2011 Camaro SS Blue Manual

Sprzedaż samochodów i import z USA.
Dla członków Stowarzyszenia MKP do 10% zniżki.

Moderator: Koral

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: 2011 Camaro SS Blue Manual

Post autor: caniggia » 2013-09-03, 09:41

A jest jakiś link do tego shortblocka konkretnego?



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Re: 2011 Camaro SS Blue Manual

Post autor: Koral » 2013-09-04, 08:34

mozliwe ze to marketing i ten wykres co wyzej przedstawilem jest z palca wyssany ;) wiekszosc rzeczy typu filtr stozkowy ludzi ekupuja wierzac ze da np 20HP ,co jest neiprawda,wiec moze i tutaj jest to tylko reklama, nie wiem.. pisze z nimi i na razie potwierdza sie fakt ze blok byl testowany,ale czy ten moj czy z tej samej lini produkcyjnej to nie mam pewnosci..ta wieksza wartosc z wylkresu to jzu z tego co paietam chyba z inna głowica,a u mnei bedzie dalej seria a z seryjna wg wykresu osiagneli 445rwhp.. ja z glowica jeszcze mysle ,podobno tylko dleikatnie ja zmodyfikowali (mechanizm krzywkowy bodajze) i tu tez az 28HP wiecej zastanawia..
Jak go zloza i wyjdzie mi w Jetronicu ze nei doszlo nawet 50KM to serio bede mysla o kompresorze, chcialem dfo mustanga GT w automacie, bo SS jest wg mnei i tak za ciezki (cos jak GT500),no al emoz ejednak zakupie do SS,zobaczymy, w glowie jak zawsze mam wiele pomyslow..

mam nadzieje ze mi to camaro szybko zloza,bo cie bardzo ociagaja i tu mnei normcar jako serwis zawiedli bo zamawiajac blok nei zamowili zaworow i teraz na nei musze czekac,a auto stoi od czerwca;/ w USA jzu ktos w nim dlubal, ma dolot i wydech zmeiniony oraz speed shifter,co jeszcze mnei wiem bo dokladnei go nei ogladalem.. wiec lista wyglada nastepujaco :

1. LS3 "Mini" Stroker Shortblock http://www.livernoismotorsports.com/pro ... block.html" onclick="window.open(this.href);return false;
2.2010-2013 Camaro SS Vararam Intake http://www.southerncarparts.com/2010-20 ... -3037.html" onclick="window.open(this.href);return false;
3. Borla SS ATAK Exhaust http://www.southerncarparts.com/2010-20 ... -2947.html" onclick="window.open(this.href);return false;
4. Hurst - Billet Plus 6 Speed Short Throw Shifter http://www.jdpmotorsports.com/hurst-bil ... ss-3916030" onclick="window.open(this.href);return false;

do tego wlasnei albo pojde w kompresor albo w sportowe wałki rozrzadu itp zobaczymy,bo ja mam 100pomyslwo na minute i przegladam tez aukcje z gt500 i ZL1


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: 2011 Camaro SS Blue Manual

Post autor: caniggia » 2013-09-04, 09:35

Fabryczna kompresja, pojemność 200 więcej, jak dojdzie 20 koni, to będzie sukces. A druga sprawa, to nie badając wcześniej tego co miałeś nie wiesz ile dojdzie. Jak chcesz kompresor, to mogłeś to inaczej przemyśleć, a Ty się zastanawiasz po fakcie.



Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2122
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Re: 2011 Camaro SS Blue Manual

Post autor: stang232 » 2013-09-04, 10:35

nie mógł sprawdzić bo silnik był w tym camaro walnięty.
Karol głowicę dokupiłeś seryjną - bo pisałeś że też uszkodzona?
Czy uderzasz w zmodyfikowane?


Obrazek

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: 2011 Camaro SS Blue Manual

Post autor: caniggia » 2013-09-04, 10:53

stang232 pisze:nie mógł sprawdzić bo silnik był w tym camaro walnięty.
Dlatego o tym napisałem.



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Re: 2011 Camaro SS Blue Manual

Post autor: Koral » 2013-09-04, 14:45

stang232 pisze:nie mógł sprawdzić bo silnik był w tym camaro walnięty.
Karol głowicę dokupiłeś seryjną - bo pisałeś że też uszkodzona?
Czy uderzasz w zmodyfikowane?
glowice sprawdzili i jest ok,tylko dwa zawory poszly,wydechowy i ssacy,i na nie czekam..

ten blok nadaje sie pod kompresor, kupilem go bo uznalem ze to najlepsze wyjscie,mialem do wyboru 2silnik fabryczny za 30tys.zl,lub ten shortblock i sprawa dl amnei byla oczywista..

a co dalej zobaczymy, oczywiscie kwestia finansow tez jest wazna,a taki kompresor to wydatek 25-30tys.zl


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Re: 2011 Camaro SS Blue Manual

Post autor: Koral » 2013-09-28, 21:30

SS jzu gotowy ,silnik wymieniony, shortblock o pojemnosci 6.4 V8 zamiast 6,2V8 , na ta chwile jezdze w przedziale 2-4.5tys.rpm, ale jzu w tym przedziale jazda daje mase frajdy i adrenaliny,czuc moc :) za tydzien jest Ułęż ale chyba nei dam rady zrobic nim 1500km ,a wczesneij bede bał sie dawac na maxa,mysle ze nawet do 2tys.mil powinien sie docierac..
kilka zdjec z https://www.facebook.com/media/set/?set ... 313&type=1" onclick="window.open(this.href);return false; :

Obrazek
Obrazek
Obrazek


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: 2011 Camaro SS Blue Manual

Post autor: caniggia » 2013-09-28, 22:41

Program zmieniłeś, czy na fabrycznym jedzie? Jaki stopień kompresji przed i po?



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Re: 2011 Camaro SS Blue Manual

Post autor: Koral » 2013-09-29, 15:01

na fabrycznym, na czas docierania nie bede zmeinial, potem moze pojade do jetronic do wroclawia zeby go dostroili na hamowni,zobacze jeszcze, jest tez opcja ze mi wysla program z USA ale i tak pewnie bedzie wymagal doszlifowania pod nasze paliwo, wiec i tak u nas chyba ze wyslalbym plik z logami do usa i jzu oni by poprawili, sam nei wiem ktora opcja lepsza,czy powierzyc pisanie programu fachowcom z PL czy jednak tym z USA. kompresje pewnei w NormCar mierzyli ,spytam ich jutro.

a Ty miales jzu u siebie camaro SS ? zastanawiam sie tez ile km musze zrobic zeby moc juz porzadnie wcisnac pedal gazu, za tydzien jest Ułęż, zrobilem nim dopiero 200km, w tygodniu moge zrobic z 400, i 200 do Ułęży,ale to chyba dalej za mało zeby nim na maxa szalec na torze ?


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: 2011 Camaro SS Blue Manual

Post autor: caniggia » 2013-09-29, 16:54

A liczyliście stopień sprężania rzeczywisty z nową uszczelką, tak z ciekawości pytam, czy wyszła jakaś różnica pomiędzy tym co deklarowali.

Ja bym bez programu zmienionego nie jeździł po zmianie pojemności, a przynajmniej dokładnie sprawdziłbym aktualne parametry.

W dokładnie ten sam sposób klient uwalił pierścienie w strokerze.. A Ty jeszcze na tor chcesz nim jechać bez sprawdzenia parametrów.

Camaro robiłem już, v6, v8 i ten sam silnik w GTO z kompresorem oraz w Corvette.



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Re: 2011 Camaro SS Blue Manual

Post autor: Koral » 2013-09-30, 11:11

podjade do Normcar po 400km i mi zmeirza,pewnie po zlozeniu tez mierzyli kompresje. Dave z livernoismotorsports pisał mi ze silnik bedzie chodzil na fabrycznym programie ale ze trzeba go dostroic na hamowni.. chcialem to zrobic po dotarciu, tyle ze teraz juz zwatpilem i podjade do Ciebie zebys mi sprawdzil parametry ,a po dotarciu czyli po 1500km juz konkretnie sie umowimy na zmiane programu.


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „US.Autoimport”