stang67 pisze: ↑2014-07-22, 17:07
Nie wiem czy tak samo jest w 260... ja mówię dla 289.
Ja ustawiałem tak, że kluczem na kole obracam wał w silniku i po kolei tłoki będą ustawiać się w pozycjach gdy oba zawory są zamknięte. Wtedy na popychaczach będzie luz (będą się kolebać przód/tył), skręcasz wtedy na śrubie by skasować luz na zero i dokręcasz jeszcze kawałek (różne są nauki, albo zero, albo zero plus 1/4 lub 1/2 obrotu)
Panowie, pytanie. Ile opinii, ile osób, ile filmów i manuali tyle sposobów i metod.
Podpowiedzcie czy mam rację:
Ustawiam 1 cylinder w TDC i skręcam oba zawory cylindra 1 tak, aby laski sie nie poruszały i dokręcam 1/4 obrotu kluczem.
Nastepnie zgodnie z kolejnością firing order
1 <-> 6
5 <-> 3
4 <-> 7
2 <-> 8
kręce wałem 90 stopni i ustawiam kolejny cylinder 5 potem 4, 2 itd.
Czy zgadza się ?
