Problem z obrotami

zbiornik, pływak, gaźnik a może wtrysk?

Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc

ODPOWIEDZ
Raven
Młodszy Forumowicz
Posty: 45
Rejestracja: 2009-04-18, 13:11
Model: Mustang 1968 coupe
Silnik: V8 5.0
Kolor: Czarny

Problem z obrotami

Post autor: Raven » 2011-05-18, 10:48

Mam problem z obrotami.
Silnik 5.0 V8 z 1968.
Odpalam zimne auto obrotomierz pokazuje mi ok 1000 obr/min i jest ok.
Przejeżdżam autem ok 2km ,silnik się rozgrzewa i obrotomierz wskazuje 2200 obr/min.
Oczywiście macha w górę , śrubokręt i obniżam obroty do 1000 obr/min i można spokojnie jeździć dalej do bólu.
Samochód stygnie i przy ponownym odpaleniu na zimnym ma obr. na poziomie 500 obr/min i po prostu gaśnie.Znów śrubokręt i tak w kółko.
Może wiecie co się dzieje i jak można wyeliminować ten problem ? Pewnie jest to jakaś pierdoła ale wkurzająca.


raven 1968

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2316
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Re: Problem z obrotami

Post autor: AluStar » 2011-05-18, 11:32

Wskazuje na przepustnice.
- wyczysc ja koniecznie
- sprawdz krokowy
- sprawdz czy sie nie dostaje lewe powietrze
- wylacz ogrzewanie "0" jak sprawdzasz .



Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: Problem z obrotami

Post autor: 6t07t » 2011-05-18, 11:33

Sprawdź mechanizm ssania. Może być automatyczny termiczny lub elektryczny albo ręczny.
Często automatyczny mechanizm powoduje zmiany obrotów.
Sprawdź też czy nie blokuje się oś przepustnicy po rozgrzaniu.


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Raven
Młodszy Forumowicz
Posty: 45
Rejestracja: 2009-04-18, 13:11
Model: Mustang 1968 coupe
Silnik: V8 5.0
Kolor: Czarny

Re: Problem z obrotami

Post autor: Raven » 2011-05-19, 13:09

dzięki za pomoc ! lecę do garażu... :szok:


raven 1968

rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: Problem z obrotami

Post autor: rick » 2011-05-19, 16:17

Wygląda na ssanie sterowane automatyczne problem. To zawsze jest problem, gdy zmienia się temperatura wiosną i jesienią. Jeśli powyższe metody nie działa, spróbuj:

1. samochód musi być zimno, jak w rano. Daj na pedał gazu raz i sprawdzić blat motyl
2. powinno być zamknięte,jeśli nie to Ustawić termostat aż to tylko się zamyka.. Jest śruba pod choke termostat, powinien opierać się na ostatni krok na części jest to wzruszające.
3. próbuj uruchomić samochód, motyl powinien być otwarty około 2-3 mm.jeśli nie to Ustawić termostat aż dojdziesz 2-3 mm
4. z samochodem uruchomiony obrócić zimno śruby biegu jałowego,cold idle screw, (w związku z choke), aż pojawi się około 1200 obr / min. Po 1 lub 2 minuty krok na pedał gazu, motyl należy otworzyć do końca i spadku obrotów do około 5-600 obr / min. Jeśli nie chce się włączyć śrubę biegu jałowego(idle screw) po stronie kierowcy.



ODPOWIEDZ

Wróć do „4. układ paliwowy”