
Brak impulsu na cewce
Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc, Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc
- SILVER-WING
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 45
- Rejestracja: 2010-08-03, 23:31
- Model: 66'
- Silnik: inny V8
- Kolor: Czerwony (białe pasy)
- 6t07t
- Forumowicz
- Posty: 1650
- Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
- Model: 1966-2008
- Kolor: Silver Blue, Black
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Brak impulsu na cewce
Nie, wiesz jedynie, ze masz kolektor od 302-4V i to nie koniecznie z '68 roku.
1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
- Piotrek86skc
- Forumowicz
- Posty: 1076
- Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
- Model: coupe 1966
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: signal flare red
- Kontakt:
Re: Brak impulsu na cewce
Piotrek kolega stara się dobrać dystrybutor zapłonu. Jak coś wiesz to podziel się, bo ta dyskusja trwa strasznie długo i wszyscy jedynie negują nasze wypociny a nikt konkretów nie daje.
- 6t07t
- Forumowicz
- Posty: 1650
- Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
- Model: 1966-2008
- Kolor: Silver Blue, Black
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Brak impulsu na cewce
Wywalić ten aparat wraz z jego zawodną instalacją i modułem. Kupić używany, zwykły aparat zapłonowy, kupić do niego zestaw pertronix i wstawić w miejsce przerywacza.
Zamontować i mieć spokój na przyszłość.
Zamontować i mieć spokój na przyszłość.
1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
- Piotrek86skc
- Forumowicz
- Posty: 1076
- Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
- Model: coupe 1966
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: signal flare red
- Kontakt:
Re: Brak impulsu na cewce
http://www.cjponyparts.com/pertronix-di ... /p/DIST35/" onclick="window.open(this.href);return false;
A ten? Ładna przecena jest na niego i ma już petronix.
A ten? Ładna przecena jest na niego i ma już petronix.
- stang67
- Forumowicz
- Posty: 1460
- Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
- Model: 1967 Mustang A-code
- Silnik: inny V8
- Kolor: Candy Apple Red
- Kontakt:
Re: Brak impulsu na cewce
To brać jak o połowę przeceniony 

_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M
- SILVER-WING
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 45
- Rejestracja: 2010-08-03, 23:31
- Model: 66'
- Silnik: inny V8
- Kolor: Czerwony (białe pasy)
Re: Brak impulsu na cewce
a czym sie różni ten od tego co Piotrek86skc podał ?
http://www.cjponyparts.com/pertronix-di ... /p/DIST36/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.cjponyparts.com/pertronix-di ... /p/DIST36/" onclick="window.open(this.href);return false;
- sim
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 219
- Rejestracja: 2009-11-13, 03:44
- Model: '87 GT Convertible
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Szary
Re: Brak impulsu na cewce
Ten który podałeś (droższy) jest niby nowocześniejszy - ma wbudowany układ w oparciu o mikrokontroler, co ma niby powodować stabilniejszą i precyzyjniejszą pracę oraz 5 razy więcej energii niż w klasycznych układach w zakresie 3.000-5.000 obrotów/min.
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 30
- Rejestracja: 2009-05-19, 22:47
- Model: mustang 2007
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: czarny
- Kontakt:
Re: Brak impulsu na cewce
ale super sobie puscił spręzynkę po cewce zapłonowej, a potem bedzie narzekac ze ma przebicia, i psuje sie moduł, ha,,ha,,,
tak sobie naprawiajcie... i piszcie glupoty, ide po piwo, bo bez piwa sie nie da czytac..
tak sobie naprawiajcie... i piszcie glupoty, ide po piwo, bo bez piwa sie nie da czytac..
fajnie...
- Piotrek86skc
- Forumowicz
- Posty: 1076
- Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
- Model: coupe 1966
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: signal flare red
- Kontakt:
Re: Brak impulsu na cewce
Leshack mu tutaj doceniamy jedynie konstruktywną krytykę. Poza tym cewka przykręcona jest do bloku silnika, więc sprężyna która odbija odbija przepustnicę gaźnika i z jednej strony trzyma gaźnik, a z drugiej blok, więc z każdej strony mamy masę. Co ma piernik do wiatraka?