Akumulator do V6

Informacje i porady specyficzne dla silników V6

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Hans
Forumowicz
Posty: 1028
Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
Model: 500
Kolor: Black
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Akumulator do V6

Post autor: Hans » 2009-07-26, 20:11

Co co byli w Rzetnej znają temat, ci co nie, na pewno się domyślą.
Padł mi akumulator w moim V6 4.0. Czy ktoś kupował jakiś w Polsce do swojego 2005+ ??
Ten co jest obecnie to już trup totalny. Teraz zrobiłem 300km na dość wysokich obrotach i wielkie gówno to dało. Jeśli ktoś chce zapytać o mój alternator... w takiej sytuacji nie grałoby mi tak długo radio, nie świeciłyby lampy etc. Alternator daje równo. :)


.:: :evil: my other ride is your mom :evil: ::.

Awatar użytkownika
Darenty
Forumowicz
Posty: 488
Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
Model: S197 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver Metallic
Lokalizacja:: Przemyśl

Post autor: Darenty » 2009-07-27, 00:35

Nie wiem Hans czy V6 mają seryjnie taki sam jak V8, ale jak mi mój zdechł 2 lat temu to wsadziłem AK-Tech 82 AH - zero problemów.
Pamiętaj przy zakupie o prawym plusie.. No i generalnie ja brałem akumulator eletrolitowy, nie jakiś tam pisofszit żelowy.. :P żelowe to mogą być wkładki do... ;)


You can never have too much power, just not enough traction.

alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Lokalizacja:: Koło
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2009-07-28, 13:26

Hans pisze:Czy ktoś kupował jakiś w Polsce do swojego 2005+ ??
.....ja najczęściej robię tak :) kupuję nową tanią baterię z gwarancją na 2 lata i po 2 latach wymieniam :) Nie kupuję drogich baterii bo i tak większość jest obliczona na 2-3 lata ,potem kosz i zakup od nowa.


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

Awatar użytkownika
Hans
Forumowicz
Posty: 1028
Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
Model: 500
Kolor: Black
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Hans » 2009-08-05, 10:02

Polecam np. BOSH, model S5007. Inne oznaczenie: S5 74Ah/750A L. Jak na potrzeby V6 jest wystarczający. Jakby ktoś musiał w swoim kucyku zmienić... w Warszawie polecam BOSH Chiniewicz - mi dali tak bez niczego 15% rabatu - zapłaciłem 450PLN (dzięki RAFAŁ za przypomnienie o umieszczeniu ceny).
Ostatnio zmieniony 2009-08-05, 11:07 przez Hans, łącznie zmieniany 2 razy.


.:: :evil: my other ride is your mom :evil: ::.

Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2450
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2009-08-05, 11:06

Hans,
jeżeli możesz to napisz cenę jaką zapłaciłeś a ten sam tak samo będzie pasował do v8



Awatar użytkownika
pavlito
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1328
Rejestracja: 2008-12-21, 03:34
Model: GT 05 premium manual
Silnik: V8 4.6
Kolor: Sonic Blue

Post autor: pavlito » 2009-08-05, 22:09

Mi padł zaraz po odebraniu z promu. Tak jak piszesz - jazda, ładowanie prostownikiem całą dobę g. dało.

Poczytałem na forach, poprzeliczałem (inne jednostki pojemności w USA) i okazało się, że ten sam model ładują tam do Focusa...
A u nas można używać ten sam w Focusie i w Mondeo, więc przełożyłem swoją Wartę z Mondeo i gites malines (miała pół roczku). Ona ma chyba ze 62 Ah. Plusy dodatnie i plusy ujemne też były na właściwym miejscu.



ODPOWIEDZ

Wróć do „4.0 V6 2005 - 2010”