Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq
Moderatorzy: caniggia, caniggia
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq
Przez sct i program z us na zamówienie, dostrojenie w zależności od potrzeb, albo ja jak w zakresie sct, albo tuner z us jak poza zakres.
Mój w tym roku ma obslugiwac 5.0, 3.7 nie wiadomo kiedy.
Mój w tym roku ma obslugiwac 5.0, 3.7 nie wiadomo kiedy.
- Tom.Tom
- Forumowicz
- Posty: 1309
- Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
- Model: X-CHARGED
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: bordo + czarny mat
- Lokalizacja:: Trójmiasto
- Stajnia: Stajnia Pomorze
Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq
No tak, ale czy da się to zrobić na Twoim oprogramowaniu, czy trzeba zamówić w Stanach jakiś wzorcowy soft?caniggia pisze:czas i diengi of kors.

:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq
Skoro programator na Twoim działa, to da się. Jak będziesz miał program z SCT na wzór, to jeszcze lepiej, później możesz sct sprzedać, więc cześć kasy Ci wróci.
- Tom.Tom
- Forumowicz
- Posty: 1309
- Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
- Model: X-CHARGED
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: bordo + czarny mat
- Lokalizacja:: Trójmiasto
- Stajnia: Stajnia Pomorze
Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq
No to pytanie jest czy mam płacić za program do mojego samochodu na SCT i potem go przerabiać (albo jezcze odblokowywać SCT jeżeli będzie zablokowane i dodatkowo za to płacić), czy nie lepiej od razu zainstalować i wystroić u Ciebie i olać ten ich SCT. Czy potrzebny jest jednak ten program z SCT na wzór?

:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq
Nie jest potrzebny jeżeli trzeba za niego specjalnie płacić.
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq
Shelby GT, fabryczny program na 91(95) oktanów na zupie 95 vs program na 93 oktany(98) na zupie 98.
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq
W ostatnim czasie miałem okazję stroić auta z takim samym filtrem powietrza.
Na wyjściowym programie różnice dochodziły do 20%! w składzie mieszanki, co w skrajnych przypadkach było mega ubogo.
Nawet wczoraj zamontowałem mój filtr powietrza koledze, i na kalibracji skopiowanej z mojego auta różnica była aż 15$.
I jeszcze ciekawostka odnośnie zapłonu. Mam przetestowany zapłon na 95 i na 98 oktanów, najczęściej robię na 98, bo najlepsze efekty. Cały mix polega na tym, że różnica pomiędzy autami w zapłonie na tym samym paliwie, też potrafi być spora, w skrajnych przypadkach w niektórych autach zapłon na paliwie 98 wychodzi gorzej niż w innych na 95. W ubiegłym tygodniu trzeba było zlać z jednego auta pół baku paliwa i zatankować na normalnej stacji, bo zapłon wychodził gorzej niż dla amerykańskiego paliwa 87...
Takie właśnie różnice w parametrach czekają tych, którzy sobie wgrywają programiki bez sprawdzenia...
Dla ciekawostki dodam, że program SCT na 95 naszych oktanów ma wyłączoną obsługę czujników spalania stukowego dla wyższych obrotów, może cofnąć zapłon o jedyny 1 stopień. W powyższych przypadkach komputer cofał nawet o 7.
Na wyjściowym programie różnice dochodziły do 20%! w składzie mieszanki, co w skrajnych przypadkach było mega ubogo.
Nawet wczoraj zamontowałem mój filtr powietrza koledze, i na kalibracji skopiowanej z mojego auta różnica była aż 15$.
I jeszcze ciekawostka odnośnie zapłonu. Mam przetestowany zapłon na 95 i na 98 oktanów, najczęściej robię na 98, bo najlepsze efekty. Cały mix polega na tym, że różnica pomiędzy autami w zapłonie na tym samym paliwie, też potrafi być spora, w skrajnych przypadkach w niektórych autach zapłon na paliwie 98 wychodzi gorzej niż w innych na 95. W ubiegłym tygodniu trzeba było zlać z jednego auta pół baku paliwa i zatankować na normalnej stacji, bo zapłon wychodził gorzej niż dla amerykańskiego paliwa 87...
Takie właśnie różnice w parametrach czekają tych, którzy sobie wgrywają programiki bez sprawdzenia...
Dla ciekawostki dodam, że program SCT na 95 naszych oktanów ma wyłączoną obsługę czujników spalania stukowego dla wyższych obrotów, może cofnąć zapłon o jedyny 1 stopień. W powyższych przypadkach komputer cofał nawet o 7.
- Tom.Tom
- Forumowicz
- Posty: 1309
- Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
- Model: X-CHARGED
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: bordo + czarny mat
- Lokalizacja:: Trójmiasto
- Stajnia: Stajnia Pomorze
Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq
No własnie - zastanawiam się co powiedzieć Dougowi (założycielowi Bama), który jest głównym tunerem dla XC, żeby mi już na dzień dobry jak najlepiej dopasował program, który i tak potem u ciebie będę szlifował...caniggia pisze:Takie właśnie różnice w parametrach czekają tych, którzy sobie wgrywają programiki bez sprawdzenia...

:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
- tomas
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 265
- Rejestracja: 2011-02-13, 22:57
- Model: coupe i convertible
- Silnik: inny V8
- Kolor: czerwone coupe 66, granatowe conv. 66,czarne conv. GT 07
Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq
No i ja wreszcie zawitałem do Pawła po nowy programik
. Wgrał mi go tydzień przed MR 2013 . Po przejechaniu 2000 km wiem że to jest to co mojemu konikowi się należało . Wreszcie silnik chodzi równo i bardzo szybko wchodzi na obroty . Wyprzedzanie to teraz przyjemność , wcześniej silnik dawał dziwne odgłosy gdy pedał był wciśnięty w podłogę. Przyrost mocy jest bardzo odczuwalny . Nie wiem ile koni doszło ale kilkanaście na pewno. No i to na czym mi najbardziej zależało spalanie ( na poprzednim programie na paliwo 98 auto paliło mi średnio 18L a w trasie 16 L ) teraz średnia z MR wyszła mi nie całe 12 L
. gdzie raczej ekonomicznie się tam nie jeździło .


-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq
Tam miałeś wgrany wcześniej program że stanów pod filtr który był wcześniej.
Z parametrów był skopany, co w środku nie wiadomo, bo nie dało się go okodować.
Wtedy jedyna droga, to kombinowanie aby wgrać oryginal i robić of nowa. Na szczęście operacja się powiodła:)
Z parametrów był skopany, co w środku nie wiadomo, bo nie dało się go okodować.
Wtedy jedyna droga, to kombinowanie aby wgrać oryginal i robić of nowa. Na szczęście operacja się powiodła:)
- tomas
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 265
- Rejestracja: 2011-02-13, 22:57
- Model: coupe i convertible
- Silnik: inny V8
- Kolor: czerwone coupe 66, granatowe conv. 66,czarne conv. GT 07
Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq
operacja się powiodła i to z wielkim sukcesem . Jeszcze raz dzięki za nowy program . To jest właśnie to czego oczekiwałem
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq
maciek 11 pisze:Mnie takie samo spalanie wyszło na fabrycznym programie i benzynie 95tomas pisze:No i ja wreszcie zawitałem do Pawła po nowy programik. Wgrał mi go tydzień przed MR 2013 . Po przejechaniu 2000 km wiem że to jest to co mojemu konikowi się należało . Wreszcie silnik chodzi równo i bardzo szybko wchodzi na obroty . Wyprzedzanie to teraz przyjemność , wcześniej silnik dawał dziwne odgłosy gdy pedał był wciśnięty w podłogę. Przyrost mocy jest bardzo odczuwalny . Nie wiem ile koni doszło ale kilkanaście na pewno. No i to na czym mi najbardziej zależało spalanie ( na poprzednim programie na paliwo 98 auto paliło mi średnio 18L a w trasie 16 L ) teraz średnia z MR wyszła mi nie całe 12 L
. gdzie raczej ekonomicznie się tam nie jeździło .
Na fabrycznych 305 koniach w chyba manualu:) vs ca 340-345 w automacie:)
- MaciekW
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 493
- Rejestracja: 2012-07-28, 22:13
- Model: MY 2014 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: black
- Lokalizacja:: Kędzierzyn-Koźle
- Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq
Dokładnie - to tylko potwierdza, że mustang to wcale nie taki smok na paliwo!caniggia pisze:maciek 11 pisze:Mnie takie samo spalanie wyszło na fabrycznym programie i benzynie 95tomas pisze:No i ja wreszcie zawitałem do Pawła po nowy programik. Wgrał mi go tydzień przed MR 2013 . Po przejechaniu 2000 km wiem że to jest to co mojemu konikowi się należało . Wreszcie silnik chodzi równo i bardzo szybko wchodzi na obroty . Wyprzedzanie to teraz przyjemność , wcześniej silnik dawał dziwne odgłosy gdy pedał był wciśnięty w podłogę. Przyrost mocy jest bardzo odczuwalny . Nie wiem ile koni doszło ale kilkanaście na pewno. No i to na czym mi najbardziej zależało spalanie ( na poprzednim programie na paliwo 98 auto paliło mi średnio 18L a w trasie 16 L ) teraz średnia z MR wyszła mi nie całe 12 L
. gdzie raczej ekonomicznie się tam nie jeździło .
Na fabrycznych 305 koniach w chyba manualu:) vs ca 340-345 w automacie:)
W sumie coraz bardziej się skłaniam ku zmianie dolotu, ale na Twój się spóźniłem

-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq
Mam jeszcze jeden, chyba to jest c&l, odstąpię go jak skończę turbo.