Głowica 302 do 289

silnik i okolice

Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc, Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc

ODPOWIEDZ
wojtekqw
Młodszy Forumowicz
Posty: 34
Rejestracja: 2009-01-03, 15:40
Model: Coupe 1965/6 A Code
Silnik: V8 4.6
Kolor: Błekitny

Głowica 302 do 289

Post autor: wojtekqw » 2015-04-06, 13:16

Mam głowice żeliwne od 302 z 78 roku.( nr D8OEAB)
Czy można je założyć do 289 z 65 roku i jaki będzie miało to wpływ na pracę zespołu ?.
Dzięki
W



Awatar użytkownika
ERTE
Forumowicz
Posty: 426
Rejestracja: 2012-04-01, 12:36
Model: Coupe 289 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: podkład:)

Re: Głowica 302 do 289

Post autor: ERTE » 2015-04-06, 13:40

obniżysz kompresje i moc (większa komora spalania) ale technicznie mozesz je założyć, gdyby średnica śrub nie pasowała dostępne są nakretki-przejściówki

1978 D8OE-AB 69cc 1.78/1.45

1964-67 np C5DE-B 54.5cc 1.67/1.45
Ostatnio zmieniony 2015-04-06, 13:47 przez ERTE, łącznie zmieniany 1 raz.



wojtekqw
Młodszy Forumowicz
Posty: 34
Rejestracja: 2009-01-03, 15:40
Model: Coupe 1965/6 A Code
Silnik: V8 4.6
Kolor: Błekitny

Re: Głowica 302 do 289

Post autor: wojtekqw » 2015-04-06, 13:47

Tak myślałem :)
Pójdą na sprzedaż ...



ODPOWIEDZ

Wróć do „1. silnik”