Luzy zaworowe R6 4.1
Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc
Luzy zaworowe R6 4.1
Panie i Panowie niezmiernie miło mi sporządzić drugi post (pierwszy z przywitaniem) i od razu z ciężkim kalibrem. Potrzebna wartość luzów zaworowych w rzędowej szóstce w pojemności 4.1. Próbuje okiełznać 1970, ale obawiam się, że łatwo nie będzie. Jeśli ktoś z Was posiada stosowną literaturę gdzie można zwiększyć swoją wiedzę w temacie będę wdzięczny.
- simontlc
- Forumowicz
- Posty: 1078
- Rejestracja: 2011-08-02, 23:16
- Model: 289 coupe 1965
- Kolor: mechaniczna pomarańcza (Poppy Red )
- Lokalizacja:: TL.
- Kontakt:
Re: Luzy zaworowe R6 4.1
Masz tam regulację ?? Ja mam 3,3 z 65 i są hydro
"NO IT'S NOT JUST A SIX, IT'S A PART OF THE LEGACY OF THE MUSTANG"
- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2123
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
Re: Luzy zaworowe R6 4.1
Tu chyba są te dane
http://www.mustang-s.com/years/1973/1973_engine_250.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mustang-s.com/years/1973/1973_engine_250.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
- yoozeq
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1357
- Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
- Model: 68,69,69, ..?
- Kolor: ładny
- Kontakt:
Re: Luzy zaworowe R6 4.1
Nie ma regulacji luzu bo jest hydraulika i inne mocowania koników niż w V8 tzn. na jednym wałku wszystkie, więc nie ma możliwości ich regulowania. Dokręcamy cały wałek i tyle... Wyjątkiem są rzędówki z pierwszych lat produkcji gdzie koniki miały śruby regulacyjne. Jeśli jest luz jakiś czyli klepie to jedynie konika wymienić albo sprawdzić czy laska jest ok albo popychacz... no może jeszcze być krzywka zjechan na wałku
Jeśli np. głowica miała szlif ostry lub płaszczyzna bloku to można jeszcze porobić podkładki pod mostki od wałka koników aby układ hydrauliki zachować. Działa mam tak u siebie bo ja ostro z głowicą pojechałem o 1,5mm aby zwiększyć kompresję
Jeśli np. głowica miała szlif ostry lub płaszczyzna bloku to można jeszcze porobić podkładki pod mostki od wałka koników aby układ hydrauliki zachować. Działa mam tak u siebie bo ja ostro z głowicą pojechałem o 1,5mm aby zwiększyć kompresję
pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 2016-10-10, 11:12
- Model: Forda Mustanga cabri
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: srebrny metalik
Re: Luzy zaworowe R6 4.1
Witam. Nie lepiej udać się do fachowca, on na pewno pomoże rozwiązać ten problem.
Re: Luzy zaworowe R6 4.1
zaraz zbieram się za składanie 4.1 tam jest hydro na 100%
Lakiernia proszkowa, regeneracja felg 507304269- Świętokrzyskie
Re: Luzy zaworowe R6 4.1
Sorki ze post pod postem ale mineły 4 lata a silnik na tym samym etapie ,ale nic przyszed czas na niego i mam pytanie : uszczelniacze zaworowe jak powinny byc osadzone na głowicy? Moze wyda się to banalne pytanie ale po tylu latach od obróbki silnika wykonawce remontu moge pocałowac w ...
A zauważyłem ze po naciśnieciu zaworu od gory podczas powrotu zaworu ma miejsce spoczynku uszczelniacz sie podnisi razem z zaworem i w ten sposób ni jak on nie bedzie spełniał swojej funkcji
A zauważyłem ze po naciśnieciu zaworu od gory podczas powrotu zaworu ma miejsce spoczynku uszczelniacz sie podnisi razem z zaworem i w ten sposób ni jak on nie bedzie spełniał swojej funkcji
Lakiernia proszkowa, regeneracja felg 507304269- Świętokrzyskie