Supercharger do V6
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
Re: Supercharger do V6
GRATULACJEtom.tom pisze: JEST MOOOOOCCCCC!!!
Jutro albo w weekend porobię lepsze zdjęcia i ponagrywam coś (np. miauczenie kompresorka) i napisze więcej jak nabiorę trochę dystansu![]()
PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR!


- bart
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1286
- Rejestracja: 2012-11-19, 14:32
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: windveil blue
Re: Supercharger do V6
Tomasz ty to masz 
kiedy spot?????!!!!!

kiedy spot?????!!!!!
http://www.facebook.com/memoriginpolska" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/balticuspolska" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/balticuspolska" onclick="window.open(this.href);return false;
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 764
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: Supercharger do V6
No proszę , proszę. Gratulacje za upór i odwagę oraz efekt końcowy!
Napisałeś : " Na suchym jak pieprz asfalcie dwójeczka i na rondzie jjiiihhaaaa bokiem a na światłach lekkie przyciśniecie hamulca, gaz i wtopiłem się w asfalt w kłębach dymu.... " - to teraz chyba będziesz podawał nie wartość spalania l/100 km ale szt (opon)/ 100 km.
Napisałeś : " Na suchym jak pieprz asfalcie dwójeczka i na rondzie jjiiihhaaaa bokiem a na światłach lekkie przyciśniecie hamulca, gaz i wtopiłem się w asfalt w kłębach dymu.... " - to teraz chyba będziesz podawał nie wartość spalania l/100 km ale szt (opon)/ 100 km.

Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- Tom.Tom
- Forumowicz
- Posty: 1309
- Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
- Model: X-CHARGED
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: bordo + czarny mat
- Lokalizacja:: Trójmiasto
- Stajnia: Stajnia Pomorze
Re: Supercharger do V6
Dzięki, dzięki wszystkim 
Bart, Cviat - możemy się spocić jakoś tak lokalnie na Skwerku w ten weekend
Empi - no, wczoraj po tej jednej przejażdżce pokazał średnią 58l/100km
myślę że najbliższe dni będą paliwożerne dopóki nie ochłonę - na szczęście stacja pod domem 
Dzisiaj mam w planie właściwe umocowanie dolotu, bo wczoraj w trakcie testowej jazdy nagle check engine i zgasł... myślę sobie "no to koniec - wybuchnąłem silnik" ale zaglądam pod maskę a tu spadł dolot bo był założony bez obejmy i jak się rozhajcowało pod maską, to plastik zmiękł - MAF zgłupiał i odcięło wszystko.
Musze też jeszcze raz odkręcić przepustnicę bo mam pod nią nieładnie zrobione rozgałęzienie wiązki bo już nie mogłem wytrzymać i zostawiłem takie. Myślę że jeszcze koło godzinki drobnych poprawek i będzie git.
Jutro wymiana ojeju na świeżutki. W kolejce czekają nowe hamulce a z bajerów to wskaźniki (na razie takie zabawkowe, ale już instalacja pod docelowe przynajmniej będzie) i zapinki na maskę.
Od jutra zacznę spokojnie jeździć na nieduże odległości, żeby go przetestować. Jedną rzecz, którą juz zauważyłem, to że rolka od kompresora szoruje po wykładzinie maski (znany problem opisywany na mustangcollective), więc coś z tym też będę musiał zrobić.
Zdjęcia i filmiki niebawem...

Bart, Cviat - możemy się spocić jakoś tak lokalnie na Skwerku w ten weekend
Empi - no, wczoraj po tej jednej przejażdżce pokazał średnią 58l/100km


Dzisiaj mam w planie właściwe umocowanie dolotu, bo wczoraj w trakcie testowej jazdy nagle check engine i zgasł... myślę sobie "no to koniec - wybuchnąłem silnik" ale zaglądam pod maskę a tu spadł dolot bo był założony bez obejmy i jak się rozhajcowało pod maską, to plastik zmiękł - MAF zgłupiał i odcięło wszystko.
Musze też jeszcze raz odkręcić przepustnicę bo mam pod nią nieładnie zrobione rozgałęzienie wiązki bo już nie mogłem wytrzymać i zostawiłem takie. Myślę że jeszcze koło godzinki drobnych poprawek i będzie git.
Jutro wymiana ojeju na świeżutki. W kolejce czekają nowe hamulce a z bajerów to wskaźniki (na razie takie zabawkowe, ale już instalacja pod docelowe przynajmniej będzie) i zapinki na maskę.
Od jutra zacznę spokojnie jeździć na nieduże odległości, żeby go przetestować. Jedną rzecz, którą juz zauważyłem, to że rolka od kompresora szoruje po wykładzinie maski (znany problem opisywany na mustangcollective), więc coś z tym też będę musiał zrobić.
Zdjęcia i filmiki niebawem...

:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691
- Tom.Tom
- Forumowicz
- Posty: 1309
- Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
- Model: X-CHARGED
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: bordo + czarny mat
- Lokalizacja:: Trójmiasto
- Stajnia: Stajnia Pomorze
Re: Supercharger do V6
Macc a dzisiaj zrobiłem normalną jazdę po mieście i było 17,5l/100, ale długo tak nie wytrzymałem... 
Muszę przyznać, że dźwięk kompresora jest faktycznie uzależniający
- przy normalnej jeździe i delikatnym przyspieszaniu nie słychać żadnej różnicy. Przy mocniejszym przyciśnięciu gazu pojawia się niższy dźwięk kompresora, który razem z wydechem buduje rewelacyjny akord, ciężko to opisać i pewno nie da się nagrać, ale będę jutro próbował. Oczywiście przy mocnym depnięciu, miauczenie jest tak niesamowite, że ludzie się odwracają z daleka.
Dzisiaj jakiś kolo próbował coś Mazdą M5, ale posmutniał...
Poniżej krótki teaserek z garażu - nie słychać tak dobrze, bo jednak echo zbyt mocne. Jak się w słuchacie to w tle pięknie strzela wydech
Jutro spróbuję zorganizować jakiegoś kamerzystę i dobrać plener
" onclick="window.open(this.href);return false;
[yt][/yt]

Muszę przyznać, że dźwięk kompresora jest faktycznie uzależniający

Dzisiaj jakiś kolo próbował coś Mazdą M5, ale posmutniał...

Poniżej krótki teaserek z garażu - nie słychać tak dobrze, bo jednak echo zbyt mocne. Jak się w słuchacie to w tle pięknie strzela wydech

Jutro spróbuję zorganizować jakiegoś kamerzystę i dobrać plener

" onclick="window.open(this.href);return false;
[yt][/yt]

:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691
- Tom.Tom
- Forumowicz
- Posty: 1309
- Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
- Model: X-CHARGED
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: bordo + czarny mat
- Lokalizacja:: Trójmiasto
- Stajnia: Stajnia Pomorze
Re: Supercharger do V6
na szybko - dźwięk ze środka - kiepska jakość video, ale w tym przypadku chodzi o audio. Zaczęło padać więc stwierdziłem, że z 300KM na jednym kole nie będę po deszczu latał...
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;

:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691
- pudel
- Forumowicz
- Posty: 1406
- Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
- Model: 2002 V6,2007 V8
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Szary metalik & Torch red
- Kontakt:
Re: Supercharger do V6
nie pali CI się czasem kontrolka silnika?tom.tom pisze:na szybko - dźwięk ze środka - kiepska jakość video, ale w tym przypadku chodzi o audio. Zaczęło padać więc stwierdziłem, że z 300KM na jednym kole nie będę po deszczu latał...
" onclick="window.open(this.href);return false;
GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....
- Tom.Tom
- Forumowicz
- Posty: 1309
- Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
- Model: X-CHARGED
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: bordo + czarny mat
- Lokalizacja:: Trójmiasto
- Stajnia: Stajnia Pomorze
Re: Supercharger do V6
Tak, to kluczyk - błąd zgodności oprogramowania (U0300). nie ma wpływu na prace silnika, być może jest to spowodowane tym, ze u mnie nie ma najlejki z kodem ECU, wiec podawałem tunerowi kod strategii z SCT i może czegoś nie dopasowali. Szczegóły błędu mówią o tym, że wersja oprogramowania dla trzech procesorów w ecu nie jest taka sama. Już to zgłosiłem do Stanów.

:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691
- POLEJ
- Forumowicz
- Posty: 125
- Rejestracja: 2012-05-23, 17:36
- Model: S197
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: satin silver
- Lokalizacja:: Pomorskie
- Stajnia: Stajnia Pomorze
Re: Supercharger do V6
WOW no pięknie gratuluje , jak bedziesz zmienial most na 8.8" to daj znac bede mial jedna flansze na zbyciu
Szerokości i przede wszystkim przyczepności
Szerokości i przede wszystkim przyczepności

- Tom.Tom
- Forumowicz
- Posty: 1309
- Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
- Model: X-CHARGED
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: bordo + czarny mat
- Lokalizacja:: Trójmiasto
- Stajnia: Stajnia Pomorze
Re: Supercharger do V6
Polej, mówisz o flanszy od Cobry? Jak tak, to koniecznie odłóż ją dla mnie! A skąd ty masz - zmieniałeś sobie most?

:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691