Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Tuning, Serwis, Przerabianie Świateł, Import Części.

Moderatorzy: caniggia, caniggia

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Post autor: caniggia » 2016-03-08, 00:15

Radziu pisze:czy program pod V6 3,7 również daje zbliżone rezultaty? moc + 10-15km, szybsza skrzynia itp?

Poczytaj wcześniej, tak, program na 98 w 3.7 to 20 koni, z dolotem to 40. Skrzynia oczywiście też zmieniona



Awatar użytkownika
Radziu
Forumowicz
Posty: 496
Rejestracja: 2012-04-12, 10:46
Model: 2012 Premium Pony
Silnik: V6 3.7
Kolor: Czarny
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Post autor: Radziu » 2016-03-08, 21:25

a jest sens strojenia pod 95?



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Post autor: caniggia » 2016-03-08, 21:54

3.7 jeżeli chodzi o moc, to nie, zmianę dynamiki auta, skrzyni, tak. Chyba że filtr zmieniony, to można I na 95.



Awatar użytkownika
Radziu
Forumowicz
Posty: 496
Rejestracja: 2012-04-12, 10:46
Model: 2012 Premium Pony
Silnik: V6 3.7
Kolor: Czarny
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Post autor: Radziu » 2016-03-08, 22:22

filtr będzie od nomada BBK, auto automat.

nie wiem czy dobrze czytam wykres ze strony 10, ale wychodzi, że poprawa jest dopiero powyżej 3,5k rpm, poniżej to jest gorzej po zmianach z mocą i momentem tak?



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Post autor: caniggia » 2016-03-08, 22:56

To jest wykres z automatu, poprawa jest w całym zakresie, wykres oszukuje, bo po tuningu skrzynia lepiej spina I obroty nie idą do góry, przez co postaram notuje niby spadek mocy.



Awatar użytkownika
TPS
Forumowicz
Posty: 372
Rejestracja: 2014-12-11, 08:45
Model: 2024 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Taki jak u Zygzaka McQueena
Lokalizacja:: Ućć
Kontakt:

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Post autor: TPS » 2016-03-08, 23:00

Radziu pisze:a jest sens strojenia pod 95?
Ja mam wystrojony na 95 i nie żałuje - powód jest dość dla mnie ważny, choć wyszedł zupełnie przypadkiem. Po prostu zamiast nalać 98 nalałem 95 i z taką zupą przyjechałem do Pawła.
Od ludzi z branży paliwowej wiem, że nie powinno się tankować 98 na stacjach małych, zwłaszcza w małych miejscowościach, gdzie to paliwo szuka amatora. Benzyna, która długo stoi traci swoje walory. Ja dużo jeżdżę po Polsce i nie zawsze mam możliwość tankowania na porządnej stacji. To takie 3 grosze do tematu.


"Nigdy nie jest zbyt późno na szczęśliwe dzieciństwo"

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Post autor: caniggia » 2016-03-08, 23:49

Każdy mój program na 95 wykorzysta potencjał 98, tylko w mniej dynamiczny sposób.
Programy na 98 są na tyle bezpieczne, że Normana jazda na 95 nie szkodzi silnikowi.



Awatar użytkownika
TPS
Forumowicz
Posty: 372
Rejestracja: 2014-12-11, 08:45
Model: 2024 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Taki jak u Zygzaka McQueena
Lokalizacja:: Ućć
Kontakt:

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Post autor: TPS » 2016-03-08, 23:54

caniggia pisze:Każdy mój program na 95 wykorzysta potencjał 98, tylko w mniej dynamiczny sposób.
Programy na 98 są na tyle bezpieczne, że Normana jazda na 95 nie szkodzi silnikowi.
Pewnie jest tak jak mówisz, ale ja generalnie nie żałuję, że mam Twoje strojenie na 95. Podejrzewam, że i tak częściej lałbym zupę 95 niż 98 z racji bujania się po Polsce. Mustang ma mały zbiornik, a to powoduje że jak włącza się komornik w baku, to lepiej zjechać na najbliższą stację, a nie szukać wrażeń czy aby wystarczy do następnej. Ja akurat mam złe doświadczenia, kiedy zabrakło mi benzyny na trasie pod Warszawą, i skończyłem na dowozie paliwa - 278 PLN za 10 litrów :mur:


"Nigdy nie jest zbyt późno na szczęśliwe dzieciństwo"

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Post autor: caniggia » 2016-03-21, 15:23

HD-Customs with JLT vs Schropp vs stock, Mustang 2015 ecoboost tuning.
Załączniki
hdcustoms with jlt vs Schropp vs stock.jpg



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Post autor: caniggia » 2016-03-21, 15:23

Wkrótce zaczynamy budowę "custom" zestawu kompresora na ok 700 koni w Mustangu 2015 5.0. Budżet 25k.
Aktualnie kompletuję graty.
Załączniki
gt500 blower.jpg



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Post autor: caniggia » 2016-03-23, 11:21

Skończyłem program do EB:) Mam finalną wersję do dopasowania na miescu jak zwykle:) Mocy więcej nie przybyło, ale drivability polepszone itp.



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Post autor: caniggia » 2016-03-23, 11:45

W drodze zestaw na około 900 koni +-100 do Mustanga 2015 5.0, custom build z Vortechem V7 JT na pokładzie.
Vortech Supercharger, Evolution Performance Super Stealth Plenum,Roush SC Intercooler, Custom Piping.
Możliwe oczywiście aby puścić ten zestaw na 600-700 koni.

W załączniku wykres z tego właśnie zestawu na tylnych kołach na hamowni Mustang na FABRYCZNYM silniku.
Chętnych zapraszam do kontaktu.
Załączniki
12885890_1168284773195145_7589713555362258222_o.jpg
12141063_1168284836528472_6375883904538869907_o.jpg
12888628_1168284303195192_8176635550037209737_o.jpg
12045610_1168284269861862_5503019089928347296_o.jpg



Awatar użytkownika
Tom.Tom
Forumowicz
Posty: 1309
Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
Model: X-CHARGED
Silnik: V6 4.0
Kolor: bordo + czarny mat
Lokalizacja:: Trójmiasto
Stajnia: Stajnia Pomorze

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Post autor: Tom.Tom » 2016-03-23, 15:55

Super!

Ale to jest inny projekt niże ten dwa posty wyżej? Bo tam jest roots a Vortech to przecież centri..?


Obrazek

:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Post autor: caniggia » 2016-03-23, 16:20

Inny. Tamten robię już pod konkretne auto, ten jest kupiony.



Awatar użytkownika
Tom.Tom
Forumowicz
Posty: 1309
Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
Model: X-CHARGED
Silnik: V6 4.0
Kolor: bordo + czarny mat
Lokalizacja:: Trójmiasto
Stajnia: Stajnia Pomorze

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Post autor: Tom.Tom » 2016-03-23, 16:56

Ale jeden i drugi jest pod Coyote 5.0, czy pod 2015? Są istotne różnice w silnikach 2013/2015?


Obrazek

:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691

ODPOWIEDZ

Wróć do „HD-Customs”