Pękniecie w bloku

silnik i okolice

Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc, Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc

Awatar użytkownika
simontlc
Forumowicz
Posty: 1078
Rejestracja: 2011-08-02, 23:16
Model: 289 coupe 1965
Kolor: mechaniczna pomarańcza (Poppy Red )
Lokalizacja:: TL.
Kontakt:

Pękniecie w bloku

Post autor: simontlc » 2014-10-18, 21:01

Mam pytanie odnosnie silnika , czy jest mozliwość sprawdzenia bloku gdzies w polsce? i czy ewentualnie jest możliwa jego naprawa ??
mam mozliwość kupić silnik po generalce , wszystko nowe ale cos poszło nie tak , wiem tyle że silnik sie nie grzeje i nie póścił wody do oleju, czy warto sie w to pchać ?? cena jest bardzo atrakcyjna !
z góry dzieki za odpowiedz :piwo:
zapomniał bym silnik do staruszka 302 ciszlif na 0,30


ObrazekObrazek
"NO IT'S NOT JUST A SIX, IT'S A PART OF THE LEGACY OF THE MUSTANG"

Awatar użytkownika
yoozeq
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1357
Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
Model: 68,69,69, ..?
Kolor: ładny
Kontakt:

Re: Pękniecie w bloku

Post autor: yoozeq » 2014-10-19, 19:55

Jeśli masz dobrą cenę to weź na części ;)


pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69

Awatar użytkownika
conver67
Forumowicz
Posty: 817
Rejestracja: 2009-11-05, 19:08
Model: convertible '67
Silnik: inny V8
Kolor: Acapulco blue

Re: Pękniecie w bloku

Post autor: conver67 » 2014-10-19, 20:07

powiedz,jaki blok Cie interesuje??
bo może by sie cos znalazło:)



Awatar użytkownika
simontlc
Forumowicz
Posty: 1078
Rejestracja: 2011-08-02, 23:16
Model: 289 coupe 1965
Kolor: mechaniczna pomarańcza (Poppy Red )
Lokalizacja:: TL.
Kontakt:

Re: Pękniecie w bloku

Post autor: simontlc » 2014-10-19, 20:17

Cena jest bardzo atrakcyjna ,ale pytanie czy te czy sci bedzie mozna jeszcze raz uzyc czy jak sa juz spasowane to raczej bedzie slabo,


ObrazekObrazek
"NO IT'S NOT JUST A SIX, IT'S A PART OF THE LEGACY OF THE MUSTANG"

Awatar użytkownika
simontlc
Forumowicz
Posty: 1078
Rejestracja: 2011-08-02, 23:16
Model: 289 coupe 1965
Kolor: mechaniczna pomarańcza (Poppy Red )
Lokalizacja:: TL.
Kontakt:

Re: Pękniecie w bloku

Post autor: simontlc » 2014-10-19, 20:21

Dzieki Piotrek moze cos bedziemy gadac jak bede pewny ze te czsci da rade uzyc powtornie.
A blok jesli to robi riznice to 289 bo tamten jest wlasnie 289


ObrazekObrazek
"NO IT'S NOT JUST A SIX, IT'S A PART OF THE LEGACY OF THE MUSTANG"

Awatar użytkownika
stang67
Forumowicz
Posty: 1460
Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
Model: 1967 Mustang A-code
Silnik: inny V8
Kolor: Candy Apple Red
Kontakt:

Re: Pękniecie w bloku

Post autor: stang67 » 2014-10-19, 20:59

No to blok wymienić i będzie śmigać. Dużo rzeczy da się użyć ponownie. Albo na części ;)


_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
Obrazek
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.
1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

Awatar użytkownika
Mały1973
Forumowicz
Posty: 688
Rejestracja: 2009-02-23, 12:32
Model: Mustang Mach I 1971
Silnik: inny V8
Kolor: Medium Blue Metallic
Kontakt:

Re: Pękniecie w bloku

Post autor: Mały1973 » 2014-10-20, 00:55

Ja osobiście na 3 szlif to bym się nie pchał. Przy 3 cim szlifie nie pchniesz tego na graty bo to jest ostatnia próba silnika.


- Ford Mustang Mach I 429
- Chevy Camaro Z/28 LS1
- Chrysler Voyager III CRD
- Pontiac Trans Am GTA
- Buick Electra 1971 455
- Pontiac Grand Prix Seventh Generation

Awatar użytkownika
yoozeq
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1357
Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
Model: 68,69,69, ..?
Kolor: ładny
Kontakt:

Re: Pękniecie w bloku

Post autor: yoozeq » 2014-10-20, 08:26

Mały1973 pisze:Ja osobiście na 3 szlif to bym się nie pchał. Przy 3 cim szlifie nie pchniesz tego na graty bo to jest ostatnia próba silnika.
Oj tam oj tam 0,05 też jeszcze wyda ;) Zresztą jedyne co mu odejdzie to blok i tłoki więc jak cena dobra to bym brał, chyba że faktycznie dostał kopsa takiego że poszło coś więcej niż blok.

To jest cały silnik z głowicami itd ??

P.S. W moim 302 idę właśnie na szlif 0,03 :hyhy: ale niestety graty do środka już płyną ....


pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69

Awatar użytkownika
stang67
Forumowicz
Posty: 1460
Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
Model: 1967 Mustang A-code
Silnik: inny V8
Kolor: Candy Apple Red
Kontakt:

Re: Pękniecie w bloku

Post autor: stang67 » 2014-10-20, 09:00

Mały1973 pisze:Ja osobiście na 3 szlif to bym się nie pchał. Przy 3 cim szlifie nie pchniesz tego na graty bo to jest ostatnia próba silnika.
Z tego co mi wiadomo to max to 060


_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
Obrazek
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.
1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

obojetnyRamon
Posty: 1
Rejestracja: 2014-10-16, 13:31
Kontakt:

Re: Pękniecie w bloku

Post autor: obojetnyRamon » 2014-10-20, 09:53

dokładnie tak jest max 060



Awatar użytkownika
simontlc
Forumowicz
Posty: 1078
Rejestracja: 2011-08-02, 23:16
Model: 289 coupe 1965
Kolor: mechaniczna pomarańcza (Poppy Red )
Lokalizacja:: TL.
Kontakt:

Re: Pękniecie w bloku

Post autor: simontlc » 2014-10-20, 10:26

Wlasnie o to mi chodzi czy da sie to jeszcze wykozystac czy juz nie. Silnk jest caly bez gaznika I rozrusznika I dostalem nr bloku C5AE 6015E czy to jest ten HiPo ? Czy to cos zmienia ? Tzn lepszy gorszy ? Cena to ok 2k


ObrazekObrazek
"NO IT'S NOT JUST A SIX, IT'S A PART OF THE LEGACY OF THE MUSTANG"

Awatar użytkownika
stang67
Forumowicz
Posty: 1460
Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
Model: 1967 Mustang A-code
Silnik: inny V8
Kolor: Candy Apple Red
Kontakt:

Re: Pękniecie w bloku

Post autor: stang67 » 2014-10-20, 10:38

simontlc pisze:C5AE 6015E
1965, full size ford, Engine base assembly

To wg kodów, słyszałem że mieli bałagan i silniki z kodem auta AE-full size ford też wchodziły do stangów, gdzie powinien być kod ZE.
Ostatnio zmieniony 2014-10-20, 10:44 przez stang67, łącznie zmieniany 1 raz.


_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
Obrazek
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.
1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

Awatar użytkownika
simontlc
Forumowicz
Posty: 1078
Rejestracja: 2011-08-02, 23:16
Model: 289 coupe 1965
Kolor: mechaniczna pomarańcza (Poppy Red )
Lokalizacja:: TL.
Kontakt:

Re: Pękniecie w bloku

Post autor: simontlc » 2014-10-20, 10:43

stang67 pisze:
simontlc pisze:C5AE 6015E
1965, full size ford, Engine base assembly
Mozesz cos jasniej stang67 :zawstydzony:


ObrazekObrazek
"NO IT'S NOT JUST A SIX, IT'S A PART OF THE LEGACY OF THE MUSTANG"

Awatar użytkownika
stang67
Forumowicz
Posty: 1460
Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
Model: 1967 Mustang A-code
Silnik: inny V8
Kolor: Candy Apple Red
Kontakt:

Re: Pękniecie w bloku

Post autor: stang67 » 2014-10-20, 10:46

Nie zdążyłem edytować powyżej :P Tyle z tego wynika, patrz post wyżej.

ED: z tego kodu nie wyniknie czy to był hipo czy nie. Hipo masz na myśli K-code? Jeśli, to 99,9% że to nie jest hipo :D
To jedynie co wiem to z kodu z tabliczki samochodu w którym był, lub po akcesoriach na silniku da się rozróżnić.

ED2: pytanie jest jeszcze co mu zrobili podczas remontu, czy poszli w performance czy po taniości. I czemu "penkł"...
I czemu piszesz w pierwszym poście że to 302ci, skoro w 65 nie było 302.....


_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
Obrazek
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.
1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

Awatar użytkownika
simontlc
Forumowicz
Posty: 1078
Rejestracja: 2011-08-02, 23:16
Model: 289 coupe 1965
Kolor: mechaniczna pomarańcza (Poppy Red )
Lokalizacja:: TL.
Kontakt:

Re: Pękniecie w bloku

Post autor: simontlc » 2014-10-20, 11:22

Nie to nie 302 pomylilem sie to 289 a jakie czesci to nie wiem


ObrazekObrazek
"NO IT'S NOT JUST A SIX, IT'S A PART OF THE LEGACY OF THE MUSTANG"

ODPOWIEDZ

Wróć do „1. silnik”