66 Problemiki

silnik i okolice

Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc, Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc

Alexander25
Forumowicz
Posty: 1647
Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
Model: 302HO 1994 rok
Silnik: V8 5.0
Kolor: sapphire blue
Lokalizacja:: Polska
Kontakt:

Post autor: Alexander25 » 2009-02-24, 15:32

jak przegrzales auto to Ci pewnie walnely uszczelki pod glowica. ja mialem cos takiego jechalem i wskaznik temp nie zwariowal. chlodnica byla zamulona i nie odprowadzala ciepla. byla taka jazda ze auto sie ciagle zapowierzalo i nie lecialo cieple powietrze do kabiny.
Sprawdza sie czy uszczelka pod glowca nie padla. przed odpaleniem auta odkrecasz korek od chlodnicy i spradzasz czy nie wybija plyn po wlaczeniu silnika. Sprawdz tez czy nie wywala Ci plynu chlodniczego w postaci pary rura wydechowa i czy auto sie nie zapowietrza. 3 odpowietrzniki sa chyba w tym modelu ale pewien nie jestem. Co sie tyczy autka ktore kupiles to lepiej je odstaw uzbieraj troche kasy i zrob porzadny remont bo tak bedzie Ci sie co chwila cos sypac. Ja tak zrobilem i sie oplacalo mam auto w stanie idealnym i wiem ze jest ok i nic sie nie sypnie


302 HOooooo

Awatar użytkownika
pluzz
Forumowicz
Posty: 451
Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
Model: Coupe 289 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: bialy
Kontakt:

Post autor: pluzz » 2009-02-24, 16:03

Nie skonczylo sie az tak zle jak mowisz. Po wymianie chlodnicy wszystkio wrocilio do normy, auto pracuje rowno i prze do przodu jak trzeba. Sprawdzalismy z mechaniekiem czy sa przedmuchane uszczelki jakims odczynnikiem. Podlaczyl ustrojstwo do wlewu plynu chlodniczego i odpalil auto az do nagrzania (do wlaczenia duzego obiegu). Wyszlo, ze wszystko jest jak trzeba.

Ale tak jak pisalem, to auto to juz nie moj problem (choc silnik bedzie przeszczepiony). Teraz czekam na Coupe z 1965. Wiecej tutaj. Auto jest w bardzo dobrym stanie choc czuje, ze za jakies 2 lata bede chcial je odmalowac.


Tomasz
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1616
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

Post autor: Dezo » 2009-04-10, 09:51

Cześć, czy ktoś wie o ile zwiekszało moc zamontowanie w silniku 289 z 1966r. gaźnika czterogardzielowego edelblock? Standardowo te silniki miały dwugardzielowy gaźnik.


Samotny Wilk

Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: Pavulon_ » 2009-04-10, 16:17

289 C-code (taki jak nasze) miały faktycznie 2 gardzielowe gaźniki, była również wersja A-code 289 z 4-gardzielowym gaźnikiem - min. większość fabrycznych GT to właśnie A-code - one osiągały moc 225 KM. Nie wiem czy względem c-code oprócz gaźnika w silniku były też inne zmiany ale nie sądzę.



Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1616
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

Post autor: Dezo » 2009-04-11, 08:07

Dzieki Paweł. Jak tam proces renowacyjny Twojej maszyny?
Ja wczoraj zamontowałem kanapy po renowacji, żebym chociaż mógł spokojnie jeździć. Całe szczęście, że tapicer zdążył. Piaskowałem, spawałem i malowałem stelaże bo miały piękny rdzawy kolor. Trzeba było wymienić część sprężyn. Gąbki, pianki, formatki docinał tapicer. Winyl sprowadziłem oryginalny z USA. Teraz jest "wypas", jak nowe. Radość z jazdy popsuła mi za to tylna szybka, która spadła podczas jazdy... No cóż prawdziwa przyjemność z jazdy zostanie osiągnięta jednak po gruntownej renowacji, ale to raczej rok przyszły.
Mam nadzieję, że wóz nie klęknie podczas jazdy do Łodzi.


Samotny Wilk

Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1616
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

Post autor: Dezo » 2009-04-14, 11:39

Dzięki za pocieszenie. Najwyżej podholoujesz mnie do Rawicza :D .
Byle nie padało, bo mój Mustang to wersja "kalifornijska", czyli odporna na wodę ponieważ jak wiadomo: w Kalifornii nigdy nie pada... Nawet instalacja spryskiwaczy szyb jest zdemontowana, a wycieraczki najwyraźniej nigdy nie były używane.
Tak więc podczas normalnego polskiego deszczyku woda bedzie się lać do wnętrza i do bagażnika przez nieszczelne okna i otwory w karoserii.
Ostatnio zmieniony 2009-04-14, 12:33 przez Dezo, łącznie zmieniany 1 raz.


Samotny Wilk

Gryfis
Młodszy Forumowicz
Posty: 50
Rejestracja: 2009-05-07, 15:27
Model: v8 cabrio 66
Silnik: V6 4.0
Kontakt:

Post autor: Gryfis » 2009-05-07, 15:32

koledzy nie wiecie gdzie w polsce lub anglii moge kupic cala tapicerke do cabrio 66 ?? a moze znacie kogos kto dla mnie moze sprowadzic cos takiego w "ludzkich" pieniadzach?? potrzebuje tez kilka innych czesci ;)



Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1616
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

Post autor: Dezo » 2009-05-15, 07:01

A nie możesz po prostu zamówić sobie bezpośrednio w sklepach internetowych w Niemczech lub USA? Pavulon podawał już na forum namiary na strony. Tak wyjdzie najtaniej.
Z wiadomych mi firm w Polsce, to na pewno sprowadzą chłopaki ze Stajni Mustangów z Siedlec.
Ja zamawiam sam. Pozdrawiam i powodzenia przy renowacji, bo jak wnoszę po pytaniu - jestes w trakcie.


Samotny Wilk

Gryfis
Młodszy Forumowicz
Posty: 50
Rejestracja: 2009-05-07, 15:27
Model: v8 cabrio 66
Silnik: V6 4.0
Kontakt:

Post autor: Gryfis » 2009-05-18, 12:47

problem w tym ze nie moge :( dlatego szukam kogos kto w rozsadnej cenie jest to w stanie zalatwic za mnie



Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1616
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

Post autor: Dezo » 2009-05-18, 16:37

Hmm.., no to wal do Stajni Mustangów. Na pewno Ci zamówią i sprowadzą w miarę szybko. Ale co do "rozsądnej ceny" to nie gwarantuję :D , sam się musisz dogadać. I tak więc dla porównania powinieneś sięgnąć do cen w internecie...
Mogę Ci dać też namiar na sklep w Niemczech. Jak masz problem językowy, to jest tam Polak. Mozna wysłać maila po Polsku. Koszty przesyłki to ok. 20 Euro. No ale ceny też w Euro. Generalnie jak sprowadzasz części to cały czas musisz kalkulować pomiędzy ceną a kosztami wysyłki. Wtedy wybierasz: USA czy Niemcy.
Powodzenia


Samotny Wilk

Gryfis
Młodszy Forumowicz
Posty: 50
Rejestracja: 2009-05-07, 15:27
Model: v8 cabrio 66
Silnik: V6 4.0
Kontakt:

Post autor: Gryfis » 2009-05-19, 18:49

to ja bym poprosil o ten sklep w niemczech dla zainteresowanych znalazlem sklep w anglii http://mustangparts.essexracingclassics.com/

pozdrawiam



Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: Pavulon_ » 2009-05-19, 22:05

Gryfis, w tym wątku wypisałem całą masę linków do sklepów,

może warto go podkleić ? sam szukałem tego wątku chyba z 15 minut przez wyszukiwarkę,

http://www.mustangklub.pl/viewtopic.php?t=503



Gryfis
Młodszy Forumowicz
Posty: 50
Rejestracja: 2009-05-07, 15:27
Model: v8 cabrio 66
Silnik: V6 4.0
Kontakt:

Post autor: Gryfis » 2009-05-20, 19:40

"pavulon dziekuje kolego :) powiedz mi jeszcze jak wielkosciowo najwieksze paczki zamawiales (mam bardzo duzoooooooooo czesci do zamowienia) z jakimi oplatami musze sie liczyc na celnym a moze ktos jakis sposob zeby ominac te oplaty celne ;)



Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: Pavulon_ » 2009-05-20, 19:50

shipping z USA jest drogi, duże części (duże, a nie dużo :D) opłaca się zamawiać z Niemiec, są droższe ale w sumie wychodzi taniej.

Cło niestety Ciebie dopadnie, kilka pierwszych paczek dostałem do domu, a jak pierwsza trafiła na cło to potem już każda, cwaniaki :zdegustowany: Niestety nie jest to mało 22% vat plus 3-4 % cło. Masakra.

Duże paczki trafią na cło od razu, małe jak bedziesz zamawiał na rózne adresy ;) :P to jest szansa ze dostaniesz bez cła. Oczywiście z Niemiec ten temat odpada ale zwykle w cenę jest tak czy siak wliczone.

Pogadaj ze Stajnią Mustangów (najlepiej zadzwonić) zamawiają części często więc czasem warto by razem się dorzucić do kontenera, albo po prostu im to zlecić. Tylko że będzie trzeba poczekać.

tyle pomysłów z mojej strony
pzdr



Gryfis
Młodszy Forumowicz
Posty: 50
Rejestracja: 2009-05-07, 15:27
Model: v8 cabrio 66
Silnik: V6 4.0
Kontakt:

Post autor: Gryfis » 2009-05-20, 21:16

jeszcze raz dziekuje bardzo za pomoc :) bardzo mi pomagasz mam nadzieje ze jak kiedys skoncze swoj projekt to spotkamy sie i :D bede mogl podziekowac osobiscie :D



ODPOWIEDZ

Wróć do „1. silnik”