Opis problemu: po przełączeniu poziomego suwaka/przełącznika nawiewu w kabinie... nic się nie dzieje.
Co może być przyczyną i jaka jest zasada działania nawiewu w 66?
Nawiew mechaniczny kabiny w 66
Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc
- 6t07t
- Forumowicz
- Posty: 1650
- Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
- Model: 1966-2008
- Kolor: Silver Blue, Black
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Rezystorek odpowiedzialny za predkosci nadmuchu. Mocowany na dwa wkręty do obudowy nagrzewnicy/wentylacji, do niego podłączona jest wtyczka. Lokalizacja:
po stronie pasażera, trzeba zajżeć pod deskę.
Sprawdzić styki, ewentualnie wyjąć cały i sprawdzić spirale oporowe. Jeżeli wszystko ok to sprawdzić sam przełącznik i silnik wentylatora (widoczny na ściance ogniowej pod maską ale demontaż z całą obudową nagrzenicy/wentylacji).
po stronie pasażera, trzeba zajżeć pod deskę.
Sprawdzić styki, ewentualnie wyjąć cały i sprawdzić spirale oporowe. Jeżeli wszystko ok to sprawdzić sam przełącznik i silnik wentylatora (widoczny na ściance ogniowej pod maską ale demontaż z całą obudową nagrzenicy/wentylacji).
1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
- Dezo
- Forumowicz
- Posty: 1622
- Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
- Model: BULLITT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: HG
- Kontakt:
Dzięki piękne. Ta wtyczka, to ta na nagrzewnicy? trzy bolce. A rezystorek też.
Muszę zajrzeć. Jak to się zwie po ichniemu? To się naprawia czy lepiej od razu wymienić na nowe?
Kaes - owiewkę i wiatrak, to Ci wiesz z czego zrobię przy nalbliższej okazji... Aaa, gdzie trzeba kliknąć "nie pomógł - przeszkadza"!
Muszę zajrzeć. Jak to się zwie po ichniemu? To się naprawia czy lepiej od razu wymienić na nowe?
Kaes - owiewkę i wiatrak, to Ci wiesz z czego zrobię przy nalbliższej okazji... Aaa, gdzie trzeba kliknąć "nie pomógł - przeszkadza"!
Samotny Wilk
- 6t07t
- Forumowicz
- Posty: 1650
- Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
- Model: 1966-2008
- Kolor: Silver Blue, Black
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Tak to to, wtycka podłączona jest wlasnie do rezystora (czerwona płytka). Nazywa się to "RESISTOR-HEATER SWITCH TO BLOWER MOTOR"
Jak nie jest w kilku miejscach poprzepalany to mozna naprawić.
Jak nie jest w kilku miejscach poprzepalany to mozna naprawić.
1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007