Benzyna bezołowiowa

zbiornik, pływak, gaźnik a może wtrysk?

Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc

Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Post autor: 6t07t » 2009-10-15, 13:33

gniazda się wymienia, jak pisałem koszt gniazd do np. 289/302 to ok. $20-50.
wystarczy w ebaya wpisac "ford valve seat"


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2009-10-15, 13:34

dobry fachowiec zrobi gniazda nawet w glowicy w ktorej sie ich nie wymienia.
glowice pisza zeby wymieniac w niektorych przypadkach z takiego powodu ze jej rozszerzalnosc cieplna (tych starych) jest duzo wieksza niz nowych gniazd zaworowych i potrafia wypadac. Dobry fachman w takiej glowicy tak wyfrezuje miejsce pod gniazda i podtoczy same gniazda z zewnatrz, ze po wlozeniu ich na prasie (po rozgrzaniu glowicy/schlodzeniu gniazda) nie maja prawa wypasc. koszt w dobrym warsztacie za glowice 4 cyl takiej operacji to ok. 800 zl razem z materialem.



Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Post autor: 6t07t » 2009-10-15, 13:38

z tego powodu bardziej problematyczne są zwykle glowice aluminiowe.


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2009-10-15, 13:47

a swoja droga w US pisza aby wymienic tylko zawory i gniazda wydechowe.



ODPOWIEDZ

Wróć do „4. układ paliwowy”