Nowy gaźnik i kolektor- prośba o radę

zbiornik, pływak, gaźnik a może wtrysk?

Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc, Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc

ODPOWIEDZ
TomS
Młodszy Forumowicz
Posty: 47
Rejestracja: 2011-08-25, 00:11
Model: Fast 67, Coupe 67
Silnik: inny V8
Kolor: zielony i szary

Nowy gaźnik i kolektor- prośba o radę

Post autor: TomS » 2012-02-29, 08:17

Panowie, odbudowa mojego Mustanga dobiega powoli do końca. Silnik nie był remontowany bo nie było takiej potrzeby, sprawdziłem tylko ciśnienie sprężania (na wszystkich cylindrach równo 135 psi), powymieniałem więc tylko uszczelki, pomalowałem silnik na niebiesko, ustawiłem wstępnie zapłon na 8 stopni i ... nie chce odpalić. Kicha, prycha, strzela ale pracować nie chce. W sumie odkąd mam ten samochód to odpalanie go było problematyczne- trzeba było długo kręcić zanim zaczął pracować. W aucie jest fabryczny gaźnik 2V, którego nie dotykałem bo mam niemiłe wspomnienia z rozbierania starych klasycznych gaźników. Pomyślałem więc że może zamiast męczyć się z tym co jest, lepiej będzie zrobić upgrade układu ssącego bo i tak miałem to w planach.
I tu moja prośba o poradę: Jaki zestaw wybrać? Myślałem nad: http://www.cjponyparts.com/edelbrock-in ... /EDL20314/ lub bardziej kompletnym zestawem: http://www.summitracing.com/parts/CMB-03-0164/" onclick="window.open(this.href);return false; ale nie bardzo wiem czy ten z summitracing nie jest jakiś badziewny bo różnica w cenie jest mała a ilość części różna. Od razu napiszę że nie zależy mi na wzroście mocy o 100 KM ale gdyby przybyło 20-30 to by było super :)

Czekam na opinie...
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
MAX
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2810
Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
Model: Fastback GT V8 68
Silnik: V8 5.0
Kolor: Blue & Black
Lokalizacja:: Wieliczka
Stajnia: Stajnia Małopolska
Kontakt:

Re: Nowy gaźnik i kolektor- prośba o radę

Post autor: MAX » 2012-02-29, 11:24

Zdecydowanie polecam EDELBROCK
W moim Fastbacku Rick sporo czasu spędził przy oryginalnym fabrycznym 2V by go ustawić i efekty były podobne do twoich, optymalne ustawienie było niemożliwe , aż w końcu padła decyzja właśnie na gaźnik edelbrock.
viewtopic.php?f=80&t=3743&start=75#p77566" onclick="window.open(this.href);return false;
Ten co wybrałeś mocno połyskuje , gaźnik pod pokrywą filtra powietrza i tak jest mało widoczny raczej zainwestuj w ładną obudowę zaworów i filtra powietrza efekt będzie powalający .

Obrazek


tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max

Awatar użytkownika
pluzz
Forumowicz
Posty: 451
Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
Model: Coupe 289 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: bialy
Kontakt:

Re: Nowy gaźnik i kolektor- prośba o radę

Post autor: pluzz » 2012-02-29, 14:58

Ja mam taką właśnie konfigurację:
+ kolektor Edelbrock Performer
+ gaźnik 1404 500cfm z ręcznym ssaniem http://www.edelbrock.com/automotive_new ... rmer.shtml

Problemów z odpalaniem nie miałem, teraz dodatkowo zamówiłem sobie zestaw do kalibracji http://store.edelbrock.com/1486calibrat ... carbs.aspx, żeby się pobawić.

Myślę, że będziesz zadowolony, choć nie mam porównania z innymi zestawami.


Tomasz
Obrazek
Obrazek

rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: Nowy gaźnik i kolektor- prośba o radę

Post autor: rick » 2012-02-29, 18:11

czy się zapalil w ogóle? Czy masz płomienie wychodzące z gaźnika lub rury wydechowej?



Awatar użytkownika
conver67
Forumowicz
Posty: 817
Rejestracja: 2009-11-05, 19:08
Model: convertible '67
Silnik: inny V8
Kolor: Acapulco blue

Re: Nowy gaźnik i kolektor- prośba o radę

Post autor: conver67 » 2012-02-29, 19:20

Od jutra jest promocja na gazniki,kolektory w Edelbrocku.filtr powietrza dostajesz gratis;

http://www.bigcarbdeal.com/" onclick="window.open(this.href);return false;



TomS
Młodszy Forumowicz
Posty: 47
Rejestracja: 2011-08-25, 00:11
Model: Fast 67, Coupe 67
Silnik: inny V8
Kolor: zielony i szary

Re: Nowy gaźnik i kolektor- prośba o radę

Post autor: TomS » 2012-03-01, 08:54

Dziękuję wszystkim za porady... Zapadła decyzja że będzie zestaw gaźnik + kolektor Edelbrock. Tylko teraz jaki i gdzie najtaniej kupić nowy? Myślałem o zestawie:
http://store.edelbrock.com/9910edelbroc ... onegr.aspx lub
http://store.edelbrock.com/9963edelbroc ... choke.aspx
http://www.cjponyparts.com/INTAKE-MANIF ... p/EDL2121/

Liczę na podpowiedzi :/
rick pisze:czy się zapalil w ogóle? Czy masz płomienie wychodzące z gaźnika lub rury wydechowej?
Na chwilę zapalił, wszedł na obroty i po 10 sek. zgasł. Teraz ma ochotę zapalić ale nie zapala, paliwo wlewałem prosto do gardzieli. Płomienie wychodzą z gaźnika...
Może to problem z paliwem bo nie mam jeszcze podłączonego zbiornika i paliwo dostarczam z butelki podłączonej do pompy :hyhy:

Pozdrawiam, Tomek



rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: Nowy gaźnik i kolektor- prośba o radę

Post autor: rick » 2012-03-01, 16:19

to brzmi jak dystrybutor nie jest w odpowiednim miejscu

" onclick="window.open(this.href);return false;



ODPOWIEDZ

Wróć do „4. układ paliwowy”