-na głowicy jest 289, rok 66
-na bloku jest 289,
-na tłokach jest rok 68, średnica tłoka 101.6mm (jest to chyba "bore" bo nie chciałbym mylić z średnicą cylindra) i... pierścienie o grubości 2.0, 2.0, ok. 4.4-4.7 (rozpietość ze względu na możliwość ściskania pierścienia olejowego podczas pomiaru) podczas gdy sprzedawane zestawy mają pierścienie o grubości 2.0, 1.5, 4.0 mm
pierścienie są do wymiany, bo maja sporą przerwę pomiędzy końcami
ktoś mi podpowie o co come on z tymi wymiarami?
p.s.
byłem z wałem i panewkami u szlifierza na szczęście wał tylko do polerki, więc uradowany bo bałem się ze względu na panewki główne, które miały oznaczenia trzeciego szlifu 030 (mniejsze panewki miały pierwszy 010)
ok. sorry już sobie odpowiadam, w zasadzie już wiedziałem by nie ufać filtrom w sklepach online:
trzeba podać 5/64`, 5/64`, 3/16`, (chociaz 3/16' wychodzi mi 4.76 mm czyli ciut więcej niż pomiar) i są w kilku wersjach

szkoda tylko że sprzedawca był tępy but i tego nie wiedział oznajmiając mi że potrzebnych mi pierścieni nie mają...
poprawne filtrowanie (również niekoniecznie poprawnie działające, bo założe się że nie wyszukało wszystkich możliwości):
http://www.summitracing.com/int/search/ ... on%20Rings" onclick="window.open(this.href);return false;
polecicie któreś for daily driver?
