
Regulacja gaźnika Mustang 67 r6
Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc, Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc
- 1967,3.3
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 96
- Rejestracja: 2017-09-02, 11:14
- Model: 3.3 I6 coupe hardtop
- Kolor: Niebieski
- Lokalizacja:: Kraków
Re: Regulacja gaźnika Mustang 67 r6
Panowie a +/- w jakich proporcjach i która śrubą w którą stronę? 

- StarszyWajchowy
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 563
- Rejestracja: 2015-05-08, 02:03
- Model: 73 Mach 1 429
- Silnik: inny V8
- Kolor: yellow hornet
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Regulacja gaźnika Mustang 67 r6
A szukales moze na youtube jakiegos filmiku instruktazowego?1967,3.3 pisze:Panowie a +/- w jakich proporcjach i która śrubą w którą stronę?
Bardzo czesto producenci gaznikow wrzucaja takie filmiki, albo zwykli uzytkownicy.
Tomek
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 764
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: Regulacja gaźnika Mustang 67 r6
Nie ma jednego przepisu. Sprawne paluszki "kasiarza" i dobry słuch- jak u Kwinto w Vabank.1967,3.3 pisze:Panowie a +/- w jakich proporcjach i która śrubą w którą stronę?

Ogólnie: na ciepłym silniku ustawiasz obroty jałowe (śruba przepustnicy - wkręcając zwiekszasz obroty) nieco wyższe niż powinny być. Potem zabierasz się za śrubę regulacji mieszanki - wkręcasz ją do momentu kiedy silnik zacznie się dławić (w niektorych gaźnikach można wkręcić do oporu), potem powoli ją odkręcasz. Obroty będą rosnąć i stawać się stabilne, do pewnego momentu kiedy znów będą nierówne.To jest ta granica której nie można przekroczyć. Musisz znaleźć takie ustawienie tej śruby aby silnik pracował najrówniej i na najniższych obrotach. Jeśli już to znajdziesz to wtedy zmniejszasz obroty biegu jałowego do takiego poziomu jaki jest wymagany.
Oczywiście jest to końcowa regulacja, którą robisz mając pewność, że wszystkie inne parametry są prawidłowe (przepustnica się nie zacina, ośki nie wytarte, poziom paliwa , dysze paliwowe i powietrzne, itp odpowiednie dla tego gaźnika.
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- 1967,3.3
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 96
- Rejestracja: 2017-09-02, 11:14
- Model: 3.3 I6 coupe hardtop
- Kolor: Niebieski
- Lokalizacja:: Kraków
Re: Regulacja gaźnika Mustang 67 r6
Dzięki za szczegółowy opis 
https://zapodaj.net/87d1000d2b57a.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
https://zapodaj.net/a2afa9267c79c.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
https://zapodaj.net/8683b0b2e54be.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
https://zapodaj.net/a6b6ee15bc5b8.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Dopiero zaczynam i jest jeszcze sporo pracy przy nim ale czuję że będzie warto

Sory że dopiero teraz ale nie miałem czasu wcześniej. Tu kilka zdjęć:simontlc pisze:Pochwal się co tam masz
https://zapodaj.net/87d1000d2b57a.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
https://zapodaj.net/a2afa9267c79c.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
https://zapodaj.net/8683b0b2e54be.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
https://zapodaj.net/a6b6ee15bc5b8.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Dopiero zaczynam i jest jeszcze sporo pracy przy nim ale czuję że będzie warto
