Panowie, krótkie pytanko.
Czy orientuje się ktoś czy cewka zapłonowa z fiata 125 lub poloneza 1500, 1600 taka jak w linku poniżej:
http://allegro.pl/nowa-cewka-zaplonowa- ... 67965.html" onclick="window.open(this.href);return false;
będzie pasować i działać ok ?
Potrzebuje nowej na gwałt
cewka zaplonowa do 289 '67
Moderatorzy: Pavulon_, pluzz, Rezor, Przemek64, Piotrek86skc
- ozzy
- Forumowicz
- Posty: 328
- Rejestracja: 2012-05-13, 22:22
- Model: 13'GT/CS '67 289
- Silnik: V8 5.0
- Lokalizacja:: Lublin
Re: cewka zaplonowa do 289 '67
Super !
Dziękuję Ci za pomoc.
A tak z ciekawości, możesz powiedzieć dlaczego lepiej ?
Dziękuję Ci za pomoc.
A tak z ciekawości, możesz powiedzieć dlaczego lepiej ?
- Radek66
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 85
- Rejestracja: 2008-11-10, 21:29
- Model: Mustang 66 / conv 67
- Silnik: inny V8
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Kęty
Re: cewka zaplonowa do 289 '67
bo to stara szkoła a nie to co teraz się robi...
każda stara cewka robiona jeszcze dawno temu jest lepsza no i sprawdzona na naszych zabytkach z prl-u
każda stara cewka robiona jeszcze dawno temu jest lepsza no i sprawdzona na naszych zabytkach z prl-u
- Sherif
- Forumowicz
- Posty: 105
- Rejestracja: 2018-11-22, 21:04
- Model: 67' conv
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Dark moss green
- Lokalizacja:: Warszawa
Re: cewka zaplonowa do 289 '67
Odkopię, bo sam poszukuję cewki.
Czy wszystkie cewki od PRLowskich aut będą pasowały ? Czy musi być informacja, że do obwodów z zewn rezystorem ?
Oglądałem jakąś od Poloneza i było na niej że do zapłonu elektronicznego 12V.
Czy wszystkie cewki od PRLowskich aut będą pasowały ? Czy musi być informacja, że do obwodów z zewn rezystorem ?
Oglądałem jakąś od Poloneza i było na niej że do zapłonu elektronicznego 12V.