Pomóżcie proszę
Mustang 289 z 1968 roku po remoncie silnika i skrzyni. Działał idealnie.
Wymieniłem wałek na EDELBROCK PERFORMER RPM. Po złożeniu w całość strasznie falowały obroty.
Zaprzyjaźnieni fachowcy od gaźnika (w tym przypadku EDELBROCK 1405) wykryli kilka nieprawidłowości i po ich usunięciu i wyregulowaniu silnik działa mega!. Z jednym zastrzeżeniem. Musi być na biegu jałowym ustawiony na około 1500 obrotów. Po wbiciu D obroty spadają do około 700-800 i jest OK. Niepokoją mnie jednak tak wysokie obroty na P, których nie można obniżyć bo inaczej przy wbiciu D silnik gaśnie.
Dodam, że zapłon ustawiony na 13 stopni (nie wiem czy to ma znaczenie ale wcześniej było 6stopni - zmieniłem bo taki kat jak wyczytałem jest sugerowany).
Jeśli macie jakieś pomysły to pleaseee o info.
Wysokie obroty po wymianie wałka
Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc
- patharazim
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 22
- Rejestracja: 2010-09-26, 22:06
- Model: Mustang 1968 coupe
- Silnik: inny V8
- Kolor: czerwony
- yoozeq
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1357
- Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
- Model: 68,69,69, ..?
- Kolor: ładny
- Kontakt:
Re: Wysokie obroty po wymianie wałka
A jakis zakres obrotów miałeś podany do tego wałka? A i pod co masz podłączone podciśnienie z aparatu zapłonowego? Może Ci wyprzedza zapłon na starcie. Jak ja podłączyłem pod kolektor to miałem wyższe obrory na starcie.
pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
- patharazim
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 22
- Rejestracja: 2010-09-26, 22:06
- Model: Mustang 1968 coupe
- Silnik: inny V8
- Kolor: czerwony
Re: Wysokie obroty po wymianie wałka
1500-6500
jak w opisie:
http://www.edelbrock.com/automotive_new ... &submit=go" onclick="window.open(this.href);return false;
Aparat zapłonowy podłączony pod gaźnik. Podciśnienie z skrzyni biegów do kolektora dolotowego.
Widzę w opisie że dla 1000 obrotów kąt powinien być 11`. Może to w tym problem?
jak w opisie:
http://www.edelbrock.com/automotive_new ... &submit=go" onclick="window.open(this.href);return false;
Aparat zapłonowy podłączony pod gaźnik. Podciśnienie z skrzyni biegów do kolektora dolotowego.
Widzę w opisie że dla 1000 obrotów kąt powinien być 11`. Może to w tym problem?
- yoozeq
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1357
- Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
- Model: 68,69,69, ..?
- Kolor: ładny
- Kontakt:
Re: Wysokie obroty po wymianie wałka
Przestaw na 1000 i 11' jako idle i zobacz. Według tego opisu tak powinieneś chyba mieć. Może jak masz za małe obroty to generuje Tobie za niskie podciśnienie i jak załączysz skrzynię to zdycha...
pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 46
- Rejestracja: 2017-10-11, 07:51
- Model: Mustnag II
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: niebieski
Re: Wysokie obroty po wymianie wałka
A możesz opisać co dokładnie zrobił z gaźnikiem. Tez założyłem wałek edelbrocka i mam gaźnik 600ccm 1405. Mam problem takie auto trochę straciło werwy i jest mułowatepatharazim pisze: ↑2013-08-27, 21:12Pomóżcie proszę
Mustang 289 z 1968 roku po remoncie silnika i skrzyni. Działał idealnie.
Wymieniłem wałek na EDELBROCK PERFORMER RPM. Po złożeniu w całość strasznie falowały obroty.
Zaprzyjaźnieni fachowcy od gaźnika (w tym przypadku EDELBROCK 1405) wykryli kilka nieprawidłowości i po ich usunięciu i wyregulowaniu silnik działa mega!. Z jednym zastrzeżeniem. Musi być na biegu jałowym ustawiony na około 1500 obrotów. Po wbiciu D obroty spadają do około 700-800 i jest OK. Niepokoją mnie jednak tak wysokie obroty na P, których nie można obniżyć bo inaczej przy wbiciu D silnik gaśnie.
Dodam, że zapłon ustawiony na 13 stopni (nie wiem czy to ma znaczenie ale wcześniej było 6stopni - zmieniłem bo taki kat jak wyczytałem jest sugerowany).
Jeśli macie jakieś pomysły to pleaseee o info.