Cześć!
Robię testy przy okazji docierania silnika i wychodzą różne rzeczy. Zapłon niby był w porządku ale "się rozjechał" i zaczął się strasznie dławić. Podjechałem do speców - poprawili przerwę na aparacie i kąt wyprzedzenia ale... Wałek w aparacie ma jakby za duży luz. Ewidentnie nie da się ustawić precyzyjnie przerwy bo w czasu pracy to i tak będzie się losowo zachowywać.
Macie pomysł co z tym zrobić? Wolałbym zregenerować jakoś (kasowanie luzu). Jak macie jakiś dobry Warsztat w Warszawie to poproszę.
Rozglądałem się za regenerowanymi ale tak do końca nie wiadomo c się wtedy dostanie... A na oryginalności jednak mi zależy
Chyba że macie jakiś pomysł jak to jeszcze można ogarnąć
['66 v8] aparat do regeneracji
Moderatorzy: Pavulon_, pluzz, Rezor, Przemek64, Piotrek86skc
- simontlc
- Forumowicz
- Posty: 1078
- Rejestracja: 2011-08-02, 23:16
- Model: 289 coupe 1965
- Kolor: mechaniczna pomarańcza (Poppy Red )
- Lokalizacja:: TL.
- Kontakt:
Re: ['66 v8] aparat do regeneracji
Jeśli zależy ci na oryginalności i niezawodności ,to zainwestuje w takie coś
http://www.cjponyparts.com/petronix-ign ... p/D500716/" onclick="window.open(this.href);return false;
Zastępuje wadliwe i podatne na wilgoć kowadełko,zainwestował bym też w jakieś lepsze kable i cewkę, ja z tego byłem bardzo zadowolony
http://www.cjponyparts.com/petronix-ign ... p/D500716/" onclick="window.open(this.href);return false;
Zastępuje wadliwe i podatne na wilgoć kowadełko,zainwestował bym też w jakieś lepsze kable i cewkę, ja z tego byłem bardzo zadowolony
"NO IT'S NOT JUST A SIX, IT'S A PART OF THE LEGACY OF THE MUSTANG"
- simontlc
- Forumowicz
- Posty: 1078
- Rejestracja: 2011-08-02, 23:16
- Model: 289 coupe 1965
- Kolor: mechaniczna pomarańcza (Poppy Red )
- Lokalizacja:: TL.
- Kontakt:
Re: ['66 v8] aparat do regeneracji
http://www.cjponyparts.com/catalogsearc ... electronic" onclick="window.open(this.href);return false;
Tu masz jeszcze inne
Tu masz jeszcze inne
"NO IT'S NOT JUST A SIX, IT'S A PART OF THE LEGACY OF THE MUSTANG"
- emgie
- Forumowicz
- Posty: 392
- Rejestracja: 2012-02-14, 12:41
- Model: 1966 Fastback
- Silnik: inny V8
- Kolor: biały, niebieskie pasy
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
- Kontakt:
Re: ['66 v8] aparat do regeneracji
Dzięki za podpowiedzi. Cewka i kable są nowe i nie oszczędzałem na nich.
Nad tą elektroniką pomyślę tylko jeszcze największy problem przede mną... Ogarnąć muszę samą oś w aparacie bo lata na wszystkie strony
Nad tą elektroniką pomyślę tylko jeszcze największy problem przede mną... Ogarnąć muszę samą oś w aparacie bo lata na wszystkie strony
Michał
http://senomustangu.pl
http://senomustangu.pl
- 6t07t
- Forumowicz
- Posty: 1650
- Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
- Model: 1966-2008
- Kolor: Silver Blue, Black
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: ['66 v8] aparat do regeneracji
Przerywacz czy zastąpienie go układem bezstykowym to tylko fragment urządzenia jakim jest aparat zapłonowy.
Płytka montażowa też jest elementem ruchomym.
Trzeba sprawdzić plastikowe ślizgi bo się z czasem się wycierają lub kruszeją ze starości.
Po zdjęciu płytki widoczne będą też odważniki i sprężynki, które je trzymają. Sprężynki czasem pękają a bez nich aparat nie będzie działał poprawnie.
Następny jest miedziany przewód masowy wewnątrz aparatu. Również jest niezbędny.
Dalej do sprawdzenia regulator podciśnieniowy. Jeśli membrana jest nieszczelna a sprężyna wewnątrz nie utrzymuje położenia to zapłon będzie wariował.
Koło zębate osadzone na wałku nie powinno mieć luzu na sworzniu mocującym.
Płytka montażowa też jest elementem ruchomym.
Trzeba sprawdzić plastikowe ślizgi bo się z czasem się wycierają lub kruszeją ze starości.
Po zdjęciu płytki widoczne będą też odważniki i sprężynki, które je trzymają. Sprężynki czasem pękają a bez nich aparat nie będzie działał poprawnie.
Następny jest miedziany przewód masowy wewnątrz aparatu. Również jest niezbędny.
Dalej do sprawdzenia regulator podciśnieniowy. Jeśli membrana jest nieszczelna a sprężyna wewnątrz nie utrzymuje położenia to zapłon będzie wariował.
Koło zębate osadzone na wałku nie powinno mieć luzu na sworzniu mocującym.
1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
- emgie
- Forumowicz
- Posty: 392
- Rejestracja: 2012-02-14, 12:41
- Model: 1966 Fastback
- Silnik: inny V8
- Kolor: biały, niebieskie pasy
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
- Kontakt:
Re: ['66 v8] aparat do regeneracji
Hej!
Aparat czyściłem i regenerowałem w podstawowym zakresie i tak:
- luz na zębatce a wałku głównym nie występuje
- odważniki i sprężyny wyczyszczone - sprawne
- ślizgi plastikowe - sprawne
- sterownik podciśnienia - nowy
- kondensator, platynki, przewód masy - nowe
- palec rozdzielacza - nowy
Jedyny mankament jaki widzę to lekko ruszający się lekko na boki ten wałek główny w aparacie i to on moim zdaniem powoduje problemy. Przez to nie mogę ustawić prawidłowo przerwy na platynkach.
Aparat czyściłem i regenerowałem w podstawowym zakresie i tak:
- luz na zębatce a wałku głównym nie występuje
- odważniki i sprężyny wyczyszczone - sprawne
- ślizgi plastikowe - sprawne
- sterownik podciśnienia - nowy
- kondensator, platynki, przewód masy - nowe
- palec rozdzielacza - nowy
Jedyny mankament jaki widzę to lekko ruszający się lekko na boki ten wałek główny w aparacie i to on moim zdaniem powoduje problemy. Przez to nie mogę ustawić prawidłowo przerwy na platynkach.
Michał
http://senomustangu.pl
http://senomustangu.pl