stang232 pisze:mały offtopic
wkładasz kuty blok i to da te 100KM więcej czy tez robisz coś więcej?
tak,jak nie 150RWHP a na silniku pewnie i wiecej,ten shortblock zlozony przez livernoismotorsports juz podczas pomiarow na hamowni (widocznie kazdy zlozony przez siebei blok testuja po zlozeniu) dał 473 RWHP / 460 RWTQ czyli 473 HP mocy na tylnych kołach, a pewnie na silniku pow 500KM,
Camaro na silniku fabrycznie podaja 430HP ale na kołach ma max 370RWHP,a wg pomiarów quicktimeperformance fabrycznie camaro SS manual ma 312RWHP a z cutoutami 329RWHP wiec ten shortblock wg tych wykresów moze dac bez kompresora nawet 150RWHP wiecej ,oczywiscie nie na fabrycznym programie i wlasnie bede w tej sprawie pisal,bo u nas albo caniggia albo jetronic, jednak bede chcial sciagnac pod SCT program z USA pod ten blok. z tego co mi mowil Dave z livernoismotorsports ten shortblock z kompresorem powinien przekroczyc 700rwhp

ale na razie te +100 czy 150KM wiecej na kołach mi wystarczy

w zime pomysle,chociaz chodzi mi caly czas po glowie GT 5.0 automat i do neigo chcialbym kompresor

mialem tez kupic na czesci rozbitego ZL1 i przelozyc silnik,no al ekonei ckoncem zdecydowalem sie naten blok,bo nie lubie sie babrac w sprzedaz czesci,choc ten ZL1 za 13tys$ byl bdb oferta,bo sam silnik z kmpresorem jest tyle wart
