Kopci 289 cui

silnik i okolice

Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc, Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc

ODPOWIEDZ
maciek87
Młodszy Forumowicz
Posty: 30
Rejestracja: 2016-06-09, 22:00
Model: mustang 65
Silnik: V8 4.6

Kopci 289 cui

Post autor: maciek87 » 2016-11-17, 21:32

Siemka mam problem...mianowicie w moim pony 289cui nie bylo termostatu...zamowilem i zalozylem... Poczym okazało sie jak trzyma temp 90 stopni to kopci i bierze olej...jak postoi i jest zimny tylko przy starcie zakopci a puzniej kopci jak ma 90 stopni....
Czy to uszczelniacze zaworowe? Czy pierscienie?
Wczesniej stał 3 lata w szopie nie odpalany i na starym oleju gosc go odpalił.... :szok: :mad: :rozpacz:



Awatar użytkownika
conver67
Forumowicz
Posty: 817
Rejestracja: 2009-11-05, 19:08
Model: convertible '67
Silnik: inny V8
Kolor: Acapulco blue

Re: Kopci 289 cui

Post autor: conver67 » 2016-11-17, 22:06

Nie katuj go bardziej,tylko zrób remont kapitalny,który zapewne nigdy nie był robiony.bo to żadna przyjemność z jazdy,wręcz obraza dla Konia :/



maciek87
Młodszy Forumowicz
Posty: 30
Rejestracja: 2016-06-09, 22:00
Model: mustang 65
Silnik: V8 4.6

Re: Kopci 289 cui

Post autor: maciek87 » 2016-11-17, 22:08

Koszt kapitalki i gdzie?



maciek87
Młodszy Forumowicz
Posty: 30
Rejestracja: 2016-06-09, 22:00
Model: mustang 65
Silnik: V8 4.6

Re: Kopci 289 cui

Post autor: maciek87 » 2016-11-17, 22:27

Wydaje mi sie ze ze był jakis remont bo pod maska jest kupe nowych czesci (naokoło silnika) i zreszta cały był robiony.... Tak mi sie wydaje ze tylko uszczelniace zaworowe...czekam na porady specjalistów...



Awatar użytkownika
Radek66
Młodszy Forumowicz
Posty: 85
Rejestracja: 2008-11-10, 21:29
Model: Mustang 66 / conv 67
Silnik: inny V8
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Kęty

Re: Kopci 289 cui

Post autor: Radek66 » 2016-11-18, 00:28

cześć
Remont czy był można stwierdzić po rozebraniu, a nie po wyglądzie zewnętrznym. Mierzenie ciśnienia sprężania nie jest sprawdzeniem czy faktycznie był po remoncie...

Pozdrawiam



maciek87
Młodszy Forumowicz
Posty: 30
Rejestracja: 2016-06-09, 22:00
Model: mustang 65
Silnik: V8 4.6

Re: Kopci 289 cui

Post autor: maciek87 » 2016-11-19, 09:38

Kto robi remonty w przystepnej cenie?



Awatar użytkownika
Radek66
Młodszy Forumowicz
Posty: 85
Rejestracja: 2008-11-10, 21:29
Model: Mustang 66 / conv 67
Silnik: inny V8
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Kęty

Re: Kopci 289 cui

Post autor: Radek66 » 2016-11-19, 09:41

Na remoncie bym nie oszczędzał.
maciek87 pisze:Kto robi remonty w przystepnej cenie?



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Kopci 289 cui

Post autor: veeefour » 2016-11-19, 11:33

Kolega tak jak wielu chce wszystko dostac od razu na tacy - a tak cacy to nie ma :P

Tak czy inaczej musisz to rozebrac - ja bym polecal chociaz zwalic glowice i wtedy mozna dokladnie sprawdzic czy to cos w glowicach czy juz ssie przez tloki.
Tu na skroty drogi nie ma...



Awatar użytkownika
speedster
Forumowicz
Posty: 509
Rejestracja: 2011-12-05, 23:38
Model: 93' Mustang LX 5.0
Silnik: V8 5.0
Kolor: Titanium Frost

Re: Kopci 289 cui

Post autor: speedster » 2016-11-19, 11:46

Na Ślasku remont głowic mnie kosztował 1000zl w tym w jednej sprawdziłem szczelność.
Obróbka gniazd, zaworów i uszczelniacze.
Do tego uszczelki (ja brałem felpro) z ebaya
Wymieniałem sam.
Gdyby nie fakt, że u mnie trzeba wyjąć ślinik(albo zdemontować całe przednie zawieszenie) żeby zdjąć miskę to profilaktycznie zrobiłbym też pierścionki i resztę...
Z perspektywy czasu żałuję, że tego nie zrobiłem :oczami:

A BTW, chcesz żeby Ci palcem pokazać warsztat ale nie łaska uzupełnić profil o informacje skąd jesteś :wstyd:



Awatar użytkownika
yoozeq
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1357
Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
Model: 68,69,69, ..?
Kolor: ładny
Kontakt:

Re: Kopci 289 cui

Post autor: yoozeq » 2016-11-19, 11:52

Koszt remontu silnika to temat rzeka... Zależy co na jakich częściach i gdzie... Nikt Tobie kwoty z góry nie poda bez rozebrania... Witamy w świecie klasyków :)


pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69

Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: Kopci 289 cui

Post autor: 6t07t » 2016-11-19, 12:04

Standardowy remont to ok. 10tys.zł
ok. 4-5tys. zł części
ok. 1-1,5 tys.zł remont głowic
ok. 1-1,5 tys.zł szlify
ok. 1-1,5 tys.zł demontaż, czyszczenie, malowanie, składanie.


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

ODPOWIEDZ

Wróć do „1. silnik”