: Mustang 2008
Silnik: V6 3.8
Kolor: granatowy

Kontrolka niezakręconego korka wlewu paliwa

Post autor: Rocky » 2010-08-13, 16:33

Witam wszystkich,

Kilka dni temu całkowicie bez przyczyny podczas jazdy zapaliła mi się kontrolka niezakręconego korka wlewu paliwa. Kontrolka świeci się przez cały czas,pomimo oczywiście prawidłowo zakręconego korka. Korek wprawdzie jest kupiony w PL i dedykowany do Volkswagena to jednak przez ponad rok jego jego użytkowania ta kontrolka nigdy się nie zapaliła. Poza tym zamiana na korek fabryczny nic nie dała-kontrolka się świeci nadal. Wnioskuję że mógł popsuc się czujnik, na przykład z powodu wilgoci...
Mam pytanie do forumowiczów: Czy ktoś miał z tym już problem? I czy może ktoś wie gdzie taki czujnik jest dokładnie umiejscowiony?

Z góry dzięki za porady.



paytoplay
Forumowicz
Posty: 404
Rejestracja: 2009-05-04, 00:08
Silnik: V6 3.7
Kolor: Sterling Grey
Kontakt:

Post autor: paytoplay » 2010-08-13, 16:37

ja miałem w zimie podobnie - przez tydzień wyskakiwał mi komunikat check fuel cap, ale jakoś samo się naprawiło :]


Bart

Awatar użytkownika
Hans
Forumowicz
Posty: 1028
Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
Model: 500
Kolor: Black
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Hans » 2010-08-13, 16:43

Rocky, zabrudzić się czujnik nie miał jak. Podejrzewam, że to jednak wina korka i możesz mieć problem ze szczelnością. To, że wcześnie było dobrze nie znaczy, że będzie tak zawsze. Może nie pasuje tak jak należy i tyle. Idź urwij kaesowi i wkręć sobie, tak w celu sprawdzenia. :)


.:: :evil: my other ride is your mom :evil: ::.

Awatar użytkownika
Darenty
Forumowicz
Posty: 488
Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
Model: S197 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver Metallic
Lokalizacja:: Przemyśl

Post autor: Darenty » 2010-08-13, 20:49

Ten korek od bodajże któregoś golfa? U mnie tak było praktycznie od samego początku.. pojeździłem może z 2-3 tygodnie i kuc się obciał, że mu jakiegoś bullshit'a do faszystowskiego samochodu chce upchać :rotfl:
Kupiłem wtedy (również paru innym osobom z klubu) na Rockauto dedykowany korek z kluczykami. Od tej pory auto nie skarży się na korek :rotfl:


You can never have too much power, just not enough traction.

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-08-13, 20:55

Rocky, Jest to standardowy Blad . Jezeli korek jest ok to jest to win aodpowietrzenia paliwa z ukl paliwowego. Cos takiego.
Przejrzyj pod autkiem czy aby sie jakis waz od odpow paliwa sie nei przetarl, rozerwal etc.. Ja to mialem w innym amer aucie i mam do teraz i za cholere niemoge znalezc przyczyny. Jezeli odepniesz klemy powinien ci blad zgasnac , ale przy tankowaniu znowu sie zapalic .. Sprawdz to ...



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-08-14, 10:00

do tego nie ma żadnego czujnika typowego. dokładnie chodzi o cisnienie par w baku i odpowietrzanie (ekologia), jak zmienilem korek na inny z kluczykiem zchyba z astry jakiejs to tak mialem. dopiero jak chyba alustar mi sprzedal z kluczykiem ale dedykowany to problem zniknal.



alski
Forumowicz
Posty: 648
Rejestracja: 2009-04-19, 13:23
Model: GT500 & FAST'67
Silnik: inny V8
Kolor: Aktualnie Qnia brak na stanie...
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: alski » 2010-08-14, 11:56

Polecam taki korek. Kupiłem do swojego qnia.Żadnych problemów!

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Stant-10 ... ccessories

Model 10502; cena 15$; shipping 10,76$ to super cena bierz migiem!
Załączniki
stant fuel cap2.jpg


alski


It's Never Too Late to Have a Happy Childhood

Awatar użytkownika
mrjackson
Forumowicz
Posty: 322
Rejestracja: 2010-03-26, 17:42
Model: GT 05 +Kompressor
Silnik: V8 4.6
Kolor: Tungsten grey + Carbon
Kontakt:

Post autor: mrjackson » 2010-08-14, 12:01

Jakby ktoś kupował, to weźcie mi też, nie ma konta na e-bay-u.
Kasę, jak coś to od razu przeleję..

pozdr



Rocky
Młodszy Forumowicz
Posty: 25
Rejestracja: 2008-12-04, 01:20
Model: Mustang 2008
Silnik: V6 3.8
Kolor: granatowy

Post autor: Rocky » 2010-08-14, 12:55

Dzięki za porady. :padam: Z pomocą Alskiego(więlkie dzięki :padam: ) zakupię korek zamykany dedykowany,a poza tym skoczę do mojego mechanika z sugerowanymi powyżej rozwiązaniami. Przejrzymy,zobaczymy,napiszę potem co to było.



Bolek
Forumowicz
Posty: 771
Rejestracja: 2009-07-07, 22:46
Silnik: V6 3.7
Kolor: Silver
Kontakt:

Post autor: Bolek » 2010-08-14, 15:30

mrjackson pisze:Jakby ktoś kupował, to weźcie mi też, nie ma konta na e-bay-u.
Kasę, jak coś to od razu przeleję..
pozdr
Mr Jackson założenie konta na ebay to maksymalnie 5 minut :) Tam nie trzeba jak w alledrogo czekac na potwierdzenie itp. Załóż też konto na paypal.pl to też 5 minut i już mozesz zamawiać co zechesz na Ebayu do swojego Stanga ;)

Mi wszystko powiedział Alski (za to :padam: )co i jak z zakładaniem konta i zamawianiem z USA na Ebayu i już mi przyszło pare gratów z USA do "dziada" w tym korek wlewu któy doszedł po 7 dniach :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „4.0 V6 2005 - 2010”