
Motul???
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 398
- Rejestracja: 2008-07-08, 10:29
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Black Metal
- Kontakt:
Lej jak intrukcja kazała 5w20 i krzywdy sobie nie zrobisz. Chyba 90% GT w Polsce jeździ na 5w20 (niektóre nawet zimą) i jakoś nikt się nie skarży.mrjackson pisze:A mógłbyś w skrócie napisać, to w końcu co najlepiej lać do mustanga na nasze Polskie warunki?
Pozdrawiam,
Tomek
[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]
Tomek
[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]
- Madasek
- Forumowicz
- Posty: 504
- Rejestracja: 2008-08-30, 23:10
- Model: 2007 Shelby GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: Czarny srebrne pasy
andronik pisze: Lej jak intrukcja kazała 5w20 i krzywdy sobie nie zrobisz. Chyba 90% GT w Polsce jeździ na 5w20 (niektóre nawet zimą) i jakoś nikt się nie skarży.

Teoretycznie 0W40 jest najlepszy na cały rok ale:
amerykański 5W20 może mieć inny zakres lepkosci i temp niz wskazywalby na to indeks ze względu na inne dodatki . A skoro jest zalecany na całym obszarze USA...
osobiście leję mobil1 ale RP też bym wlał bez wąchania

- Magic
- Forumowicz
- Posty: 863
- Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
- Model: RTR 2012
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: BLACK
- Lokalizacja:: Oleśnica
- Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
- Kontakt:
Tak dla przestrogi ja na początku trochę niedoświadczony zalałem bardzo dobrym olejem mobil 1 5W50 ze względu na to że lubię ostro pojeździć i bo było sporo komentarzy co do tej specyfikacji 5W20 że nie nadaje się na nasz klimat...
Ford i nie tylko, bez powodu takiej specyfikacji nie stworzył bo po zalaniu 5W50 efekt był taki że silnik zaczął coraz głośniej chodzić i olej się spalił po 3tyś więc szybko kupiłem 5W20 dostępny bez problemy w serwisach Dodga Chrysler i innych gdzie serwisują silniki Hemi a ten olej to Pennzoli 5w20 jakiś może nie nad wymiar ale spełnia on normę mustanga wiec jest luz i teraz silniczek chodzi jak trzeba, na pewno jak ma ktoś kasę i dojście do Royala 5W20 to nic lepszego niema.

Ford i nie tylko, bez powodu takiej specyfikacji nie stworzył bo po zalaniu 5W50 efekt był taki że silnik zaczął coraz głośniej chodzić i olej się spalił po 3tyś więc szybko kupiłem 5W20 dostępny bez problemy w serwisach Dodga Chrysler i innych gdzie serwisują silniki Hemi a ten olej to Pennzoli 5w20 jakiś może nie nad wymiar ale spełnia on normę mustanga wiec jest luz i teraz silniczek chodzi jak trzeba, na pewno jak ma ktoś kasę i dojście do Royala 5W20 to nic lepszego niema.

nie potrzeba specjalnych dojść.... http://www.innochem.pl... i już masz dojście...dr.killer pisze:jak ma ktoś...dojście do Royala 5W20 ...

Wszystko fajnie tylko jestem ciekaw jak pracuje silnik np. po 150tyś.km jeżdżenia na 5w20 w naszych warunkach i odpalany co zime przy -20 .Sam chyba zaufam Fordowi i zdecyduje się na Royal Purple 5w20 i będe czekał na efekty jego działania by po 5 latach stosowania i zapewne przebiegu ok 150 tyś.km ocenić stan silnika 

-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 11
- Rejestracja: 2008-10-12, 23:20
- Model: v6 2005
- Kolor: kary
Pod adresem http://stanczyk.pl kupiłem i właśnie odebrałem Quaker State Q Horse Power 5w30 ...spełnia normy z instrukcji obsługi mustanga! no i nazywa się tak, jak się nazywa
...jak trochę pojeżdżę, napiszę jak się sprawuje

Do V6 to właściwy olej.Napewno będziesz zadowolonyBigCojones pisze:Pod adresem http://stanczyk.pl kupiłem i właśnie odebrałem Quaker State Q Horse Power 5w30 ...spełnia normy z instrukcji obsługi mustanga! no i nazywa się tak, jak się nazywa...jak trochę pojeżdżę, napiszę jak się sprawuje
