Niestety przebieg jest w zegarze - jest taka opcja, że można zamówić zegary Premium u dealera Forda w USA, trzeba mu wtedy podać aktualny stan licznika i przychodzi on z takim wskazaniem jak podaliśmy.caniggia pisze:100% nie ma tam zadnego przebiegu
popsuty prędkościomierz
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 398
- Rejestracja: 2008-07-08, 10:29
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Black Metal
- Kontakt:
Pozdrawiam,
Tomek
[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]
Tomek
[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]
-
- Forumowicz
- Posty: 404
- Rejestracja: 2009-05-04, 00:08
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Sterling Grey
- Kontakt:
kupiłem zamontowałem i wszystko śmiga fajnie pięknie 
co do wtyczek od kabli to tą kostkę podpinam pod panel z trzema guzikami i działa - czyli planowo udało się
teraz mam taki problem bo to jest od jakiejś wersji lepszej niż moja i przy startowaniu jak mi sprawdza system to nie mam ABS i mówi żebym sprawdził brake system.
do tego pali mi się kontrolka poślizgu ( nie wiem czy to ma coś wspólnego z tym absem), kontrolka hamulca ( tak jakbym ręczny miał zaciągnięty) i kontrolka ABS.
Oprócz tego mówi mi żebym sprawdził ciśnienie w oponach, ale ja raczej tam czujników nei mam i teraz pytanie co zrobić? czy jest jakiś sposób mało inwazyjny i cywilizowany zeby to zlikwidować? czy tak już będzie bo to nie są zegary od mojego
?
ewentualnie mogę wydłubać diody od tych kontrolek z ABS i hamulca i poślizgu to pozbędę się przynajmniej dyskoteki w trakcie jazdy

co do wtyczek od kabli to tą kostkę podpinam pod panel z trzema guzikami i działa - czyli planowo udało się

teraz mam taki problem bo to jest od jakiejś wersji lepszej niż moja i przy startowaniu jak mi sprawdza system to nie mam ABS i mówi żebym sprawdził brake system.
do tego pali mi się kontrolka poślizgu ( nie wiem czy to ma coś wspólnego z tym absem), kontrolka hamulca ( tak jakbym ręczny miał zaciągnięty) i kontrolka ABS.
Oprócz tego mówi mi żebym sprawdził ciśnienie w oponach, ale ja raczej tam czujników nei mam i teraz pytanie co zrobić? czy jest jakiś sposób mało inwazyjny i cywilizowany zeby to zlikwidować? czy tak już będzie bo to nie są zegary od mojego

ewentualnie mogę wydłubać diody od tych kontrolek z ABS i hamulca i poślizgu to pozbędę się przynajmniej dyskoteki w trakcie jazdy

Bart
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 398
- Rejestracja: 2008-07-08, 10:29
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Black Metal
- Kontakt:
Hym, trza by było sprawdzić, czy samych czujników ciśnienia nie możesz dołożyć do felg. Z pozostałami lampkami tak jak mówisz - demotaż diód, chyba jedyna opcjapaytoplay pisze:Oprócz tego mówi mi żebym sprawdził ciśnienie w oponach, ale ja raczej tam czujników nei mam i teraz pytanie co zrobić? czy jest jakiś sposób mało inwazyjny i cywilizowany zeby to zlikwidować? czy tak już będzie bo to nie są zegary od mojego ?
ewentualnie mogę wydłubać diody od tych kontrolek z ABS i hamulca i poślizgu to pozbędę się przynajmniej dyskoteki w trakcie jazdy

Pozdrawiam,
Tomek
[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]
Tomek
[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]
-
- Forumowicz
- Posty: 404
- Rejestracja: 2009-05-04, 00:08
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Sterling Grey
- Kontakt:
pozatykałem te komórki w obudowie od ABS plastelina żeby mi światło nie prześwitywało - mimo wszystko szkoda niszczyć.... Wrzucę potem fote rozebranego starego prędkościomierza - może się do czegoś komuś przyda. W sumie dużo się od tego z zegarami nie rożni...
jak ktoś ma opcje żeby sobie wymienić to ustrojstwo to polecam bo w końcu wiem ile mi pali itd![Kwadratowy :]](./images/smilies/splash.gif)
a poza tym fajnie wygglada
jak ktoś ma opcje żeby sobie wymienić to ustrojstwo to polecam bo w końcu wiem ile mi pali itd
![Kwadratowy :]](./images/smilies/splash.gif)
a poza tym fajnie wygglada

Bart
-
- Forumowicz
- Posty: 404
- Rejestracja: 2009-05-04, 00:08
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Sterling Grey
- Kontakt:
wrzucam te fotki , może komuś się do czegoś przydadzą, np do wymiany diod na inny kolor - widziałem takie zestawy na ebay.com po 19$ ze można wydłubać stare diody i wstawić różowe, niebieskie, albo jakieś inne czego tylko dusza zapragnie ![Kwadratowy :]](./images/smilies/splash.gif)
dodam, że przy rozbieraniu tego dziadostwa najgorzej jest ze wskazówkami, trzeba naprawdę uważać zęby ich nie połamać, a wsadzone są tak, że trudno jest to zdjąć
![Kwadratowy :]](./images/smilies/splash.gif)
dodam, że przy rozbieraniu tego dziadostwa najgorzej jest ze wskazówkami, trzeba naprawdę uważać zęby ich nie połamać, a wsadzone są tak, że trudno jest to zdjąć
Bart
-
- Forumowicz
- Posty: 404
- Rejestracja: 2009-05-04, 00:08
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Sterling Grey
- Kontakt:
jakoś bardzo na siłę nie ściągałem tych wskazówek - one są nasadzane na igiełki i po prostu trzeba bardzo uważac, żeby przy zsuwaniu tego nie zgiąc, albo nie złamac samej wskazówki.
Sam cyferblat jest przyklejony, ale tak, że bez problemu można by go odkleić, więc podmiana na wersje w KM nie powinna być trudna.
Zeskanowanie tego i przerobienie na KM w jakimś programie wektorowym też nie powinna być problemem. Jedynie co to trzeba by się zastanowić, w jaki sposób to potem wydrukować i gdzie - i czy to się w ogóle by opłacało?
I np, czy warto jest robić całą tarczę czy wystarczyłoby zrobić tylko nakładkę na to kółko z prędkością - ale chyba jak już robić to porządnie i po prostu całą tarczę.
Widziałem u Olafa te zegary w wersji kanadyjskiej i wyglądają bardzo fajnie. Na eBay są rożne wersje, z różnymi czcionkami, i to może wyglądać już gorzej. Oryginalne cyferki są najfajniejsze
Wracając do tematu - mogę spróbować zrobić skan tego mojego, tylko że u mnie jest 7 tys obrotów i max 120 mph - więc do GT to za mało, a do GT500 to już w ogóle
Sam cyferblat jest przyklejony, ale tak, że bez problemu można by go odkleić, więc podmiana na wersje w KM nie powinna być trudna.
Zeskanowanie tego i przerobienie na KM w jakimś programie wektorowym też nie powinna być problemem. Jedynie co to trzeba by się zastanowić, w jaki sposób to potem wydrukować i gdzie - i czy to się w ogóle by opłacało?
I np, czy warto jest robić całą tarczę czy wystarczyłoby zrobić tylko nakładkę na to kółko z prędkością - ale chyba jak już robić to porządnie i po prostu całą tarczę.
Widziałem u Olafa te zegary w wersji kanadyjskiej i wyglądają bardzo fajnie. Na eBay są rożne wersje, z różnymi czcionkami, i to może wyglądać już gorzej. Oryginalne cyferki są najfajniejsze
Wracając do tematu - mogę spróbować zrobić skan tego mojego, tylko że u mnie jest 7 tys obrotów i max 120 mph - więc do GT to za mało, a do GT500 to już w ogóle

Bart