Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq
Moderatorzy: caniggia, caniggia
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Mustang Tuning SCT Predator
Ten obawiam się nie jest 110mm a 89 tak na oko.
Z programatorem to już musisz sam zadecydować, tak naprawdę nie ma potrzeby mieć kilku programów, jeden uniw 95-98 oktany wystarczy, na hamowni różnic nie ma, albo sa na tyle małe pomiędzy uniwersalnym 95-98 a 98 że sensu to nie ma niestety, czysty marketing w wykonaniu USA.
Ten jest na 100% 110mm.
http://www.brenspeed.com/cai-fmg-10.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Z programatorem to już musisz sam zadecydować, tak naprawdę nie ma potrzeby mieć kilku programów, jeden uniw 95-98 oktany wystarczy, na hamowni różnic nie ma, albo sa na tyle małe pomiędzy uniwersalnym 95-98 a 98 że sensu to nie ma niestety, czysty marketing w wykonaniu USA.
Ten jest na 100% 110mm.
http://www.brenspeed.com/cai-fmg-10.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
Re: Mustang Tuning SCT Predator
dokladnie, sam zdecyduj czy programator czy caniggiaZ programatorem to już musisz sam zadecydować,

wg mnie nowe mustangi powinny miec juz magiczny przycisk "SPORT" po wcisnieciu ktorego charakterystyka pracy silnika i skrzyni zmeinialaby sie na agresywna


w 90% przypadkach programator lezy na polce po wgraniu danego programu, ja wozilem w aucie bo zmeinialem i bawilem sie nim, przy zmianie felg na letnei tez zmienialem ustawienia zeby licznik nie oszukiwal, w sumei sam musisz zdecydowac czy funkcje ktore da Ci programator przydadza Ci sie czy nie.. ja w Gt Saleen musialem miec bo na biezaco bawilem sie ustawieniami i je zmeinialem, natomoast w V6 2011 wgralem i juz nic nei zmienialem..
- Moris
- Forumowicz
- Posty: 196
- Rejestracja: 2010-10-12, 10:36
- Model: teraz 911
- Kolor: Byl, satin silver, teraz kto wie
Re: Mustang Tuning SCT Predator
Tak faktycznie jest 110 mm a czy pasuje tez do modelu GT 2007?caniggia pisze:Ten obawiam się nie jest 110mm a 89 tak na oko.
Z programatorem to już musisz sam zadecydować, tak naprawdę nie ma potrzeby mieć kilku programów, jeden uniw 95-98 oktany wystarczy, na hamowni różnic nie ma, albo sa na tyle małe pomiędzy uniwersalnym 95-98 a 98 że sensu to nie ma niestety, czysty marketing w wykonaniu USA.
Ten jest na 100% 110mm.
http://www.brenspeed.com/cai-fmg-10.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- adaslaw
- Forumowicz
- Posty: 598
- Rejestracja: 2009-09-30, 15:06
- Model: Mustang conv. 2006
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: skromny czarny
Re: Mustang Tuning SCT Predator
Cześć caniggia
Cos mnie korci, aby się do Ciebie wybrać do Opola z moim V6 2006/7 automat
Ale mam dodatkowe pytania:
1. Czy stroisz również V6 2005+?
2. Zakładając, że nastroisz mi ustawienia, to czy przy dodaniu zimnego dolotu i / lub nowego wydechu, ponownie należałoby się u Ciebie pojawić na kolejne dostrojeniu?
3. Który filtr stożkowy (do tegoż v6) mógłbyś polecić?
btw:
Ktoś wie ile trwa dostawa z americanmuscle.com ?
Narka!
Adaslaw
Cos mnie korci, aby się do Ciebie wybrać do Opola z moim V6 2006/7 automat

Ale mam dodatkowe pytania:
1. Czy stroisz również V6 2005+?
2. Zakładając, że nastroisz mi ustawienia, to czy przy dodaniu zimnego dolotu i / lub nowego wydechu, ponownie należałoby się u Ciebie pojawić na kolejne dostrojeniu?
3. Który filtr stożkowy (do tegoż v6) mógłbyś polecić?
btw:
Ktoś wie ile trwa dostawa z americanmuscle.com ?
Narka!
Adaslaw
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Mustang Tuning SCT Predator
1. v6 to loteria, trzeba wcześniej sprawdzić, szkoda, że nie napisałeś wczoraj, bo w weekend było strojenie w Warszawie, można się było podpiąć i sprawdzić.adaslaw pisze:Cześć caniggia
Cos mnie korci, aby się do Ciebie wybrać do Opola z moim V6 2006/7 automat
Ale mam dodatkowe pytania:
1. Czy stroisz również V6 2005+?
2. Zakładając, że nastroisz mi ustawienia, to czy przy dodaniu zimnego dolotu i / lub nowego wydechu, ponownie należałoby się u Ciebie pojawić na kolejne dostrojeniu?
3. Który filtr stożkowy (do tegoż v6) mógłbyś polecić?
btw:
Ktoś wie ile trwa dostawa z americanmuscle.com ?
Narka!
Adaslaw
2. tak, więc najlepiej zrobić raz a dobrze, czyli kupić co się planuje
3. ja miałem volant, super, mogę polecić.
- adaslaw
- Forumowicz
- Posty: 598
- Rejestracja: 2009-09-30, 15:06
- Model: Mustang conv. 2006
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: skromny czarny
Re: Mustang Tuning SCT Predator
1. Yyy... Ale co jest loterią? Czy da się w ogóle zrobić jakiekolwiek strojenie? Czy da się zrobić strojenie bliskie optymalnemu?caniggia pisze: 1. v6 to loteria, trzeba wcześniej sprawdzić, szkoda, że nie napisałeś wczoraj, bo w weekend było strojenie w Warszawie, można się było podpiąć i sprawdzić.
2. tak, więc najlepiej zrobić raz a dobrze, czyli kupić co się planuje
3. ja miałem volant, super, mogę polecić.
2. OK, dzięki za info. A zakładając, że chciałbym zrobić strojenie jak najszybciej, a po dodaniu nowych gratów umówić kolejne strojenie, to jest wtedy zniżka dla stałych klientów?

3. volant'a nie mają na americanmuscle. Możesz polecić, gdzie to można kupić?
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Mustang Tuning SCT Predator
1. chodzi o to, że może być nie wykonalne, jak program nie odczyta ecu, to muszę wysłać do producenta aby go dodali, gdyż v6 oficjalnie nie jest supportowany, trzeba wtedy chwilę poczekać.adaslaw pisze:1. Yyy... Ale co jest loterią? Czy da się w ogóle zrobić jakiekolwiek strojenie? Czy da się zrobić strojenie bliskie optymalnemu?caniggia pisze: 1. v6 to loteria, trzeba wcześniej sprawdzić, szkoda, że nie napisałeś wczoraj, bo w weekend było strojenie w Warszawie, można się było podpiąć i sprawdzić.
2. tak, więc najlepiej zrobić raz a dobrze, czyli kupić co się planuje
3. ja miałem volant, super, mogę polecić.
2. OK, dzięki za info. A zakładając, że chciałbym zrobić strojenie jak najszybciej, a po dodaniu nowych gratów umówić kolejne strojenie, to jest wtedy zniżka dla stałych klientów?
3. volant'a nie mają na americanmuscle. Możesz polecić, gdzie to można kupić?
2. jasne
3. poszukaj na google, ebay
- adasko74
- Forumowicz
- Posty: 859
- Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: sonic blue
Re: Mustang Tuning SCT Predator
wczoraj Cannigia stroil mi konika
pelna profeska
naprawde widac ze koles ma pojecie co robi..pierwszy raz widzialem tyle wykresow i parametrow silnika
..myslalem ze to godz pracy i do domu..a tu prawie 4 godz sie zeszlo
auto zmienilo sie diametralnie ,konik dostal nowe zycie ,nawet skrzynia szybciej zmienia biegi doslowenie nie ma drobnych zawachan przy mocniejszym wcisnieciu gazu a wczesniej tak bylo..samochod poprostu idzie jak wsciekly
POLECAM


pelna profeska


auto zmienilo sie diametralnie ,konik dostal nowe zycie ,nawet skrzynia szybciej zmienia biegi doslowenie nie ma drobnych zawachan przy mocniejszym wcisnieciu gazu a wczesniej tak bylo..samochod poprostu idzie jak wsciekly

POLECAM
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
- adaslaw
- Forumowicz
- Posty: 598
- Rejestracja: 2009-09-30, 15:06
- Model: Mustang conv. 2006
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: skromny czarny
Re: Mustang Tuning SCT Predator
1. caniggia, a czy istnieje jakaś *zdalna* metoda, pozwalająca stwierdzić czy Twoje obecne komputery obsłużyłyby konkretnie mojego konia? Innymi słowy, czy zanim podjadę do Ciebie do Opola idzie sprawdzić, czy będziesz w stanie stroić mojego konia? Może jakiś numer spisać albo coś?caniggia pisze: 1. chodzi o to, że może być nie wykonalne, jak program nie odczyta ecu, to muszę wysłać do producenta aby go dodali, gdyż v6 oficjalnie nie jest supportowany, trzeba wtedy chwilę poczekać.
2. jasne
3. poszukaj na google, ebay

2. fanie
![Kwadratowy :]](./images/smilies/splash.gif)
3. OK, dzięki.
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Mustang Tuning SCT Predator
możesz spróbować odczytać z naklejki ze sterownika, 4 znaki, mała naklejka, napis typu HV3M,
ale bardziej potrzebne jest calibration id, które można przeczytać skanerem OBD.
ale bardziej potrzebne jest calibration id, które można przeczytać skanerem OBD.
- lukasz
- Forumowicz
- Posty: 231
- Rejestracja: 2010-04-29, 21:41
- Model: 4.6 V8 2008
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: RED
Re: Mustang Tuning SCT Predator
Sprzedam programator.
http://www.americanmuscle.com/sct-x3-po ... tuner.html" onclick="window.open(this.href);return false;
cena 1250 stan praktycznie nówka.
http://www.americanmuscle.com/sct-x3-po ... tuner.html" onclick="window.open(this.href);return false;
cena 1250 stan praktycznie nówka.
- adaslaw
- Forumowicz
- Posty: 598
- Rejestracja: 2009-09-30, 15:06
- Model: Mustang conv. 2006
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: skromny czarny
Re: Mustang Tuning SCT Predator
Cześć caniggiacaniggia pisze:możesz spróbować odczytać z naklejki ze sterownika, 4 znaki, mała naklejka, napis typu HV3M,
ale bardziej potrzebne jest calibration id, które można przeczytać skanerem OBD.
Zrobiłem foto. Czy to jest właśnie wspomniany przez Ciebie sterownik?

http://img337.imageshack.us/img337/1450 ... 000859.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Jesli to jest sterownik, to kod ze sterownika, to: JYH2
caniggia, ten kod Tobie coś mówi? Można stroić V6 z tym kodem?
btw:
Napisałem też ( viewtopic.php?f=11&t=4695&p=88199#p88199" onclick="window.open(this.href);return false; ) czy ktoś ma czytnik ODB. Może uda mi się wtedy odczytać również calibration id.
Dzięki,
Adam
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver