Hej wszystkim. Pytanie jak w temacie który Fan Shroud byście wybrali do Mustanga z 66 i dlaczego??? Mogę prosić o opinie i pomoc
Przesyłam linki co mnie interesuje
https://www.cjponyparts.com/fan-shroud- ... /p/FANS11/
Lub
http://mustang-shop.pl/obudowa-wiatraka ... 64-66.html
Z tego co widzę różnią się znacznie grubością ale może ktoś ma jakieś sugestie czy warto wydawać więcej za cześć z US czy jednak pokusić o zakup tej z Polski. Dziękuje z góry za odpowiedzi i pomoc.
Fan Shroud
Moderatorzy: Pavulon_, pluzz, Rezor, Przemek64, Piotrek86skc
- anbr64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 811
- Rejestracja: 2012-06-13, 20:40
- Model: convertible 68
- Silnik: inny V8
- Kolor: Tahoe Turquoise
- Lokalizacja:: Ząbki
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Fan Shroud
Wyglada na to samo tylko zdjęcie z innej perspektywy. W mustag shop masz 2x taniej no i możesz odsłać jak coś nie pasuje. Wymień przy okazji wentylator na 5 ramienny i będziesz miał spokój z chłodzeniem.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
68 Convertible 289 V8
71 MACH1 351C 4V
71 MACH1 351C 4V
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 762
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: Fan Shroud
Nieco inne rozmiary , głównie szerokość - ta z CJ Pony jest szersza. Poza tym materiał CJ Pony -tworzywo ABS ; ta z mustang -shop - blacha. Wg. recenzji (ze stron USA) ta blaszana wymaga czasem nieco przeróbek.
Osobiście zrobiłbym tak jak pisze wyżej anbr64 - z racji ceny i możliwości zwrotu (jeśli taki jest). Co do ceny to tą blaszaną wyrwiesz z USA za ok. 25,- $ + transport
Osobiście zrobiłbym tak jak pisze wyżej anbr64 - z racji ceny i możliwości zwrotu (jeśli taki jest). Co do ceny to tą blaszaną wyrwiesz z USA za ok. 25,- $ + transport
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- Pitu83
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 25
- Rejestracja: 2014-08-01, 14:54
- Model: Mustang 66 Coupe
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Ivy Green Poly
Re: Fan Shroud
Ok. Muszę się zastanowić. Mam 5 ramienny wiatrak ale niestety trochę mnie już to irytuje bo ciagle się przegrzewa silnik Tylko czy ten blaszany będzie wystarczający???
- anbr64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 811
- Rejestracja: 2012-06-13, 20:40
- Model: convertible 68
- Silnik: inny V8
- Kolor: Tahoe Turquoise
- Lokalizacja:: Ząbki
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Fan Shroud
Jeżeli jest blaszany to lepiej kup z ABS. Te wprawdzie też trzeba lekko "modyfikować" ale zdecydowanie lepiej się obrabia ten materiał. Co do przegrzewania silnika to u mnie pomogło to o czym pisaliśmy oraz bezwzględnie NOWA! chłodnica. Może być zwykły blaszak ale nowa. Poza tym zalałem ją Glikolem i temperaturę silnika mierzę termometrem a nie zwracam za bardzo uwagi na wskazania czujnika. Wprawdzie nowa blaszana chłodnica wytrzymala u mnie 4 lata i kompletnie się zapchała ale nie czyściłem jej regularnie a Glikol ma to do siebie że dość skutecznie czyści cały układ chłodzenia.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
68 Convertible 289 V8
71 MACH1 351C 4V
71 MACH1 351C 4V