Problem z rzędową 6-tką

silnik i okolice

Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc, Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc

Soohy
Młodszy Forumowicz
Posty: 19
Rejestracja: 2009-04-11, 06:54
Model: Ford Mustang 1966
Silnik: V6 4.0
Kolor: aquaturquise
Kontakt:

Problem z rzędową 6-tką

Post autor: Soohy » 2009-09-26, 20:23

Mam kilka problemów zwiazanych z odpaleniem rzędowej 6-tki. Mianowicie po naładowaniu baterii na fulll i przekręceniu kluczyka na poziom rozruchu auto zaczyna odpalać ale st5acyjka nie cofa sie z rozrusznika. Mogę to zrobić recznie ale wtedy musze podtrzymac obroty poprzez wcisnięcie pedłu gazu. Innaczej auto gasnie jak przy normalnym przekręceniu stacujki w pozycje off. Zauważyłem że po pewnym czasie gdy auto się rozgrzeje ( kilkanascie prób odpalenia w/w sposobem) chodzi dosyc stabilnie, ale gdy tylko chce przejechac kawałek po odjęciu gazu gasnie. W jednym momencie mialem nawet wrażenie ze auto rozgrzało sie nawet na tyle by przejechac sie ciut dalej ale niestety musiałem zamknąc garaż i skozystac z toalety wiec zgasiłem silnik co spowodowało ze auto do garażu powróciło mocą 2 koni ( ja i sąsiad).
Zauważyłem kilka usterek/wad które na 100% muszę wyeliminować:
1) podgrzewacz się "skończył" tzn. się przegrzal i rozpadł,
2) stacyjka nie dokońca działa tak jak powinna ( nie odbija z rozruchu w pozycje ON po odpaleniu- no chyba ze nie musi ?!)
3) i przedewszystkim paluch zapłonu nie cofa sie i zapłon nie ma odpowiedniego wyprzedzenia ( możliwe ze sprężynka pękła)- jak powinna byc szczelina na zapłonie??

Jeżeli ktos ma jeszcze jakies pomysły jak rozwiązac moje problemy to bardzo prosze o sugestie.



Awatar użytkownika
pluzz
Forumowicz
Posty: 451
Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
Model: Coupe 289 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: bialy
Kontakt:

Post autor: pluzz » 2009-10-21, 17:28

Szkoda, ze sie tak dobrze nie znam. Elektryka u mnie na razie dziala a ja ucze sie wszystkiego tak jak mi sie psuje :D.

Myslalem, ze ktos moze Ci cos podpowie ale wtopa - nikt sie nie odezwal. :( Poradziles sobie jakos?


Tomasz
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: Pavulon_ » 2009-10-21, 20:32

heh, ja wprawdzie też się mało znam ale nie widziałem tego wątku...

ze stacyjką bezpośrednio po zakupie auta miałem dokładnie to samo, nie odbijała po rozruchu i potem był duzy problem z elektryką, nie działała cała deska rozdzielcza... ręczne przesunięcie kluczyka powodowało że problem z elektryką znikał.

Napisz czy dałeś radę się uporać z usterkami.



Soohy
Młodszy Forumowicz
Posty: 19
Rejestracja: 2009-04-11, 06:54
Model: Ford Mustang 1966
Silnik: V6 4.0
Kolor: aquaturquise
Kontakt:

Post autor: Soohy » 2009-10-25, 18:12

Problemem był gaźnik!!! Ustawiłem go na tyle aby odplał a resztę niech robi mechanik... Jak narazie problem ze stacujką rozwiazuje tak jak pavulon... recznie cofam z rozrusznika i wszytko gra I BUCZY...
Aktualnie mam problem z wyjęciem szyb hehehe... auto juz prawie w całosci rozebrane a ja dalej nie wiem jak sie zabrac za szyby. Może ktos kto sam rozbieral swoje autko podpowie mi czy wydlubac uszczelke czy pod wplywem "buta" same szybki wyskoczą...



Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Post autor: 6t07t » 2009-10-26, 09:02

To zależy czy uszczelki chcesz spisać na straty czy nie.
Pewnie uszczelki masz już wiekowe i najlepiej i tak dac nowe więc po prostu treba wyciąć uszczelkę i szyba łatwo wyjdzie.
Jezeli uszczelki koniecznie chcesz zachować i nie masz doswiadczenia z szybami to lepiej sprowadzić jakiegos szybiarza i niech wyciągnie. Ryzyko uszkodzenia szyby jest duże i nie warto ryzykować prubując samemu. Koszt szyby jest spory....


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Soohy
Młodszy Forumowicz
Posty: 19
Rejestracja: 2009-04-11, 06:54
Model: Ford Mustang 1966
Silnik: V6 4.0
Kolor: aquaturquise
Kontakt:

Post autor: Soohy » 2009-10-26, 18:52

Wlasnie problem w tym ze chcialbym zachowac uszczelki bo wygladaj na dobre, tak wiec bede musial posilic sie pomoca szybiarzy!
dzieki



Awatar użytkownika
muarah
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1330
Rejestracja: 2009-07-21, 13:00
Model: Mustang 351C, 1970
Silnik: inny V8
Kolor: hulla blue
Kontakt:

Post autor: muarah » 2009-10-28, 19:00

Ja do tylnej szyby też zaangażowałem fachowca a pozostałe i tak były do wymiany.
Takiego problemu ze stacyjką nie miałem ale moje odczucie jest takie, że po przekręceniu kluczyka na rozruch i puszczeniu jakaś sprężynka cofa kluczyk w stacyjce więc może zwyczajnie ta sprężyna się zmęczyła z wielkiem i już nie daje rady? Niestety rozbieranie stacyjki nie wygląda na bardzo latwą operację..
Co do gaśnięcia po rozruchu to miałem takie problemy wielokrotnie, najczęściej była to wina źle ustawionego ssania, regulacja gaźnika pomaga w większości przypadków.
pozdr,


muarah

Soohy
Młodszy Forumowicz
Posty: 19
Rejestracja: 2009-04-11, 06:54
Model: Ford Mustang 1966
Silnik: V6 4.0
Kolor: aquaturquise
Kontakt:

Post autor: Soohy » 2009-11-19, 12:41

No i mi fachowiec wyciągnął szyby... tylko że jedna pekła, bo jak stwierdzil za mocno pociągnął hehehe ale teraz mam problem i szukam szybki...



Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1616
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

Post autor: Dezo » 2009-11-19, 12:44

Na Allegro widziałem, jak chcesz szybko.


Samotny Wilk

Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Post autor: 6t07t » 2009-11-19, 13:35

No to masz kolego nie lada problem :znudzony:
A mówiłem, żeby uszczelki, które są tanie wyciąć !! :zly:
Wg mnie ten kto wyciagal powinien sie teraz martwic skad wziąc szybę i ja kupić...

Przednia owszem była (w Grodkowie chyba za 1200zł) ale jak to tylna to pewnie trzeba bedzie z USA ściągać :/


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Soohy
Młodszy Forumowicz
Posty: 19
Rejestracja: 2009-04-11, 06:54
Model: Ford Mustang 1966
Silnik: V6 4.0
Kolor: aquaturquise
Kontakt:

Post autor: Soohy » 2009-11-20, 13:48

Dezo, wczoraj szukałem na allegro ale jej nie znalazlem :(

A co do fachowca który mi ja wyciągał, facet jest załamany jak mu powiedziałem ze bedzie trzeba ja zamówic w stanach ale na szczęscie napisał oswiadczenie ze pokrywa wszystkie koszty tym bardziej ze jest to ojciej mojego kolesia wiec nie powinien sie wykrecac, ale zobaczymy jak bedzie...



Soohy
Młodszy Forumowicz
Posty: 19
Rejestracja: 2009-04-11, 06:54
Model: Ford Mustang 1966
Silnik: V6 4.0
Kolor: aquaturquise
Kontakt:

Post autor: Soohy » 2009-11-20, 13:52

6t07t, masz może jakies namiary na ta szybke z Grodkowa?



Awatar użytkownika
Radek66
Młodszy Forumowicz
Posty: 85
Rejestracja: 2008-11-10, 21:29
Model: Mustang 66 / conv 67
Silnik: inny V8
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Kęty

Post autor: Radek66 » 2009-11-23, 21:30

Jeżeli szukasz szyby lub innych elementów do swojego mustanga to pisz postaram się pomóc jefferson85@wp.pl. :)



pimp
Młodszy Forumowicz
Posty: 63
Rejestracja: 2009-10-04, 13:44
Model: coupe 65
Silnik: inny V8

Post autor: pimp » 2009-11-26, 19:35

Soohy pisze:No i mi fachowiec wyciągnął szyby... tylko że jedna pekła, bo jak stwierdzil za mocno pociągnął hehehe ale teraz mam problem i szukam szybki...
nie wiem co to za "fuchowca" miales, ale zdecydowanie bym go pociagnal do kosztow na twoim miejscu. w polance raczej ciezko bedzie znalesc szybe tylnia.
ja wyciagalem szyby w moim w zeszla sobote z kumplem co jego ojciec ma warsztat lecz fachowcem bym go nie nazwal i poszlo nam bez problemu i bez ciecia uszczelki.

i tu mi poradzcie uszczelki mam w sumie ok, ale czy nie lepiej kupic w stanach za jakies 25$ komplet? a moze zostawic te uszczelki i zamiast tego kupic se jakas inna nowa czesc?
hmmm

pozdro



Awatar użytkownika
Hans
Forumowicz
Posty: 1028
Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
Model: 500
Kolor: Black
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Hans » 2009-11-29, 12:12

Soohy pisze:No i mi fachowiec wyciągnął szyby... tylko że jedna pekła, bo jak stwierdzil za mocno pociągnął hehehe ale teraz mam problem i szukam szybki...
Popsuł, niech płaci. Nie ma żadnego tłumaczenia - zwiększa Twoje koszty i jeszcze głupio się wykręca, że za mocno pociągnął. Poproś go o nówkę sztukę... a hAmeryki. Może następnym razem pomyśli, zanim zrobi. Przecież szkło to nie blacha, więc się nie wygina (tak bardzo jak blacha :D ).


.:: :evil: my other ride is your mom :evil: ::.

ODPOWIEDZ

Wróć do „1. silnik”