2011 Camaro SS Blue Manual
Moderator: Koral
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
Re: 2011 Camaro SS Blue Manual
mozliwe ze to marketing i ten wykres co wyzej przedstawilem jest z palca wyssany wiekszosc rzeczy typu filtr stozkowy ludzi ekupuja wierzac ze da np 20HP ,co jest neiprawda,wiec moze i tutaj jest to tylko reklama, nie wiem.. pisze z nimi i na razie potwierdza sie fakt ze blok byl testowany,ale czy ten moj czy z tej samej lini produkcyjnej to nie mam pewnosci..ta wieksza wartosc z wylkresu to jzu z tego co paietam chyba z inna głowica,a u mnei bedzie dalej seria a z seryjna wg wykresu osiagneli 445rwhp.. ja z glowica jeszcze mysle ,podobno tylko dleikatnie ja zmodyfikowali (mechanizm krzywkowy bodajze) i tu tez az 28HP wiecej zastanawia..
Jak go zloza i wyjdzie mi w Jetronicu ze nei doszlo nawet 50KM to serio bede mysla o kompresorze, chcialem dfo mustanga GT w automacie, bo SS jest wg mnei i tak za ciezki (cos jak GT500),no al emoz ejednak zakupie do SS,zobaczymy, w glowie jak zawsze mam wiele pomyslow..
mam nadzieje ze mi to camaro szybko zloza,bo cie bardzo ociagaja i tu mnei normcar jako serwis zawiedli bo zamawiajac blok nei zamowili zaworow i teraz na nei musze czekac,a auto stoi od czerwca;/ w USA jzu ktos w nim dlubal, ma dolot i wydech zmeiniony oraz speed shifter,co jeszcze mnei wiem bo dokladnei go nei ogladalem.. wiec lista wyglada nastepujaco :
1. LS3 "Mini" Stroker Shortblock http://www.livernoismotorsports.com/pro ... block.html" onclick="window.open(this.href);return false;
2.2010-2013 Camaro SS Vararam Intake http://www.southerncarparts.com/2010-20 ... -3037.html" onclick="window.open(this.href);return false;
3. Borla SS ATAK Exhaust http://www.southerncarparts.com/2010-20 ... -2947.html" onclick="window.open(this.href);return false;
4. Hurst - Billet Plus 6 Speed Short Throw Shifter http://www.jdpmotorsports.com/hurst-bil ... ss-3916030" onclick="window.open(this.href);return false;
do tego wlasnei albo pojde w kompresor albo w sportowe wałki rozrzadu itp zobaczymy,bo ja mam 100pomyslwo na minute i przegladam tez aukcje z gt500 i ZL1
Jak go zloza i wyjdzie mi w Jetronicu ze nei doszlo nawet 50KM to serio bede mysla o kompresorze, chcialem dfo mustanga GT w automacie, bo SS jest wg mnei i tak za ciezki (cos jak GT500),no al emoz ejednak zakupie do SS,zobaczymy, w glowie jak zawsze mam wiele pomyslow..
mam nadzieje ze mi to camaro szybko zloza,bo cie bardzo ociagaja i tu mnei normcar jako serwis zawiedli bo zamawiajac blok nei zamowili zaworow i teraz na nei musze czekac,a auto stoi od czerwca;/ w USA jzu ktos w nim dlubal, ma dolot i wydech zmeiniony oraz speed shifter,co jeszcze mnei wiem bo dokladnei go nei ogladalem.. wiec lista wyglada nastepujaco :
1. LS3 "Mini" Stroker Shortblock http://www.livernoismotorsports.com/pro ... block.html" onclick="window.open(this.href);return false;
2.2010-2013 Camaro SS Vararam Intake http://www.southerncarparts.com/2010-20 ... -3037.html" onclick="window.open(this.href);return false;
3. Borla SS ATAK Exhaust http://www.southerncarparts.com/2010-20 ... -2947.html" onclick="window.open(this.href);return false;
4. Hurst - Billet Plus 6 Speed Short Throw Shifter http://www.jdpmotorsports.com/hurst-bil ... ss-3916030" onclick="window.open(this.href);return false;
do tego wlasnei albo pojde w kompresor albo w sportowe wałki rozrzadu itp zobaczymy,bo ja mam 100pomyslwo na minute i przegladam tez aukcje z gt500 i ZL1
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: 2011 Camaro SS Blue Manual
Fabryczna kompresja, pojemność 200 więcej, jak dojdzie 20 koni, to będzie sukces. A druga sprawa, to nie badając wcześniej tego co miałeś nie wiesz ile dojdzie. Jak chcesz kompresor, to mogłeś to inaczej przemyśleć, a Ty się zastanawiasz po fakcie.
- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2122
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
Re: 2011 Camaro SS Blue Manual
nie mógł sprawdzić bo silnik był w tym camaro walnięty.
Karol głowicę dokupiłeś seryjną - bo pisałeś że też uszkodzona?
Czy uderzasz w zmodyfikowane?
Karol głowicę dokupiłeś seryjną - bo pisałeś że też uszkodzona?
Czy uderzasz w zmodyfikowane?
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: 2011 Camaro SS Blue Manual
Dlatego o tym napisałem.stang232 pisze:nie mógł sprawdzić bo silnik był w tym camaro walnięty.
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
Re: 2011 Camaro SS Blue Manual
glowice sprawdzili i jest ok,tylko dwa zawory poszly,wydechowy i ssacy,i na nie czekam..stang232 pisze:nie mógł sprawdzić bo silnik był w tym camaro walnięty.
Karol głowicę dokupiłeś seryjną - bo pisałeś że też uszkodzona?
Czy uderzasz w zmodyfikowane?
ten blok nadaje sie pod kompresor, kupilem go bo uznalem ze to najlepsze wyjscie,mialem do wyboru 2silnik fabryczny za 30tys.zl,lub ten shortblock i sprawa dl amnei byla oczywista..
a co dalej zobaczymy, oczywiscie kwestia finansow tez jest wazna,a taki kompresor to wydatek 25-30tys.zl
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
Re: 2011 Camaro SS Blue Manual
SS jzu gotowy ,silnik wymieniony, shortblock o pojemnosci 6.4 V8 zamiast 6,2V8 , na ta chwile jezdze w przedziale 2-4.5tys.rpm, ale jzu w tym przedziale jazda daje mase frajdy i adrenaliny,czuc moc za tydzien jest Ułęż ale chyba nei dam rady zrobic nim 1500km ,a wczesneij bede bał sie dawac na maxa,mysle ze nawet do 2tys.mil powinien sie docierac..
kilka zdjec z https://www.facebook.com/media/set/?set ... 313&type=1" onclick="window.open(this.href);return false; :
kilka zdjec z https://www.facebook.com/media/set/?set ... 313&type=1" onclick="window.open(this.href);return false; :
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: 2011 Camaro SS Blue Manual
Program zmieniłeś, czy na fabrycznym jedzie? Jaki stopień kompresji przed i po?
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
Re: 2011 Camaro SS Blue Manual
na fabrycznym, na czas docierania nie bede zmeinial, potem moze pojade do jetronic do wroclawia zeby go dostroili na hamowni,zobacze jeszcze, jest tez opcja ze mi wysla program z USA ale i tak pewnie bedzie wymagal doszlifowania pod nasze paliwo, wiec i tak u nas chyba ze wyslalbym plik z logami do usa i jzu oni by poprawili, sam nei wiem ktora opcja lepsza,czy powierzyc pisanie programu fachowcom z PL czy jednak tym z USA. kompresje pewnei w NormCar mierzyli ,spytam ich jutro.
a Ty miales jzu u siebie camaro SS ? zastanawiam sie tez ile km musze zrobic zeby moc juz porzadnie wcisnac pedal gazu, za tydzien jest Ułęż, zrobilem nim dopiero 200km, w tygodniu moge zrobic z 400, i 200 do Ułęży,ale to chyba dalej za mało zeby nim na maxa szalec na torze ?
a Ty miales jzu u siebie camaro SS ? zastanawiam sie tez ile km musze zrobic zeby moc juz porzadnie wcisnac pedal gazu, za tydzien jest Ułęż, zrobilem nim dopiero 200km, w tygodniu moge zrobic z 400, i 200 do Ułęży,ale to chyba dalej za mało zeby nim na maxa szalec na torze ?
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: 2011 Camaro SS Blue Manual
A liczyliście stopień sprężania rzeczywisty z nową uszczelką, tak z ciekawości pytam, czy wyszła jakaś różnica pomiędzy tym co deklarowali.
Ja bym bez programu zmienionego nie jeździł po zmianie pojemności, a przynajmniej dokładnie sprawdziłbym aktualne parametry.
W dokładnie ten sam sposób klient uwalił pierścienie w strokerze.. A Ty jeszcze na tor chcesz nim jechać bez sprawdzenia parametrów.
Camaro robiłem już, v6, v8 i ten sam silnik w GTO z kompresorem oraz w Corvette.
Ja bym bez programu zmienionego nie jeździł po zmianie pojemności, a przynajmniej dokładnie sprawdziłbym aktualne parametry.
W dokładnie ten sam sposób klient uwalił pierścienie w strokerze.. A Ty jeszcze na tor chcesz nim jechać bez sprawdzenia parametrów.
Camaro robiłem już, v6, v8 i ten sam silnik w GTO z kompresorem oraz w Corvette.
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
Re: 2011 Camaro SS Blue Manual
podjade do Normcar po 400km i mi zmeirza,pewnie po zlozeniu tez mierzyli kompresje. Dave z livernoismotorsports pisał mi ze silnik bedzie chodzil na fabrycznym programie ale ze trzeba go dostroic na hamowni.. chcialem to zrobic po dotarciu, tyle ze teraz juz zwatpilem i podjade do Ciebie zebys mi sprawdzil parametry ,a po dotarciu czyli po 1500km juz konkretnie sie umowimy na zmiane programu.