Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Tuning, Serwis, Przerabianie Świateł, Import Części.

Moderatorzy: caniggia, caniggia

Awatar użytkownika
bart
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1286
Rejestracja: 2012-11-19, 14:32
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: windveil blue

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Post autor: bart » 2015-07-10, 07:45

:)
mam nadzieje ze sie zobaczymy w przyszlym tygodniu, ja czekam na czesci ale te juz lada dzien powinny byc!!


http://www.facebook.com/memoriginpolska" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/balticuspolska" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
MAX
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2810
Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
Model: Fastback GT V8 68
Silnik: V8 5.0
Kolor: Blue & Black
Lokalizacja:: Wieliczka
Stajnia: Stajnia Małopolska
Kontakt:

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Post autor: MAX » 2015-07-10, 18:50

eitb pisze:witam, mam pytanie jak taki program wpływa na żywotność silnika i skrzyni? Czy mogą po jakimś czasie sie pojawić jakieś szarpania/falowania obrotów?

Czy w przypadku 3.7 i wystrojeniu na 98 - jazda na 95 jest bezpieczna?
Życie jest zbyt krótkie bu się przejmować takimi pierdołami :)


tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max

eitb
Forumowicz
Posty: 150
Rejestracja: 2011-11-06, 19:39
Model: V6
Silnik: V6 3.7
Kolor: Szary

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Post autor: eitb » 2015-07-10, 19:03

MAX pisze:
eitb pisze:witam, mam pytanie jak taki program wpływa na żywotność silnika i skrzyni? Czy mogą po jakimś czasie sie pojawić jakieś szarpania/falowania obrotów?

Czy w przypadku 3.7 i wystrojeniu na 98 - jazda na 95 jest bezpieczna?
Życie jest zbyt krótkie bu się przejmować takimi pierdołami :)
lecz bardzo wkurzające żeby na poprawke np. falowania obrotów miałbym brać urlop i znowu jechać 350km do opola na dostrojenie :)



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Post autor: caniggia » 2015-07-10, 19:54

Jak pisałem, program nie ma wpływu póki auto nie jest mocno zmodyfikowane, np wałki rozrządu. Zazwyczaj przyczyna leży gdzieś indziej. Ostatnio klient do mnie przyjechał, robiłem mu program w zimie, teraz w lecie mu obroty falfalują co jakiś czas. Dowiedział się, że jak jest na szybę włączone, to klima jest włączona choć lampka się nie świeci. Chwilę później program sam sure naprawił:)



Awatar użytkownika
witekz
Forumowicz
Posty: 273
Rejestracja: 2009-04-24, 14:21
Model: Mustang 98 Vortech
Silnik: V8 4.6
Kolor: Rio Red
Kontakt:

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Post autor: witekz » 2015-07-11, 00:07

caniggia pisze:Najmocniejszy w PL Mustang GT4.6 w wersji N/A.
Wałki rozrządu na zamówienie stage 3 ze sprężynami i blokadami VCT, Long tube ze sportowymi katami, dolot JLT 110mm, przepustnica gt500, wydech FR500s.
Program na 95 oktanów robiony, na 98 przekroczy 450 bez problemu.
To jest automat ustawiony na zmianę na 5500, myślę, że przy 6000 rpm jeszcze kilka koni więcej mogłoby się znaleść.

To już lepiej niż roush z kompresorem, coyote...

Film na moim FB:

https://www.facebook.com/hdcustomspl/vi ... nref=story

Macie wynik ile wyszło na kołach na hamowni stacjonarnej? czy tylko virtual dyno?



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Post autor: caniggia » 2015-07-11, 03:14

Mogę Ci podać ile wyszło na kółkach w virtual dyno. Dla przypomnienia, moje virtual dyno jest skalibrowane do hamowni maha i straty uśredniam nas podstawie wcześniejszych pomiarów aby wyliczyć moc na silniku, pokazuje z dokładnością do 5 koni w zależności od warunków. Tego samego dnia stroiłem gościnnie mustanga w 44 tuning i pokazało 2 konie mniej niż ich hamownia.
Przy autach 500 wzwyż, maha już w ogóle sobie nie radzi z pomiarem, więc przestałem jeździć, a mam na PO podpisaną umowę.

Mam też filmik ze ścigania z 360 gt którego stroiłem tego samego dnia, to jest prawdziwy wyznacznik, nie tak jakieś wykresy:)

Poniżej rwhp skalibrowane na hamownię Maha:
Załączniki
02. dyno vs stock rwhp maha.png



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Post autor: caniggia » 2015-08-04, 14:22

Informacja dla właścicieli GT500.

Producent podaje, iż powinno być tankowane paliwo 95 (usa 91).
Niestety na tym paliwie na dobrej markowej stacji silnik ma spalanie stukowe (słyszalne ze stetoskopem). Tragedii nie ma, ale jednak jest. Na fabrycznym programie zatankowanie 98 leczy sytuację, również jest, ale znikome. Co ciekawe, 2007-2009 nie ma czujników spalania stukowego, więc fabryczny program jest ogólnie bardzo zachowawczy, ale 2010-12 mają, ale.. Co z tego, jak program ma ustawione, aby mógł cofnąć zapłon tylko o 1 stopień? Nie mam pojęcia co producent miał na myśli... W każdym razie trzeba mieć to na uwadze.



Awatar użytkownika
Rezor
Forumowicz
Posty: 1627
Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
Model: SN95 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Niebieski

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Post autor: Rezor » 2015-08-04, 14:44

Takie pytanie odnośnie spalania stukowego bo temat mnie ostatnio intryguje (Tymbardziej ze względu na opisywaną szkodliwość dla silnika). W jakim stopniu jest to "słyszalne"? Czy w przypadku spalania stukowego jesteśmy w stanie zawsze ocenić "na ucho" czy występuje? Czy może też być niesłyszalne? Ponadto ile czasu potrzebuje nieprawidłowe spalanie się mieszanki aby wyrządzić nieodwracalne szkody?
Pytam o takie mniej więcej bo szperając po necie jedni piszą: stuka to natychmiast wyłączyć silnik bo wybuchnie!, a jeszcze inni, że można spokojnie cały bak wyjeździć i silnikowi nic nie będzie...
Parę tygodni temu regulowałem zapłon "na ucho" bo dostęp do stroboskopu będę miał pod koniec tego miesiąca i zastanawia mnie prawdopodobieństwo przeoczenia chochlika w postaci spalania stukowego :)


Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Post autor: caniggia » 2015-08-04, 14:51

Sporo nowoczesnych samochodów jest tak wyśrubowanych, że fabrycznie jeżdżą na spalaniu stukowym.
Ile silnik wytrzyma, zależy od podzespołów użytych, uszkodzenie może wystąpić po jednym strzale, bo np pęknie tłok, może też występować długotrwale z powodu podwyższonej temperatury.
Silniki "zakute" mogą wytrzymać więcej, fabryczne mniej.
Spalanie stukowe słyszalne zdecydowanie w kabinie musi być zauważone, jest to charakterystyczne dzwonienie, jakby luz na zaworach.



Awatar użytkownika
Rezor
Forumowicz
Posty: 1627
Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
Model: SN95 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Niebieski

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Post autor: Rezor » 2015-08-04, 15:00

caniggia pisze:Spalanie stukowe słyszalne zdecydowanie w kabinie musi być zauważone, jest to charakterystyczne dzwonienie, jakby luz na zaworach.
Czyli rozumiem, że jesli już spala stukowo to jest to zdecydowanie słyszalne i nie potrzeba stetoskopu żeby być pewnym? :D


Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Post autor: caniggia » 2015-08-04, 15:06

Krytyczne stukanie jest słyszalne w kabinie bez stetoskopu, słabe stukanie jest słyszalne ze stetoskopem - nie każdym, gdyż nie każdy stetoskop przenosi takie częstotliwości i nie w każdym silniku.



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Post autor: caniggia » 2015-09-02, 10:11

Został mi z mustanga gt 05-09 filtr do sprzedania Airaid, cena 1200zł, programator SCT od 96 w górę cena 1200zł.



wieslaw.wieslaw
Posty: 3
Rejestracja: 2015-03-19, 09:39
Model: gt
Silnik: V6 3.7
Kolor: bialy

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Post autor: wieslaw.wieslaw » 2015-09-12, 10:39

filtr Airaid, cena 1000zł



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Post autor: caniggia » 2015-09-12, 20:12

Znaczy tyle chcesz dać rozumiem?



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

Post autor: caniggia » 2015-09-24, 09:13

Aktualnie mam

Airide do 5.0
Airide do 4.6
Jlt do 4.6
Programator sct do wszystkich modeli,, bez programów, do pre 2005 tuning przez tunera z usa



ODPOWIEDZ

Wróć do „HD-Customs”