Gaźnik cztero a dwu gardzielowy

silnik i okolice

Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc, Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
stang67
Forumowicz
Posty: 1460
Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
Model: 1967 Mustang A-code
Silnik: inny V8
Kolor: Candy Apple Red
Kontakt:

Re: Gaźnik cztero a dwu gardzielowy

Post autor: stang67 » 2014-10-28, 20:33

Było... :/
Jest bardziej wydajny ogólnie. Czy ja wiem czy super sprawa... nie jeździłem innym niż 4v, ale wg specyfikacji 67r z 4v ma tylko 25hp więcej od 2v. Tylko trzeba zaznaczyć że A-code nie różni się tylko gaźnikiem, bo jest kolektor - to wiadomo, inne tłoki itp.


_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
Obrazek
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.
1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

Acolt
Młodszy Forumowicz
Posty: 38
Rejestracja: 2014-10-03, 10:47
Model: GT s550
Silnik: V8 5.0
Kolor: Kona Blue
Lokalizacja:: Leszno
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Re: Gaźnik cztero a dwu gardzielowy

Post autor: Acolt » 2014-10-28, 21:10

Czyli po prostu sa to dwa rozne modele silnikow? Tzn te same ale rozniace sie detalami? A w dzwieku jest jakas roznica?



Awatar użytkownika
stang67
Forumowicz
Posty: 1460
Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
Model: 1967 Mustang A-code
Silnik: inny V8
Kolor: Candy Apple Red
Kontakt:

Re: Gaźnik cztero a dwu gardzielowy

Post autor: stang67 » 2014-10-28, 21:42

Dźwięk bardziej zależy od wydechu. Trzeba by przesłuchać różne opcje gaźnika na tym samym wydechu.
Blok jest 289 (jeszcze opcja 302 w 68r i 390 miał 4v) A-code od C-code różni się tłokami, osprzętem, blok ten sam. Wszystko już było opisywane na forum - użyj wyszukiwania. Ale do C-code (2v) można zmieniając tylko kolektor wsadzić gaźnik 4v, który nie da tak dobrych wyników jak w oryg. A-code. To trzeba zdefiniować...


_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
Obrazek
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.
1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

ODPOWIEDZ

Wróć do „1. silnik”