PIMP ja swoje uszczelki mimo ze też mam dobre raczej bede wymienial więc jak cos to daj znac to zamówimy razem i bedzie taniej z transportem...
Problem z rzędową 6-tką
Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc, Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc
Soohy pisze:Szybiarz kase wyplaci, przejal sie i dzwoni co 2-3 dni sie pytac czy znalazlem
PIMP ja swoje uszczelki mimo ze też mam dobre raczej bede wymienial więc jak cos to daj znac to zamówimy razem i bedzie taniej z transportem...
co do szybiarza to spoko ze ci wyplaci kaske za szybe ale szkoda twojego czasu zmarnowanego na szukanie i zamawianie itp. jak chcesz nowke to http://www.npdlink.com , tu znajdziesz wszystko nie tylko szybe.
soohy co do uszczelek to bede zamawial wlasnie z tej firmy co linka podalem, ale mam juz goscia z ktorym na spole zamawiamy, a pozatym ty mieszkasz w szczecinie a ja na slasku wiec troche nie po drodze, ale dzieki za oferte i dobre checi.
pozdro
-
Soohy
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 19
- Rejestracja: 2009-04-11, 06:54
- Model: Ford Mustang 1966
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: aquaturquise
- Kontakt:
Hmm. ja póki co zostawiam zakupy na po nowym roku
jak narazie musze zrobic blacharke i lakiernika a póżniej przy składaniu bede sie zastanawiał.
p.s. jak uważacie czy przy niewielkich "dziurkach" w podłodze warto wymienić cały panel czy może aby ograniczyc koszty wystarczy wspawac kilka wcinków?? ja chciałbym tak zrobić głównie własnie ze względu na koszty i wiem ze wiel;u powie ze nie ma co oszczedzać , ale wkońcu do podłoga której nie widac
p.s. jak uważacie czy przy niewielkich "dziurkach" w podłodze warto wymienić cały panel czy może aby ograniczyc koszty wystarczy wspawac kilka wcinków?? ja chciałbym tak zrobić głównie własnie ze względu na koszty i wiem ze wiel;u powie ze nie ma co oszczedzać , ale wkońcu do podłoga której nie widac
- 6t07t
- Forumowicz
- Posty: 1650
- Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
- Model: 1966-2008
- Kolor: Silver Blue, Black
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Oczywiscie nie trzeba wymieniac całych elementów. Zawsze w miarę możliwości trzeba zostawiać jak najwięcej oryginalnej zdrowej blachy. Wstawki mozna zrobić tak, ze bedzie to nie widoczne nawet bez malowania.
Utrudnienia zaczynaja sie z elementami tłoczonymi tam, gdzie ich kształt trzeba by nadawać recznie. Wtedy łatwiej kupić element, który posiada własciwe tłoczenia i wstawic go zachowując oryginalny wygląd.
Powstawiaj foty miejsc, ktore wymagaja napraw to powiem ci co dorabiac a co kupic
Utrudnienia zaczynaja sie z elementami tłoczonymi tam, gdzie ich kształt trzeba by nadawać recznie. Wtedy łatwiej kupić element, który posiada własciwe tłoczenia i wstawic go zachowując oryginalny wygląd.
Powstawiaj foty miejsc, ktore wymagaja napraw to powiem ci co dorabiac a co kupic
1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007