Testy klocków daily driver/street performance by Caniggia:)
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, Rezor
-
- Forumowicz
- Posty: 261
- Rejestracja: 2016-10-01, 21:29
- Model: Mustang 2015
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Black
- Lokalizacja:: Śląsk
Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi
Panowie podepnę sie pod wątek z pytaniem o klocki na przód do standardowych tarcz w mustangu V6 z 2014 r.
Co polecacie? Bo z lektury wątku wynika ze bendix jest optymalnym wyborem. Czy bendix ct3 i d1081 to te same klocki? Gdzie można je dostac? Dzięki z góry za odpowiedz
Co polecacie? Bo z lektury wątku wynika ze bendix jest optymalnym wyborem. Czy bendix ct3 i d1081 to te same klocki? Gdzie można je dostac? Dzięki z góry za odpowiedz
- Radziu
- Forumowicz
- Posty: 496
- Rejestracja: 2012-04-12, 10:46
- Model: 2012 Premium Pony
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Czarny
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi
OK Paweł - tak zrobię. Widzę się z Mirmalem w poniedziałek, powiem, żeby mi nic nie psiukał, tylko porządnie sprawdził montaż, z resztą u nich to robiłem, nie powinni robić problemów. Mam tylko wrażenie, że pisk słychać z obu kół, śladów na tarczy nie widzę od rysowania, tylko delikatny pył, ale to norma przy ceramicznych.
Anpio - tak, to jest to samo. Kilka wiadomości wyżej masz linki do aukcji, w PL raczej nie dostaniesz tak normalnie w sklepie.
Anpio - tak, to jest to samo. Kilka wiadomości wyżej masz linki do aukcji, w PL raczej nie dostaniesz tak normalnie w sklepie.
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
- andi74
- Forumowicz
- Posty: 1160
- Rejestracja: 2014-05-30, 17:37
- Model: GT S550 GT350 Mod
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Szary Metalik
- Lokalizacja:: EU/PL
Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi
bendix ale ct3 to sa te co maja byc ceramiczne d1081 ct i d1082 ct musi byc na koncu ct sa za amazonie wysylka do pl tez jest
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi
U mnie można kupić co tylko chcecie full legal z Fv
- Radziu
- Forumowicz
- Posty: 496
- Rejestracja: 2012-04-12, 10:46
- Model: 2012 Premium Pony
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Czarny
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi
A jak pisałem w dziale "kupię", że takie kupię to nic nie pisałeś po ile masz?
- misiekwaw
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 167
- Rejestracja: 2009-08-10, 15:25
- Model: 2015 R/T + 2013 V6
- Silnik: inny V8
- Kolor: Ivory White + Grabber Blue
- Lokalizacja:: Zadupiodwory
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
- Kontakt:
Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi
Czy Power Stop Z26 to będzie dobry wybór do tych tarcz AMG?
Challenger R/T
Tuned by DISI-tune
Tuned by DISI-tune
Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi
Założyłem klocki Bendix CT-3 z tarczami EBC USR na przodzie. Wrażenia po dotarciu i ok. 400 kilometrach:
Nic nie piszczy, nie szumi, nie wibruje, mimo, że sytuacja na drodze parę razy wymusiła mocniejsze hamowanie. Nie zauważyłem jakiegoś istotnego wzrostu siły hamowania w stosunku do seryjnych, ale może się jeszcze dotrą. Zresztą na samą siłę hamowania nie narzekałem, bardziej na jej spadek po rozgrzaniu i wibracje.
Jednym słowem jak na razie wszystko w porządku.
Nic nie piszczy, nie szumi, nie wibruje, mimo, że sytuacja na drodze parę razy wymusiła mocniejsze hamowanie. Nie zauważyłem jakiegoś istotnego wzrostu siły hamowania w stosunku do seryjnych, ale może się jeszcze dotrą. Zresztą na samą siłę hamowania nie narzekałem, bardziej na jej spadek po rozgrzaniu i wibracje.
Jednym słowem jak na razie wszystko w porządku.
- Radziu
- Forumowicz
- Posty: 496
- Rejestracja: 2012-04-12, 10:46
- Model: 2012 Premium Pony
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Czarny
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi
Dziś odstawiłem auto do Mirmala z moim tematem piszczących klocków - oczywiście wstępnie zrzucili wszystko na mnie, że robię dziwne przeróbki i że to badziewie jest, że powinienem był kupić EBC klocki, później że nie umiem jeździć a mój argument, że klocki piszczą od pierwszego hamowania nie działa... dogadałem się, że mają rozebrać jeszcze raz i zobaczyć co i jak, ewentualnie zrobić zdjęcia, bo mówią, że klocki się przypaliły i warstwa spalona tak piszczy. Na pytanie po ilu km zrobiłem mocniejsze hamowanie powiedziałem, że po ok 150km, ale to też nie było takie na granicy ABS, to powiedzieli, że trzeba min 200km bez ostrego jeździć... no zobaczymy, ale póki co mam obawy
Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi
Przykra sprawa, ale pewnie da się zeszlifować przypaloną warstwę klocków albo depozyt na tarczach, jeśli faktycznie to jest przyczyna. Ja pierwsze paredziesiąt kilometrów delikatnie hamowałem i nie do zera, a jak już musiałem się zatrzymać na światłach to hamowałem po parę sekund z przerwami i po zatrzymaniu się odpuszczałem pedał, żeby klocek nie przylegał do tarczy i nic się nie przyklejało. Ale mocniejsze hamowanie też zaliczyłem na pewno przed 200 km, akurat był piątek wieczór i ogromny ruch na jedynce, nie dało się płynnie jechać. W razie czego powołuj się na mój przypadek, u mnie nic nie piszczy na tych samych klockach
Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi
AKTUALIZACJA: po 2500 km przejechanych do Włoch i z powrotem, w tym ostro po przełęczy Pordoi (2239 m n.p.m) złego słowa nie mogę powiedzieć na temat tarcz EBC i klocków Bendix. Na włoskich górskich serpentynach i na autostradach ten zestaw spisał się świetnie, tarcze nadal proste i zero problemów.
-
- Forumowicz
- Posty: 227
- Rejestracja: 2016-06-17, 21:10
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Lokalizacja:: Dziekanowice
Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi
Pawel, czy u Ciebie sa dostepne od reki klocki Z26 lub CT-3?
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
-
- Forumowicz
- Posty: 261
- Rejestracja: 2016-10-01, 21:29
- Model: Mustang 2015
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Black
- Lokalizacja:: Śląsk
Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi
A tarcze? Kupię u Ciebie Paweł tarcze do tych CT-3 do Mustanga 2014 rok V6, hamulce takie jak wyszedł z fabryki?