Panowie! (a może i panie tez ;-D ) mam prośbę, czy ktoś może wie jak dokładnie powinny wyglądać uszczelki pod głowice do '66 289? Kończę totalny remont silnika i okazało się ze w tym całym zestawie uszczelek potrzebnych do remontu silnika są dwie takie same uszczelki pod głowice, tzn gdyby je zastosować - zbrojenie uszczelki (takie metalowe ścieżki) pod jedna glowicą było by od góry a pod drugą Glowicą od spodu, zdaje się tak nie może być, w razie by co można je dorobić na miejscu, ale pojawia się wtedy jeszcze jeden znak zapytania: uszczelki zaślepiają część kanałów wodnych w bloku, tak ma być, ale jeśli nie mam pary uszczelek tylko jedną zdublowaną to nie wiadomo które kanały wodne mają być zaślepione w uszczelce którą muszę dorobić? A gdyby coś wyszło nie tak i silnik by się zatarł to chyba bym popadł w poważną depresję


Poradźcie mi coś proszę, pozdrawiam Tomek