Mam problem z obrotami.
Silnik 5.0 V8 z 1968.
Odpalam zimne auto obrotomierz pokazuje mi ok 1000 obr/min i jest ok.
Przejeżdżam autem ok 2km ,silnik się rozgrzewa i obrotomierz wskazuje 2200 obr/min.
Oczywiście macha w górę , śrubokręt i obniżam obroty do 1000 obr/min i można spokojnie jeździć dalej do bólu.
Samochód stygnie i przy ponownym odpaleniu na zimnym ma obr. na poziomie 500 obr/min i po prostu gaśnie.Znów śrubokręt i tak w kółko.
Może wiecie co się dzieje i jak można wyeliminować ten problem ? Pewnie jest to jakaś pierdoła ale wkurzająca.
Problem z obrotami
Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc
Re: Problem z obrotami
Wskazuje na przepustnice.
- wyczysc ja koniecznie
- sprawdz krokowy
- sprawdz czy sie nie dostaje lewe powietrze
- wylacz ogrzewanie "0" jak sprawdzasz .
- wyczysc ja koniecznie
- sprawdz krokowy
- sprawdz czy sie nie dostaje lewe powietrze
- wylacz ogrzewanie "0" jak sprawdzasz .
- 6t07t
- Forumowicz
- Posty: 1650
- Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
- Model: 1966-2008
- Kolor: Silver Blue, Black
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Problem z obrotami
Sprawdź mechanizm ssania. Może być automatyczny termiczny lub elektryczny albo ręczny.
Często automatyczny mechanizm powoduje zmiany obrotów.
Sprawdź też czy nie blokuje się oś przepustnicy po rozgrzaniu.
Często automatyczny mechanizm powoduje zmiany obrotów.
Sprawdź też czy nie blokuje się oś przepustnicy po rozgrzaniu.
1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: Problem z obrotami
Wygląda na ssanie sterowane automatyczne problem. To zawsze jest problem, gdy zmienia się temperatura wiosną i jesienią. Jeśli powyższe metody nie działa, spróbuj:
1. samochód musi być zimno, jak w rano. Daj na pedał gazu raz i sprawdzić blat motyl
2. powinno być zamknięte,jeśli nie to Ustawić termostat aż to tylko się zamyka.. Jest śruba pod choke termostat, powinien opierać się na ostatni krok na części jest to wzruszające.
3. próbuj uruchomić samochód, motyl powinien być otwarty około 2-3 mm.jeśli nie to Ustawić termostat aż dojdziesz 2-3 mm
4. z samochodem uruchomiony obrócić zimno śruby biegu jałowego,cold idle screw, (w związku z choke), aż pojawi się około 1200 obr / min. Po 1 lub 2 minuty krok na pedał gazu, motyl należy otworzyć do końca i spadku obrotów do około 5-600 obr / min. Jeśli nie chce się włączyć śrubę biegu jałowego(idle screw) po stronie kierowcy.
1. samochód musi być zimno, jak w rano. Daj na pedał gazu raz i sprawdzić blat motyl
2. powinno być zamknięte,jeśli nie to Ustawić termostat aż to tylko się zamyka.. Jest śruba pod choke termostat, powinien opierać się na ostatni krok na części jest to wzruszające.
3. próbuj uruchomić samochód, motyl powinien być otwarty około 2-3 mm.jeśli nie to Ustawić termostat aż dojdziesz 2-3 mm
4. z samochodem uruchomiony obrócić zimno śruby biegu jałowego,cold idle screw, (w związku z choke), aż pojawi się około 1200 obr / min. Po 1 lub 2 minuty krok na pedał gazu, motyl należy otworzyć do końca i spadku obrotów do około 5-600 obr / min. Jeśli nie chce się włączyć śrubę biegu jałowego(idle screw) po stronie kierowcy.