Chłodnica do 289 z 1966
Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc, Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 39
- Rejestracja: 2011-05-06, 21:12
- Model: 1966 Coupe 289
- Silnik: inny V8
- Kolor: Czerwony
Chłodnica do 289 z 1966
Cześć. W moim koniu jest chłodnica made in taiwan i zaczyna przepuszczać od góry na spawie jak się nagrzeje. Próbowałem to spawać ale to rzeźba w gównie. Może polecicie co kupić w usa, wybór dość spory do $200. Chłodnica chłodzi również olej z automatu. Nie wiem czy to powszechne rozwiązanie, mój tak ma. Z góry dzięki za wskazówki.
Re: Chłodnica do 289 z 1966
miałem dokładnie ten sam problem i powiem tak oddałem chłodnice do człowieka który zajmuje się miedziowaniem i naprawił mi na cacy ponadto nie pamiętam już kto dokładnie , ktos z forum robił u nich regeneracje jednak jest w warszawie warsztat, który zajmuje się pełna regeneracją chłodnic i przychodzi ci jak nówka wiec co do wyboru - nie podpowiem ,jednak przedstawię jeszcze jedną drogę która możesz podążyć , druga sprawa skoro masz made in taiwan może ktoś z chłopaków na forum ma chłodnicę do odsprzedania nawet do remontu i ładuj te 200 dolców w regenerację oryginała i będzie super taka moja podpowiedz
- 6t07t
- Forumowicz
- Posty: 1650
- Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
- Model: 1966-2008
- Kolor: Silver Blue, Black
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Chłodnica do 289 z 1966
Jeśli mosiężna chłodnica nie jest skorodowana, uszkodzona mechanicznie to da się ją naprawić.
Taki typ uszkodzenia jest w 100% naprawialny. Koszt do 100zł w zakładzie, który zajmuje się naprawami chłodnic.
Taki typ uszkodzenia jest w 100% naprawialny. Koszt do 100zł w zakładzie, który zajmuje się naprawami chłodnic.
1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1715
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: Chłodnica do 289 z 1966
A jeśli jest mocno uszkodzona to można wymienić rdzeń na nowy mosiężny wtedy koszt jest około 800 ale warto to zrobić bo będzie lepsza od nowej z za wielkiej wody6t07t pisze:Jeśli mosiężna chłodnica nie jest skorodowana, uszkodzona mechanicznie to da się ją naprawić.
Taki typ uszkodzenia jest w 100% naprawialny. Koszt do 100zł w zakładzie, który zajmuje się naprawami chłodnic.

Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 39
- Rejestracja: 2011-05-06, 21:12
- Model: 1966 Coupe 289
- Silnik: inny V8
- Kolor: Czerwony
Re: Chłodnica do 289 z 1966
Bo ja wiem, czy mosiężna? Z zewnątrz czarna, wygląda na tani zamiennik. Byłem w dobrym warsztacie zajmującym się naprawą chłodnic na ul.Agnieszki w Katowicach. Facet powiedział, że podratował i dał grubo spawu, ale że ta chłodnica jest marnej jakości. Myślałem, żeby iść w jakiś performance typu
http://www.ebay.com/itm/FOR-64-66-FORD- ... 7a&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;
albo
http://www.ebay.com/itm/TRI-CORE-FULL-A ... f3&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;
Różnią się ilościamu rzędów w rdzeniu? Nie wiem o co kaman. Właśnie stąd mój post, stara chłodnica nie bardzo się nadaje do naprawy, po prostu jest chu*owa:)
http://www.ebay.com/itm/FOR-64-66-FORD- ... 7a&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;
albo
http://www.ebay.com/itm/TRI-CORE-FULL-A ... f3&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;
Różnią się ilościamu rzędów w rdzeniu? Nie wiem o co kaman. Właśnie stąd mój post, stara chłodnica nie bardzo się nadaje do naprawy, po prostu jest chu*owa:)
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1715
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: Chłodnica do 289 z 1966
Więcej rzędów to płyn chłodzący ma więcej czasu na chłodzenie się w chłodnicy czyli im więcej tym lepiej jeśli o to Ci chodziłoPony pisze:Bo ja wiem, czy mosiężna? Z zewnątrz czarna, wygląda na tani zamiennik. Byłem w dobrym warsztacie zajmującym się naprawą chłodnic na ul.Agnieszki w Katowicach. Facet powiedział, że podratował i dał grubo spawu, ale że ta chłodnica jest marnej jakości. Myślałem, żeby iść w jakiś performance typu
http://www.ebay.com/itm/FOR-64-66-FORD- ... 7a&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;
albo
http://www.ebay.com/itm/TRI-CORE-FULL-A ... f3&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;
Różnią się ilościamu rzędów w rdzeniu? Nie wiem o co kaman. Właśnie stąd mój post, stara chłodnica nie bardzo się nadaje do naprawy, po prostu jest chu*owa:)
A nasze klasyki zawsze miały problemy z chłodzeniem a Skrzynia musi być chłodzona
Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 25
- Rejestracja: 2016-06-12, 13:55
- Model: Mustang 1967 coupe
- Silnik: inny V8
Re: Chłodnica do 289 z 1966
Ja mam dorobioną na zamówienie chłodnicę aluminiową z rdzeniem z samochodów wyścigowych malowaną na czarny kolor. Pan który ją dorabiał umieścił nawet znaczek Forda
tyle tylko że nie z tamtych lat.. Wykonanie bardzo solidne. Koszt 1200zł, warsztat chłodnice Rosłoniec.






