[S197] Przednie lampy z homologacja Angel Eyes jak zrobic.

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

[S197] Przednie lampy z homologacja Angel Eyes jak zrobic.

Post autor: caniggia » 2009-05-22, 00:43

Cze

Moje nowe lampy. Koszt calkowity to ok. 1000 zl.

Lampy angielskie ABC Design przrobione na prawostwonny ruch.
Koszt lamp 570zl, wysylka 100 zl, 2 lampy przednie motocyklowe (moje od HD) 320 zl (http://www.malyhd.com) +2 dni dłubania.

Efekt mozna zobaczyc na zalaczonych zdjeciach, niestety nie udalo mi sie zrobil ladnych zdjec jak swieci w nocy, bo aparat wariuje.

Przerobka:

1. Lampy do piekarnika na 80st na 5-10 min - trzeba kontrolowac zeby sie nie przypalily:)
2. Demontujemy szkla.
3. zaznaczamy sobie pozycje oryginalnego odblasku w stosunku do obudowy, wazna jest wysokosc odblasku oraz pozycje srub regulujacych.
4. Wykrecamy odblask i odpilowujemy z niego uchwyty mocujace.
5. Przycinamy z gory i z dolu lampe motocyklowa.
6. Zaklejamy postojowke folia aluminowa, np z chipsow
7. dopilowyjemy uchwyty tak zeby sie zgadzala wysokosc nowego odblasku w kazdej pozycji i sruby regulacyjne zeby zostaly w tej samej pozycji.
8. Montujemy dopasowane uchwyty w obudowe i przyklejamy wstepnie do nich nowy odblask ustawiajac go w pozycji wczesniej ustalonej.
9. demontujemy nowy odblask wlacznie z uchwytami i poprawiamy laczenia klejem dla wzmocnienia.
10. Montaz ponowny odblasku na gotowo z uchwytami.
11. Wklejenie szkla.

Pozdro dla wszystkich.
caniggia
Załączniki
SANY0154.JPG
zdjecie 1
SANY0156.JPG
zdjecie 2
SANY0157.JPG
zdjecie 3
SANY0158.JPG
zdjecie 4
SANY0159.JPG
zdjecie 5
SANY0160.JPG
zdjecie 6
SANY0161.JPG
zdjecie 7
SANY0162.JPG
zdjecie 8
Ostatnio zmieniony 2009-07-15, 17:09 przez caniggia, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
celibad
Członek Honorowy MKP
Posty: 1232
Rejestracja: 2008-08-26, 09:21
Model: GT 2015
Silnik: V8 5.0
Kolor: yellow triple
Kontakt:

Post autor: celibad » 2009-05-22, 06:21

Ja mam dokładnie takie same lampy tyle tylko ze ringi nie świeciły dłuzej jak 2 tygodnie , potem jeden zaczął robić mi zwarcie , więc odłączyłem


"najlepszym lekiem na wszystkie problemy jest zwykła woda. dwie krople na szklankę wódki i wszystko przechodzi jak ręką odjął"

Jak mam czas to leże i odpoczywam, a jak nie mam czasu to tylko leże.

ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2009-05-22, 07:42

No piękna robota - to ile by takie lampy kosztowały u ciebie na gotowo? ;)


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

Awatar użytkownika
LIZZARD
Forumowicz
Posty: 183
Rejestracja: 2008-09-09, 00:30
Model: DODGE MAGNUM
Kolor: Torch Red

Post autor: LIZZARD » 2009-05-22, 09:07

RedHornet pisze:No piękna robota - to ile by takie lampy kosztowały u ciebie na gotowo? ;)
ponieważ w grupie raźniej, przyłączam się do pytania, no właśnie ile?


Jedyny alkohol jaki obecnie mogę spożywać to Piña colada...

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2009-05-22, 09:51

W zasadzie to musialy by drogo kosztowac, bo duzo pracy. Jak zaczne przerawiac lampy, to nie bede robil tego co robie na codzien. lepiej we wlasnym zakresie sie pobawic.
chetnie sluze rada.

Jak sie odrobie z motocykli (z 2 mies jeszcze) to moze raz na miesiac bym znalazl chwile na jedna pare.

can.



Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2009-05-22, 11:18

caniggia pisze:W zasadzie to musialy by drogo kosztowac, bo duzo pracy. Jak zaczne przerawiac lampy, to nie bede robil tego co robie na codzien. lepiej we wlasnym zakresie sie pobawic.
chetnie sluze rada.

Jak sie odrobie z motocykli (z 2 mies jeszcze) to moze raz na miesiac bym znalazl chwile na jedna pare.

can.
Mi się nie pali więc może byś znalazł dla mnie czas w jakiś zimowy nudny wieczór?


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2009-05-23, 01:25

Teraz sezon na motocykle, w na jesien/zime bore dlugo terminowe roboty, wtedy jest duuzo czasu. Z drugie strony jak ci sie nie spieszy, to zawsze to mozna gdzies w miedzy czasie zrobic.
Trzeba kupic lampy i wklady i troche poczekac wtedy.

Pozdro



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2009-08-12, 13:28

celibad pisze:Ja mam dokładnie takie same lampy tyle tylko ze ringi nie świeciły dłuzej jak 2 tygodnie , potem jeden zaczął robić mi zwarcie , więc odłączyłem

no wlasnie u mnie jeden przestal dzialac rowniez, dzwonilem do producenta, mowi ze 100% awarii to przetwornica w srodku, wiec kupilem nowa na allegro za 35 zl juz z wyjsciem na 2 lampy, jak padnie druga to tylko przelacze. mysle ze dostane sie do kabelka bez rozbierania lampy.

http://www.allegro.pl/search.php?string ... onal_rec=0

caniggia.



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2009-08-21, 23:34

udalo mi sie kabelek wyciagnac bez rozbierania lampy, ale
niestety przetwornice do ringow bmw sa za slabe, lewy ring swieci sporo slabiej niz prawy, dzisiaj dostalem nowy inverter do dlugosci 300-400mm, w nast tyg sprawdze.

tak czy inaczej napisalem maila do goscia od ktorego kupowalem lampy, a on na to ze mi odda pieniadze a lampy moge sobie zostawic, bo byla wadliwa seria i maja deal z dostawca.

no i oddal...:)))

niestety w tej chwili jeszcze nie sa dostepne nowe, a stare wycofali, mowi ze wkrotce beda nowe wersje po dlugich testach.

Jezeli ktos podejmie sie przerobki jak moja, od razu proponuje przy razbieraniu lamp ewakuowac ze srodka inverter na zewnatrz, w razie awarii szybka podmianka i z glowy,
same ringi zazwyczaj nie padaja, sa bardzo zywotne.

caniggia



Awatar użytkownika
LIZZARD
Forumowicz
Posty: 183
Rejestracja: 2008-09-09, 00:30
Model: DODGE MAGNUM
Kolor: Torch Red

Post autor: LIZZARD » 2010-05-13, 15:03

Powróce na chwile do tematu i zadam pytanie, może ktoś odpowie, a zwłaszcza Deftronic :hyhy:
Jeśli założę przednie lampy z ABC Design E marked i zastosuję deflektory z dopuszczeniem EU na ruch prawostronny, to czy to przypadkiem nie rozwiązywałoby całkowicie problemu?

Obrazek

Obrazek


Jedyny alkohol jaki obecnie mogę spożywać to Piña colada...

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-05-13, 15:08

to jest prawdopodobnie po to żeby obciąć oświetlanie pobocza, czyli teoretycznie po zastosowaniu tego lampy będą świecić jak US, bo na pewno to nie zamieni asymetrii na drugą stronę. tanio się nie da... zresztą za te same pieniądze (2x 150) kupisz przednie wkłady reflektorów z HD i będzie to profesjonalnie wyglądać i świecić.



Awatar użytkownika
LIZZARD
Forumowicz
Posty: 183
Rejestracja: 2008-09-09, 00:30
Model: DODGE MAGNUM
Kolor: Torch Red

Post autor: LIZZARD » 2010-05-13, 15:16

No ale chodzi o to, że lampy mają E i naklejki też homologację na EU. Więc przynajmniej z tego punktu widzenia diagnosta mógłby mnie cmoknąć? Tak sobie myślę...


Jedyny alkohol jaki obecnie mogę spożywać to Piña colada...

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-05-13, 15:19

diagnosta raczejna to E nie patrzy, podjedzie z maszyną, zobaczy obrys w drugą stronę albo jego brak i tyle. to miśki bardziej tego E się czepiają. No chyba że jest tak, ze te naklejki tak załamują światło, że robią obrys z drugiej strony, hmmm



Awatar użytkownika
s4e
Forumowicz
Posty: 118
Rejestracja: 2015-05-10, 21:38
Silnik: V6 4.0
Kolor: szary

Re: [S197] Przednie lampy z homologacja Angel Eyes jak zro

Post autor: s4e » 2016-10-30, 21:06

Czy ktos wie gdzie dostac te lampki z homologacja E?



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: [S197] Przednie lampy z homologacja Angel Eyes jak zro

Post autor: caniggia » 2016-10-30, 21:10

Nie ma już



ODPOWIEDZ

Wróć do „Porady techniczne”