Regeneracja mostów/zmiana przełożeń
Moderator: caniggia
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
- veeefour
- Forumowicz
- Posty: 1578
- Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
- Model: 2015 GT Fastback US
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race red AT
- Kontakt:
Re: Regeneracja mostów/zmiana przełożeń
No tak - tylko trzeba dac troche wiecej gazu wtedy ci wyrwie z podnosnika ale no to nie pozwoli trakcja. Ciesze sie, ze sie w koncu rozumiemy.
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
- wooky
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 18
- Rejestracja: 2016-08-03, 23:49
- Model: S550 GT MT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race Red
Re: Regeneracja mostów/zmiana przełożeń
zacytuje sam siebie z mojego wpisu w galerii
Dziś miałem okazje pojeździć w deszcz z wyłączona kontrolą trakcji .
Musze przyznać ze dyferencjał wavetrac działa rewelacyjnie.
W poślizgu oba koła ciągną równo. Pod obciążeniem gazem można kontrolować długość ślizgu , nawet odpuszczenie gazu na moment w celu wytracenia prędkości lub zmienny kąta i ponownym dodaniu nie wychodzimy z poślizgu i możemy dalej kontynuować poślizg
Na standardowym dyferencjale LSD często w trakcie poślizgu podczas odpuszczenia gazu następuje wyjście z poślizgu jednego koła co powoduje gwałtowne przerzucenie masy w druga stronę i albo szybka kontra nas ratuje albo łapiemy spinout teraz tego niema
Natomiast na suchym podczas szybkiego dynamicznego ruszania bardzo szybko kola łapią trakcje
Polecam zmianę
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Regeneracja mostów/zmiana przełożeń
O tym od początku pisałem:) Cieszę się, że spełnia oczekiwania i działa jak mówiłem.