PALIWO W OLEJU V8
Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc, Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 2010-06-20, 08:04
- Model: MUSTANG COUPE 1966
- Silnik: inny V6
- Kolor: KHAKI ECRU
PALIWO W OLEJU V8
Witam, kupiłem i odnowiłem mustanga 66. Po uruchomieniu silnika okazało się, że bardzo szybko wzrasta stan oleju w silniku. Stwierdziliśmy wraz z mechanikiem, iż w oleju znajduje się paliwo. Mechanik wyeliminował pompę paliwa, pomierzył ciśnienie na tłokach ( na każdym 10,2 ). Z tego wnioskuję, iż zarówno głowice jak i blok są szczelne. Czy ktoś mógłby powiedzieć mi, czy jest to coś poważnego oraz czy wystarczy tylko ustawić dobrze zapłon i wyregulować gaźnik? Oprócz tego auto nie pracuje na wolnych obrotach a jego spalanie jest kolosalne.
Z góry dziękuję za jakiekolwiek informację i pozdrawiam,
[ Komentarz dodany przez: andronik: 2010-06-20, 09:23 ]
Prosze nie pisz postów z włączonym Caps Lockiem. Ustawienie wygaszania postu też w tym przypadku nie potrzebne.
Z góry dziękuję za jakiekolwiek informację i pozdrawiam,
[ Komentarz dodany przez: andronik: 2010-06-20, 09:23 ]
Prosze nie pisz postów z włączonym Caps Lockiem. Ustawienie wygaszania postu też w tym przypadku nie potrzebne.
Ostatnio zmieniony 2010-06-20, 09:22 przez krisiol1, łącznie zmieniany 2 razy.
kris
- kaskader bart
- Forumowicz
- Posty: 510
- Rejestracja: 2009-10-30, 23:35
- Model: GT '08 roush
- Silnik: V8 4.6
- Piotrek86skc
- Forumowicz
- Posty: 1076
- Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
- Model: coupe 1966
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: signal flare red
- Kontakt:
Re: PALIWO W OLEJU V8
Odświeżam temat. Olej na bagnecie śmierdzi benzyną. Ktoś mi powiedział, że to normalne, że bagnet trochę śmierdzi wachą. Trochę usczelniacz wału przecieka i tutaj olej pachnie normalnie. Ciekaw jestem opinii na ten temat.
- 6t07t
- Forumowicz
- Posty: 1650
- Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
- Model: 1966-2008
- Kolor: Silver Blue, Black
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: PALIWO W OLEJU V8
Możłiwości:
- Gaźnik zalewa benzyną, której nadmiar poprzez cylindry przesącza się do oleju.
- Nieszczelność na połączeniu kolektor dolotowy-głowice.
- Gaźnik zalewa benzyną, której nadmiar poprzez cylindry przesącza się do oleju.
- Nieszczelność na połączeniu kolektor dolotowy-głowice.
1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
- Piotrek86skc
- Forumowicz
- Posty: 1076
- Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
- Model: coupe 1966
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: signal flare red
- Kontakt:
Re: PALIWO W OLEJU V8
Czytałem, że możliwe, że pompa paliwowa jest walnięta i nie pracuję jak należy. Pisali( na amerykanskim forum), żeby wkręcić którąś, że śrub odpowiedzialnych za mieszankę do końca i jak samochód gaśnie tzn że pompa jest ok. Jak inaczej mozna sprawdzic pompe paliwa?? Czy te śruby na przodzie gaźnika odpowiadają za ilość powietrza czy benzyny?? Czy może należy sprawdzić pływak w gaźniku??
Co do drugiej mozliwośći to o jaką nieszczelność dokładnie chodzi? Nieszczelne zawory przepuszczają mieszankę do komory spalania??
Co do drugiej mozliwośći to o jaką nieszczelność dokładnie chodzi? Nieszczelne zawory przepuszczają mieszankę do komory spalania??
- Stachu_xjr
- Forumowicz
- Posty: 1285
- Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
- Model: GT 2016
- Silnik: V8 5.0
Re: PALIWO W OLEJU V8
Często dzieje sie tak przez pierscienie ze paliwo spływa w dół, nie wiem jak w Mustangu , ale nawet nowe auta mają z tym problem.
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: PALIWO W OLEJU V8
Jest za bogato, albo przelewa np po wyłączeniu zapłonu.
Gaźnik ustawiać tylko z sondą AFR, ustawianie gaźnika nie sprowadza się do kręcenia śrubką wolnych rpm a głównie dopasowaniem dysz.
Gaźnik ustawiać tylko z sondą AFR, ustawianie gaźnika nie sprowadza się do kręcenia śrubką wolnych rpm a głównie dopasowaniem dysz.
- 6t07t
- Forumowicz
- Posty: 1650
- Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
- Model: 1966-2008
- Kolor: Silver Blue, Black
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: PALIWO W OLEJU V8
Pierścienie nie służą do uszczelniania cylindra dla benzyny. W cylindrze nie powinna znajdować się benzyna w stanie płynnym. Problemem może być zapłon. W cylindrze w którym nie ma iskry benzyna się nie spala, nagromadza się i spływa po cylindrze do miski olejowej. Zjawisko bardzo niekorzystne ponieważ benzyna wymywa olej ze ścianek cylindra i pierścienia olejowego co prowadzi do intensywnego zużycia.
Pompa paliwa może jedynie podawać zbyt mało paliwa kiedy jest uszkodzona. Teoretycznie mogłoby jeszcze wystąpić uszkodzenie powodujące przedostawanie się paliwa do wnętrza pompy i dalej do silnika.
Pompa paliwa może jedynie podawać zbyt mało paliwa kiedy jest uszkodzona. Teoretycznie mogłoby jeszcze wystąpić uszkodzenie powodujące przedostawanie się paliwa do wnętrza pompy i dalej do silnika.
1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
- Piotrek86skc
- Forumowicz
- Posty: 1076
- Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
- Model: coupe 1966
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: signal flare red
- Kontakt:
Re: PALIWO W OLEJU V8
No ale gdyby, któraś świeca nie działała to raczej byłoby słychać, że coś nierówno pracuje. Zresztą chyba szybko by się wtedy zapełnił.
Spróbuję sprawdzić pompę i zmniejszyć wzbogacenie mieszanki. No i zmienić olej oczywiście;/
Spróbuję sprawdzić pompę i zmniejszyć wzbogacenie mieszanki. No i zmienić olej oczywiście;/
- Piotrek86skc
- Forumowicz
- Posty: 1076
- Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
- Model: coupe 1966
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: signal flare red
- Kontakt:
Re: PALIWO W OLEJU V8
A tak w ogóle to mam gaźnik dwugradziwlowy motorcrafta chyba model 2100. Przepustnica otwierana termostatem.
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: PALIWO W OLEJU V8
jak masz zużyte pierścienie tłokowe lub rysy na ścianach cylindra to olej będzie śmierdzieć jak benzyny. Benzyna absolutnie idzie do cylindra. Jak gaźnik jest regulowany źle albo robisz krótkie wycieczki też. Odłącz PCV valve z pokrywy zaworów, dużo dymu wychodzi(troche jest ok)? Jeśli tak, to jest "blow by" Twój silnik potrzebuje pracy wkrótce
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
- Piotrek86skc
- Forumowicz
- Posty: 1076
- Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
- Model: coupe 1966
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: signal flare red
- Kontakt:
Re: PALIWO W OLEJU V8
Na szczęście nie dymi jak na filmiku;D
Sprawdzę pompę paliwa(czy aby nie dziurawa;P), zapłon, i ciśnienie na świecach. Zobaczymy czy coś z tych rzeczy nie działa jak należy.
Muszę przyznać, że w piątek pojechałem do Krakowa 300km wesele jakieś 100 i powrót 300 km czyli razem jakieś 700 km i 11 h jazdy od piątku 16:00 do soboty 20:00 i ogólnie to zaniepokoił mnie zwiększony wyciek z wału i pomyślałem, że w tej sytuacji nie skontroluję czy ten zapach jest spowodowany krótkimi wycieczkami czzy faktycznie się leje paliwo do oleju i w jakich ilościach.
Sprawdzę pompę paliwa(czy aby nie dziurawa;P), zapłon, i ciśnienie na świecach. Zobaczymy czy coś z tych rzeczy nie działa jak należy.
Muszę przyznać, że w piątek pojechałem do Krakowa 300km wesele jakieś 100 i powrót 300 km czyli razem jakieś 700 km i 11 h jazdy od piątku 16:00 do soboty 20:00 i ogólnie to zaniepokoił mnie zwiększony wyciek z wału i pomyślałem, że w tej sytuacji nie skontroluję czy ten zapach jest spowodowany krótkimi wycieczkami czzy faktycznie się leje paliwo do oleju i w jakich ilościach.
- stang67
- Forumowicz
- Posty: 1460
- Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
- Model: 1967 Mustang A-code
- Silnik: inny V8
- Kolor: Candy Apple Red
- Kontakt:
Re: PALIWO W OLEJU V8
Nie wiedziałem za bardzo w jakim temacie napisać; otóż chodzi mi o ciśnienie oleju... Gdy jadę to jest ok (wskazówka na środku wskażnika, albo lekko za), ale gdy stoję np w korku to mocno spada, prawie do L.
Pamiętam że przed remontem silnika tak nie było, pytanie teraz gdzie leży problem...??
Pompa oleju jest nowa...
Pamiętam że przed remontem silnika tak nie było, pytanie teraz gdzie leży problem...??

_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M