Regeneracja mostów/zmiana przełożeń
Moderatorzy: caniggia, caniggia
- 
				
				caniggia
 - Stowarzyszenie MKP
 - Posty: 3868
 - Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
 - Model: Mustang GT 4.6 Turbo
 - Silnik: V8 4.6
 - Kolor: satin silver
 
- veeefour
 - Forumowicz
 - Posty: 1578
 - Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
 - Model: 2015 GT Fastback US
 - Silnik: V8 5.0
 - Kolor: Race red AT
 - Kontakt:
 
Re: Regeneracja mostów/zmiana przełożeń
No tak - tylko trzeba dac troche wiecej gazu wtedy ci wyrwie z podnosnika ale no to nie pozwoli trakcja. Ciesze sie, ze sie w koncu rozumiemy.
			
									
									- 
				
				caniggia
 - Stowarzyszenie MKP
 - Posty: 3868
 - Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
 - Model: Mustang GT 4.6 Turbo
 - Silnik: V8 4.6
 - Kolor: satin silver
 
- wooky
 - Młodszy Forumowicz
 - Posty: 18
 - Rejestracja: 2016-08-03, 23:49
 - Model: S550 GT MT
 - Silnik: V8 5.0
 - Kolor: Race Red
 
Re: Regeneracja mostów/zmiana przełożeń
zacytuje sam siebie z mojego wpisu w galerii
			
									
									Dziś miałem okazje pojeździć w deszcz z wyłączona kontrolą trakcji.
Musze przyznać ze dyferencjał wavetrac działa rewelacyjnie.
W poślizgu oba koła ciągną równo. Pod obciążeniem gazem można kontrolować długość ślizgu , nawet odpuszczenie gazu na moment w celu wytracenia prędkości lub zmienny kąta i ponownym dodaniu nie wychodzimy z poślizgu i możemy dalej kontynuować poślizg
Na standardowym dyferencjale LSD często w trakcie poślizgu podczas odpuszczenia gazu następuje wyjście z poślizgu jednego koła co powoduje gwałtowne przerzucenie masy w druga stronę i albo szybka kontra nas ratuje albo łapiemy spinout teraz tego niema
Natomiast na suchym podczas szybkiego dynamicznego ruszania bardzo szybko kola łapią trakcje
Polecam zmianę
- 
				
				caniggia
 - Stowarzyszenie MKP
 - Posty: 3868
 - Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
 - Model: Mustang GT 4.6 Turbo
 - Silnik: V8 4.6
 - Kolor: satin silver
 
Re: Regeneracja mostów/zmiana przełożeń
O tym od początku pisałem:) Cieszę się, że spełnia oczekiwania i działa jak mówiłem.